Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redbull Airrace Rotterdam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redbull Airrace Rotterdam

    Vandaag een bezoekje gebracht aan de spectaculaire Redbull Airrace in hartje Rotterdam. Ik heb nog niet alle foto's bekeken, maar hier vast de eerste resultaten.







    Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

    Groeten,

    Richard
    Last edited by Dutch; 13 juni 2005, 14:07. Reden: Link aangepast zodat de foto niet automatisch verkleint wordt. Geeft een scherper beeld...
    Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

  • #2
    Re: Redbull Airrace Rotterdam

    Mooi...

    Er mooi...

    Maar ik denk dat je voor dat oordeel erbij hebt moeten zijn.
    Met 700.000 !!!!!!! mensen stonden we ervan te genieten.

    Toch had ik besloten mijn fotocamera niet mee te nemen omdat ik verwacht had dat we er veel te ver vanaf zouden staan.
    Nou, we stonden vooraan en wat bleek.... met de neus op de aktie... spijt dat de foto camera thuis gebleven was... Maar wat wel mee was was de film camera... dus hebben we toch nog iets !
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

    Comment


    • #3
      Re: Redbull Airrace Rotterdam

      Ik geef de voorkeur aan nummer 3 omdat daarin de snelheid het best naar voren komt... mooie panning
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #4
        Re: Redbull Airrace Rotterdam

        Mooie foto's.
        Ik heb een voorkeur voor de tweede en de derde foto. Had er ook graag bijgeweest, maar het was toch iets te ver van huis.
        Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
        Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

        Comment


        • #5
          Re: Redbull Airrace Rotterdam

          knappe reeks met lichte voorkeur voor de derde

          Comment


          • #6
            Re: Redbull Airrace Rotterdam

            Erg mooi.
            Boefje.
            Canon Eos 40D+Canon EF 70-200mm f/4L USM+Canon EF 17-40 f/4L USM+Canon Speedlite 430EX.
            http://www.nlfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Redbull Airrace Rotterdam

              Erg knap dit!! ( zowel de foto's als de genen die in het vliegtuig zitten overigens)

              had er ook erg graag bij gewezen, maar helaas te ver weg..

              Vind vooral de derde foto erg knap gedaan!

              Comment


              • #8
                Re: Redbull Airrace Rotterdam

                Zeer knappe reeks
                Meer foto's op mijn website

                Comment


                • #9
                  Re: Redbull Airrace Rotterdam

                  sublieme reeks

                  Comment


                  • #10
                    Re: Redbull Airrace Rotterdam

                    Knappe reeks
                    ook mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3
                    nog een vraagje over die nr3 is die zinnens van onder een brug te vliegen of zo???
                    Is net of op de foto is er rechts een brug.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Redbull Airrace Rotterdam

                      Reken maar van yes.. hihi... 2 maal eronderdoor tijdens de race... hihi... lekker spectaculair !
                      Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                      Comment


                      • #12
                        Re: Redbull Airrace Rotterdam

                        Echt superspectaculair, de hoogte tussen de brug en het water was slechts 9 meter. En dan te bedenken dat ze daar met bijna 400 kilometer per uur onderdoor vlogen

                        Groeten,

                        Richard
                        Canon 1D MKIII, Canon 5D, Speedlite 580 Ex, 17-40/f4.0L USM, EF 24-105/f4.0L USM, EF 50/1.4 USM, EF 70-200/2.8L IS USM, 50-500/f4-6.3 EX APO HSM http://www.pbase.com/rdraer

                        Comment


                        • #13
                          Re: Redbull Airrace Rotterdam

                          400 km/u, alleen Frank dan hé.. onze Hollander... die kreeg ook meteen 10 seconde straftijd.. hihi... toegestaan was 380 of 384km/u, zoiets was het.. hehe
                          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                          Comment


                          • #14
                            Re: Redbull Airrace Rotterdam

                            Dat zier er machtig uit!!!

                            GOOD JOB!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Redbull Airrace Rotterdam

                              Jij bent zalig goed in pannen heb ik de indruk!

                              Voor zover ik kan zien op PBase en in je sign-off zijn ze gemaakt met de Bigma...?

                              Comment

                              Working...
                              X