Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BIGMA Sigma 50-500mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BIGMA Sigma 50-500mm

    Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
    Theokus, digicammer en Henk_01, willen jullie de sticky even lezen?
    Moderator

    Oké, begrijp het al , 't gaat zeker over het gedeelte waar men zich niet mag mengen in een topic zeker? Ik wou enkel helpen, dus van nutteloze inmenging is volgens mij geen sprake, maar enfin, de volgende keer help ik niet meer....

    En Mod met alle respect, maar zeg dan ook even tegen Fafafabe dat het nutteloos is van een thread te starten als wat ie zoekt hier toch niet te vinden is, dat ie dan zelf zoekt via Altavista of Google, of is ie daar nie slim genoeg voor?


    mvg,
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: BIGMA Sigma 50-500mm

    Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01
    En Mod met alle respect, maar zeg dan ook even tegen Fafafabe dat het nutteloos is van een thread te starten als wat ie zoekt hier toch niet te vinden is, dat ie dan zelf zoekt via Altavista of Google, of is ie daar nie slim genoeg voor?


    mvg,
    Bedankt voor de mooie woorden hoor

    Is het nu al verboden om hier iets te vragen , dit is toch de categorie GEVRAAGD , enne , via Google of Astalavista vindt ge toch maar 'junk' en 'ongure' mensen op E-bay enzo

    Nog een geluk dat gij zo slim zijt hč
    Groetjes, Fabrice
    www.fabke.be

    Comment


    • #3
      Re: BIGMA Sigma 50-500mm

      Oorspronkelijk geplaatst door fafafabe
      Bedankt voor de mooie woorden hoor

      Is het nu al verboden om hier iets te vragen , dit is toch de categorie GEVRAAGD , enne , via Google of Astalavista vindt ge toch maar 'junk' en 'ongure' mensen op E-bay enzo

      Nog een geluk dat gij zo slim zijt hč

      Neen, het is niet verboden om iets te vragen, en zoals ik zei ik wou enkel helpen, maar als dat resulteert in het feit dat ik op de vingers getikt word omdat men zich zogezegd mengt in een verkoop als men zelf niks te bieden heeft, dan heb ik daar een probleem mee.
      En ja blijkbaar ben ik slimmer als ik tussen al die "junk" die jij alleen schijnt te vinden er iets degelijk uit kan halen, zeg dat eens tegen Otto dat ie enkel "junk" heeft aan te bieden....


      "Het is niet de bedoeling je op welke wijze dan ook te mengen in een topic als je niet geďnteresseerd bent in de (ver)koop zelf. Hoe goed de bedoelingen ook zijn, iedereen kan zelf uitmaken of hij/zij zich kan vinden in de (ver)koopprijs. Eventueel kan een kandidaat-koper zelf een tegenbod voorstellen".

      "Als kandidaat-koper kun je in Camera's en accessoires een oproep doen om een aanbod te evalueren. Het is dus niet de bedoeling een topic te verstoren met prijsvergelijkingen, mogelijke garantieperikelen en dies meer. Je kan elke vraag vrijblijvend lezen, maar als je niet aan te bieden hebt wat gevraagd wordt, verzoeken we je om je niet te mengen in de verkoop. Het is niet nodig elke kandidaat-koper te begeleiden bij een eventuele aankoop".



      Dit is vrij duidelijke taal lijkt me, vrij en simpel vertaald: helpen mag niet, ook niet met een link naar datgene waar iemand op zoek naar is...

      En strikt genomen was hier zelfs van een effectieve verkoop zelfs nog geen sprake, enkel een vragen naar, maar zoals ik zei helpen mag dus niet.....en dat reglement heb ik niet gemaakt....


      mvg,
      2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

      Comment


      • #4
        Re: BIGMA Sigma 50-500mm

        natuurlijk mag je in gezocht wel helpen. mijn vermoeden is dat de mod een naam teveel heeft getypt, na twee postings die wel degelijk "fout" waren. ik vond het ook onterecht dat jouw naam vermeld werd.


        normaal kan dit hoor, iemand zoekt iets, en jij zegt waar men het kan vinden! nooit probleem mee geweest, daarom vergetelheid denk ik, klein foutje....

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: BIGMA Sigma 50-500mm

          Laat me even de puntjes op de i zetten. Het forum van BD is een plaats waar enthousiaste fotografen mekaar ontmoeten, tips en ervaringen uitwisselen en mekaar raad geven. Het subforum "Koopjeshoek" neemt hier een aparte plaaats in. In het subforum "gevraagd" mag je reageren wanneer je hetgene kan aanbieden wat de TS vraagt. AL de andere reacties zijn OFF-topic en zou ik volgens de sticky direct moeten verwijderen. Dus ook tips en links naar diverse koopjes-sites. Tips en raadgevingen horen hier niet thuis omdat die al in de andere subfora aan bod kunnen komen. Ik weet wel dat ik dikwijls als een dictator met de rode pen gezien wordt, maar mijn ingrepen zijn gewoon het volgen van de afspraken die door het volledige Mod's-team en de Crew zijn gemaakt.
          Moderator

          Comment


          • #6
            Re: BIGMA Sigma 50-500mm

            Correct vind ik persoonlijk een beter woord dan dictator hoor pcwiet

            Ben zelf ook al x aantal keren op de vingers getikt, altijd met reden

            Maar in welke categorie mag/moet je dan iets plaatsen als je juist wel links wil omdat je het zelf nergens kan vinden?

            Comment


            • #7
              Re: BIGMA Sigma 50-500mm

              als iedereen zich nu eens aan de afspraken zou houden kan deze thread op slot, en zijn discussies zoals hier gewoonweg nutteloos.

              het zoveelste relletje...

              Comment


              • #8
                Re: BIGMA Sigma 50-500mm

                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi
                als iedereen zich nu eens aan de afspraken zou houden kan deze thread op slot, en zijn discussies zoals hier gewoonweg nutteloos.

                het zoveelste relletje...


                Nou ja, je bent er dan toch in geslaagd om deze topic terug naar boven te brengen...

                En ik zie niet in waarom deze topic op slot zou moeten.

                Begrijpen wie kan...

                Comment


                • #9
                  Re: BIGMA Sigma 50-500mm

                  Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                  En ik zie niet in waarom deze topic op slot zou moeten.

                  Begrijpen wie kan...
                  ok, ff verkeerd uitgedrukt, lees: "dan was dit topic overbodig."

                  Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                  Nou ja, je bent er dan toch in geslaagd om deze topic terug naar boven te brengen...
                  Blijkbaar mogen alleen mods verwijzen naar forum-regels

                  Wsl heb je gelijk en is het niet aan mij om zo te reageren, maar laat het dan duidelijk zijn. Verder wil ik hier niets over kwijt, anders gaat het er hierin nog aan toe zoals ik wou initieel wou vermijden. Hoe een goede bedoeling een omgekeerd effect kan hebben...

                  Comment


                  • #10
                    Re: BIGMA Sigma 50-500mm

                    Natuurlijk mag je posten en je mening hebben, maar nog steeds begrijp ik niet 'het waarom' na haast 2.5 weken sinds de laatste posting.

                    En dat is ook mijn recht om dat af te vragen, niet?

                    Comment


                    • #11
                      Re: BIGMA Sigma 50-500mm

                      Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear
                      Natuurlijk mag je posten en je mening hebben, maar nog steeds begrijp ik niet 'het waarom' na haast 2.5 weken sinds de laatste posting.

                      En dat is ook mijn recht om dat af te vragen, niet?
                      wooops hehe, is inderdaad 2,5 weken geleden, ik had het niet gezien. ik was er via koopjeshoek ofzo in terecht gekomen, maar ik heb niet naar de datum gekeken.

                      vandaar dat ik er ook van overtuigd was dat het om een recente post ging.
                      volledig mijn fout. excuses daarvoor. het was niet mijn bedoeling om oude koeien uit de sloot te halen.

                      Mede door deze 'onwetenheid' (of hoe heet dat moeilijk woord) vond ik jouw reactie ook 'chinees' maar 't is weer in kannen en kruiken nu.

                      Comment


                      • #12
                        Re: BIGMA Sigma 50-500mm

                        tja johan, het volledige beeld ontgaat je een beetje, topics zijn opgesplitst, en enkele postings weg...

                        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                        Comment


                        • #13
                          Re: BIGMA Sigma 50-500mm

                          @Mods,
                          Mag dit nutteloze draadje niet integraal in de digitale prullemand, want het heeft helemaal niets met het eigenlijke onderwerp (Bigma) te maken en de inhoud is niet bepaald leerrijk (understatement of the day!)
                          Wie later een opzoeking doet op het onderwerp zal hier ook niets zinvols terugvinden, dus...
                          Als er ergens opgekuist mag/kan/moet worden, dan is het toch hier wel...

                          Comment

                          Working...
                          X