Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf voor evenement gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf voor evenement gezocht

    Op vrijdag 24 juni is er in sint niklaas een grote kmo drink, met artiesten zoals Paul Michiels en Sioen.

    Aan de ingang van het evenement, wordt iedereen gefotografeerd die binnenkomt, deze foto's worden dan meteen afgedrukt, en op het einde van het evenement worden deze foto's gratis aangeboden.

    Om deze foto's te nemen zoek ik nog een extra fotograaf. Vereisten zijn niet veel: een digitale slr hebben met eventueel een externe flits. (Als je met nikon werkt, kan je een sb600 lenen).

    Graag reacties via PM

    groeten,

    Wouter

    PS.: ben ook maar een tussenpersoon, de organisatie van de fotografie gaat eigenlijk uit van stake5.be

  • #2
    Re: Fotograaf voor evenement gezocht

    Hé Wout 'k zie dat wel zitten hoor

    Marc van Temse

    Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
    Op vrijdag 24 juni is er in sint niklaas een grote kmo drink, met artiesten zoals Paul Michiels en Sioen.

    Aan de ingang van het evenement, wordt iedereen gefotografeerd die binnenkomt, deze foto's worden dan meteen afgedrukt, en op het einde van het evenement worden deze foto's gratis aangeboden.

    Om deze foto's te nemen zoek ik nog een extra fotograaf. Vereisten zijn niet veel: een digitale slr hebben met eventueel een externe flits. (Als je met nikon werkt, kan je een sb600 lenen).

    Graag reacties via PM

    groeten,

    Wouter

    PS.: ben ook maar een tussenpersoon, de organisatie van de fotografie gaat eigenlijk uit van stake5.be
    BD0235BE

    http://www.pbase.com/macchap

    We do what we can with what we have and where we are

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf voor evenement gezocht

      Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
      PS.: ben ook maar een tussenpersoon, de organisatie van de fotografie gaat eigenlijk uit van stake5.be
      Wel een belangrijke PS!
      Stake5 biedt deze dienst aan zijn klanten aan, tegen betaling.
      Hoe zit dat dan als jij voor Stake5 foto's neemt?
      mijn fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf voor evenement gezocht

        De fotografen krijgen een kostenvergoeding, als je hier meer info over wil, liefst via PM

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf voor evenement gezocht

          Fotograaf is gevonden. Dit topic mag van mij gesloten worden.

          Iedereen bedankt voor de aanbiedingen.

          Groeten,

          Wouter

          Comment

          Working...
          X