Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

!! AFRADER !! verzending met UPS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • !! AFRADER !! verzending met UPS

    Ondergetekende besteld op 26 mei ll. een pakketje photoshop CS2 bij de Adobe Shop Belgium. Ik betaal keurig met visa, en ik krijg direct melding dat het programma verpakt zal worden, waarna het aan UPS zal aangeboden worden om het aan mij te bezorgen.

    We schrijven 31 mei als adobe me mailt met de blijde boodschap dat CS2 vertrokken is! YES! Nu nog eventjes aftellen, en daar klinkt de bel! WAS DAT MAAR WAAR )

    De dagen kruipen voorbij (iedereen weet vast hoe ongeduldig wij allen zijn als je nieuw 'speelgoed' besteld hebt) en elke avond check ik via de trackingpagina hoe het zit. Elke dat opnieuw staat er : out for delivery. Na 5 dagen zonder delivery besluit ik contact op te nemen met UPS.

    Twee dagen later krijg ik een mail van een medewerker dat het pakketje onderweg is. Allé, nog eventje geduld... Twee dagen later nog steeds niets. Ik mail terug, en nu ook naar Adobe, om te vragen wat er mank loopt. Een paar uur later (ik ben ondertussen nog de deur niet uit geweest) opnieuw een mail van UPS. Onder koerier is daarnet aan uw deur geweest, maar er was niemand thuis. Het pakketje zal de volgende dag terug aangeboden worden (vorige vrijdag dus). Vrijdag ganse dag thuis: niemand te zien of te horen.
    Mail naar UPS: blijkbaar niemand thuis aldaar, dus geen reactie.
    Vandaag op de trackingpagina: OUT FOR DELIVERY ... jaja, dat kennen we dus al

    Vanavond plots verandering in de zaak. Volgende melding staat te lezen: A CORRECT STREET NUMBER IS NEEDED FOR DELIVERY. UPS IS ATTEMPTING TO OBTAIN THIS INFORMATION. Erg fijn dus. De donderdag staan ze zogezegd nog aan de deur, de maandag vinden ze je deur niet meer...

    Het gekste bericht staat echter nog wat hoger: A POSTCARD HAS BEEN SENT TO THE RECIPIENT REQUESTING THAT THEY CONTACT UPS. Hoe gaan ze dat in godsnaam doen? Ze weten toch m'n huisnummer niet meer?

    Enfin, ik heb daarnet dus nog maar een mailtje verzonden naar UPS, maar ik wilde jullie dit verhaal niet besparen. Het is niet m'n gewoonte reclame te maken of negatief te gaan doen, maar dit vind ik toch niet meer normaal hoor.

    Wees gewaarschuwd: als je kunt, kies dan een andere pakjesdienst dan UPS!


    To be continued ...
    Some stuff

  • #2
    Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

    Tsja ,

    Vreemd gebeuren zeg
    Heb laatst wat bij Corne besteld, maar dat is gelukkig goed gegaan.

    Greetz

    Bryan
    Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

    Comment


    • #3
      Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

      Oorspronkelijk geplaatst door B-man
      Tsja ,

      Vreemd gebeuren zeg
      Heb laatst wat bij Corne besteld, maar dat is gelukkig goed gegaan.

      Greetz

      Bryan
      Ik heb ook net wat besteld bij Corne als dat maar goed gaat
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

        Voor meer dan 750 € bestellen bij Corné, dan hebt ge dat probleem niet met die pakjesdiensten. Dan brengt hij alles persoonlijk aan huis.

        Groetjes

        JO
        Groetjes
        ----JO

        Comment


        • #5
          Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

          Heb ook iets bij Corne gekocht , en dat werd keurig door UPS afgeleverd , aan deze kant dus geen problemen gehad ...........
          Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
          Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

          Comment


          • #6
            Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

            als ik van één pakjesdienst al veel problemen heb gehoord dan is het UPS wel.

            die mannen versturen niks naar mij of van mij naar iemand anders. zeker weten!
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

              pff, fedex is niet veel beter. als iets vanuit europa vertrekt, kunnen ze het, maar vanuit de VS of nog erger azie, tja, dan sturen ze het naar


              eename
              32 siebenlaan
              2150 b
              belgie

              niet moeilijk: adres unknown.....
              en dan mag jij continu met die chinees belen dat die naar fedex moet bellen...

              naaah, buiten europa: de reguliere post
              Last edited by ajuin; 16 april 2010, 11:55.

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                \\\ UPDATE ///

                Vandaag mailtje gekregen van mannen van UPS. Blijkbaar hebben ze het pakje teruggevonden en nadat ik voor de vijfde keer m'n adres heb gegeven is ook dit nu aangepast.

                Morgen wordt het pakketje geleverd... Ik ben benieuwd!

                'k laat het jullie weten!
                Some stuff

                Comment


                • #9
                  Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                  good luck :-)
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                    YES! Het is gelukt. Tien minuutjes geleden stond UPS aan de deur met een (zwaar gehavende) kartonnen doos. Eindelijk.

                    Nu moet ik er wel bij vertellen dat het idd Adobe was die m'n huisnummer niet vermeld had. Anderzijds had UPS wel al mails genoeg ontvangen waarin ik m'n huisnummer vermeld had.

                    Eind goed, al goed, zegt men dan. Maar toch hoop ik nooit nog zo lang op een pakketje te moeten wachten...

                    Fré
                    Some stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                      Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                      Ik heb ook net wat besteld bij Corne als dat maar goed gaat

                      En het is goed gegaan heb net de bestelling binnen
                      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                      www.langenacker.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                        Ik heb daar ook al eens met gewerkd, heel goede en correcte service. Zondag het pakje besteld, dinsdag was het al hier... (Duitsland). Zeer vriendelijke koerier, de netjes zijn tijd nam om de mensen te helpen!
                        Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                        Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                        Comment


                        • #13
                          Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                          Onze firma verzend dagelijks ongeveer 5 tot 20 pakjes worldwide.
                          Wanneer een klant vraagt om dit per UPS te doen, laten wij de volledige verzendingsprocedure door de klant zelf afhandelen. De UPS chauffeur tekent bij ons af voor ontvangst en de miserie is dan voor de klant zelf.
                          50% van onze UPS zendingen komen meerdere dagen te laat aan.

                          DHL stoort de nachtrust van de Brusselaars, maar zij leveren 99% van onze pakjes op tijd af.

                          Comment


                          • #14
                            Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                            Tja... UPS...???
                            Ik heb idd goede ervaringen met DHL . Geen problemen.
                            Maar ook met UPS geen problemen, integendeel zelfs !
                            Twee weken geleden bestel ik een upgrade van m'n GPS Tomtom 5. Dit paket wordt verzonden met UPS.
                            De dag van de levering krijg ik een mail dat 't pakje vertrokken is en een trackingnummer.
                            Maar als ik alles nog eens nalees... ooo, ramp ik was vergeten mijn huisnummer erbij te zetten. Stad, straat en land, maar geen huisnummer... En toch staat dienne kerel van UPS voor m'n deur met 't pakje.
                            "Amaai hoe hebt ge mij gevonden zonder huisnummer?"
                            "O, gewoon, in 't kruidenierswinkeltje hier op de hoek eens gevraagd... en ze kenden jou"
                            Dus , 't zal wel veel van de chauffeur afhangen he?

                            Comment


                            • #15
                              Re: !! AFRADER !! verzending met UPS

                              Mja, wij versturen per dag zo'n 150-tal zendingen met UPS en hebben geen noemenswaardige problemen....vroeger werkten we met DHL en dat was een ramp....
                              D7000 en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X