Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wachten bij de fotoboer...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wachten bij de fotoboer...

    Hallo,

    Hopelijk de correcte plaats op dit forum, maar ik zit met het volgende

    op 4 mei bestelde ik bij de plaatselijke fotoboer een oogschelpje voor mijn D70. Die vroeg mij om een voorschot wat ik natuurlijk betaalde...

    Maar ondertussen ben ik reeds 3x teruggeweest en dat stukje komt maar niet binnen... Ik zou nu dus liever ergens elders eentje gaan halen, maar blijkbaar kan ik mijn voorschot niet zomaar terugeisen en die bestelling annuleren?

    Klopt dit, of is er een andere oplossing dan te moeten wachten op het telefoontje van de boer?

    Help...
    T
    lowagie.be

  • #2
    Re: wachten bij de fotoboer...

    Stel een ultimatum: "Indien bestelling niet binnen voor xxx (datum) eis ik onmiddellijke en integrale terugbetaling van mijn voorschot."
    Die gast kan/mag u niet onbeperkt aan 't lijntje houden hé!
    BTW, zoek ook maar snel naar een andere "fotoboer"...

    Comment


    • #3
      Re: wachten bij de fotoboer...

      Voor een oogschelpje een voorschot betalen? Hoeveel kost zoiets dan wel niet?

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #4
        Re: wachten bij de fotoboer...

        ik wacht er al 4 maanden op en heb
        10€ voorschot betaald

        Comment


        • #5
          Re: wachten bij de fotoboer...

          Dat is meer voorschot dan het ding (zelfs inclusief verzendingskosten) kost als je online bestelt!!!

          Snel een andere fotoboer zoeken idd... Maar heb je dan niet online rondgekeken vooraleer je besteld hebt?

          Comment


          • #6
            Re: wachten bij de fotoboer...

            Voor de D70 heb je de Nikon dk-16 rubber eyecup nodig (past ook op de F65) en die zal in Nederland zo rond de 12 euro incl. BTW kosten.

            Groeten, Miriam

            Comment


            • #7
              Re: wachten bij de fotoboer...

              Oorspronkelijk geplaatst door LucD
              Stel een ultimatum: "Indien bestelling niet binnen voor xxx (datum) eis ik onmiddellijke en integrale terugbetaling van mijn voorschot."
              Die gast kan/mag u niet onbeperkt aan 't lijntje houden hé!
              BTW, zoek ook maar snel naar een andere "fotoboer"...
              Kan ik dat zomaar? Want als ik dergelijke taal gebruik weet ik liefst dat ik recht in mijn schoenen sta!
              Oorspronkelijk geplaatst door kazan
              10€ voorschot betaald
              Idem... Toch ook niet per ongeluk ergens in kortrijk?
              lowagie.be

              Comment


              • #8
                Re: wachten bij de fotoboer...

                nee nee , Hasselt maar ga geen naam zegen

                Comment


                • #9
                  Re: wachten bij de fotoboer...

                  Ik heb net een spoed bestelling gekregen van een fotoboer voor dit onderdeel wat normaal Euro 4,95 kost.

                  Bestelnummer Nikon_276463

                  Wat zullen we die fotoboer aanrekenen 25,- Euro

                  Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                  Comment


                  • #10
                    Re: wachten bij de fotoboer...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Simba
                    Kan ik dat zomaar? Want als ik dergelijke taal gebruik weet ik liefst dat ik recht in mijn schoenen sta!
                    Wat is er mis met assertief, maar toch correct taalgebruik?
                    En wie staat hiet recht in zijn schoenen? Als het iemand is, dan ben jij het wel, toch?
                    Die knaap heeft wel veel lef om zomaar mensen hun geld achter te houden zonder te leveren....
                    BTW, ik zou voor zo'n kleinigheid ook geen voorschot betalen hoor. Zo kan iedereen zaken doen hé. Niks in stock, bestellen mét voorschot,... Wie zit hier dan nog te zeveren over de "meerwaarde" van de lokale fotoboer?
                    Gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
                    Kies dus maar als de gesmeerde bliksem een andere leverancier. Otto heeft trouwens al een hint gegeven!...

                    Comment


                    • #11
                      Re: wachten bij de fotoboer...

                      Zo ging ik hier bij een fotoboer 2 dorpjes verder een blaaspeertje kopen ... niet in stock en ging minstens 4 weken duren

                      's Avonds dan maar besteld bij O**o (ik noem geen namen ) en 2 dagen later stonden ze aan m'n deur met dat pakje

                      In zo'n winkels stap ik dus NOOIT meer binnen hé


                      Een voorschot kunnen ze trouwens niet verplichten als ik goed ingelicht ben ... als ze het niet willen bestellen zonder voorschot, dan zeg je gewoon dat je ergens anders gaat, en meestal gaat het dan plots wel

                      Comment


                      • #12
                        Re: wachten bij de fotoboer...

                        Oorspronkelijk geplaatst door kazan
                        nee nee , Hasselt maar ga geen naam zegen
                        Daar zijn ze toch altijd ietske trager toch ?
                        no offence he mannen van Hasselt, zijn best aardige mensen hoor :-)))
                        Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                        Comment

                        Working...
                        X