Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

U2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • U2

    Vanop de plaats waar ik stond toch maar met een eenvoudig analoog toestelletje volgende opnames gemaakt, kwestie van er wat sfeerbeelden aan over te houden.
    Prachtige technische prestatie van het Vlaamse bedrijf dat deze videowand heeft ontworpen!!!

    Waar blijven de foto's van U2 op dit forum trouwens????





    MDB-VL
    Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

  • #2
    Re: U2

    Oorspronkelijk geplaatst door mdb
    Vanop de plaats waar ik stond toch maar met een eenvoudig analoog toestelletje volgende opnames gemaakt, kwestie van er wat sfeerbeelden aan over te houden.
    Prachtige technische prestatie van het Vlaamse bedrijf dat deze videowand heeft ontworpen!!!

    Waar blijven de foto's van U2 op dit forum trouwens????
    Misschien ben ik te oud voor U2.
    Maar ik zou "vanzelevenniet" tussen dat geduw, getrek, gezweet en
    lawaai gaan staan
    En dan viel het weer nog mee!
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: U2

      Het weer was prachtig, de muziek was betoverend al viel de klank in het stadion wat tegen, de boodschap van Bono (mensenrechten) kwam goed over, maar ik vond toch dat het aan sfeer ontbrak. Het publiek werd onvoldoende aangepord en meegesleept, er mochten wat meer bindteksten en aanmoedigingen geweesd zijn. Ook vond dat er een aantal grote nummers ontbraken.
      MDB-VL
      Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

      Comment


      • #4
        Re: U2

        Prachtig é die LED-wall! Met enige trots kan ik zeggen dat deze ontworpen en ontwikkeld is door Barco, West-Vlaams bedrijf De visuals zouden ook van West-Vlaamse hand zijn
        photorush.digirush.be

        Comment


        • #5
          Re: U2

          Oorspronkelijk geplaatst door mdb
          Waar blijven de foto's van U2 op dit forum trouwens????
          Ik mocht m'n toestel afgeven, had nochtans in de vroege namiddag nagevraagd en compacte toestellen waren toegelaten, tot ik uiteindelijk binnen ging aan een andere ingang!
          Maar ja, met zitplaatsen achteraan heb je toch een 600mm nodig om Bono & co te herkennen op de foto's

          Comment


          • #6
            Re: U2

            Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
            Ik mocht m'n toestel afgeven, had nochtans in de vroege namiddag nagevraagd en compacte toestellen waren toegelaten, tot ik uiteindelijk binnen ging aan een andere ingang!
            Maar ja, met zitplaatsen achteraan heb je toch een 600mm nodig om Bono & co te herkennen op de foto's
            Heb hetzelfde voorgehad, héél spijtig, want had graag enkele foto's gehad als souvenir, oh well...
            D7000 en wat glas

            Comment

            Working...
            X