Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telefoonnummer Presto Print

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Telefoonnummer Presto Print

    Ik heb nogal dringend het telefoonnummer Presto Print nodig. Niet een telefoonnummer van een lokale handelaar, maar van de grote zetel als het kan. Ik heb al op het net gezocht, maar kan niets vinden. Ik zou u héél dankbaar zijn !!
    Nikon D50

  • #2
    misschien er nog even bijzetten waarom ik dit nodig heb:
    Ik heb digitale foto's laten afdrukken. Allas gaat goed, mails zijn in orde, ik krijg mail dat de foto's bij mijn locale handelaar liggen. Nu is die handelaar 2 weken met verlof, en kan ik er dus 2 weken op wachten. Dit wist ik niet op voorhand, en het de foto's zijn dringend, daarom dat ik daar zéker niet mee akkoord ben. Ben ik eigenlijk verplicht van de foto's te gaan afhalen, want anders kan ik ze al beter ergens anders nog eens laten leveren. Enorm frustrerend....
    Nikon D50

    Comment


    • #3
      Bel een andere lokale handelaar (vind je normaal gezien wel in de gouden gids of via de website van prestoprint) en leg het probleem aan hem uit. Hij zal je wel verder kunnen doorverwijzen of je aan je prints helpen.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Burdy, Presto Print bestaat als zodanig niet meer maar is opgegaan in FujiColor en deze zitten in Nederland. Kijk eens op fujicolor.nl of .be, (is dezelfde site) of je daar niet terecht kan. Ik laat alles daar printen en heb reeds meerdere malen met hen contact gehad via e-mail en krijg steeds keurig een reply binnen de kortste keren. Ik zou je graag het e-mail adres geven maar heb dat blijkbaar niet opgeslagen. Succes
        Luc "iKKe"
        http://www.jip.be/luc

        Comment


        • #5
          Volgens mij ben je niet verplicht de foto's nog te nemen. Ik neem aan dat er een bepaalde levertijd voor de foto's staat. Als deze overschreden wordt, dan houdt men zich niet aan zijn zakelijke overeenkomst met jou. Ik zou de foto's heel gauw ergens anders laten afdrukken en laat ze daar maar het ... krijgen.
          Mochten ze je nog bellen, dan kun je altijd zeggen dat je op vakantie bent en ze over 2 weken komt afhalen
          Hannie

          Comment


          • #6
            Presto Print stuurt je inderdaad naar Fuji Color Benelux:
            Tel: 0031-16.75.69.374

            Ikzelf heb er geen al te beste ervaring mee. Ze verwachten er overigens dat enkel de handelaren op dit nummer bellen.

            Sukses,

            Jos
            http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

            Comment

            Working...
            X