Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redbull air race

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Redbull air race

    vandaag even naar de training geweest van deze gekken!
    was echt super spektaculair om te zien



    Canon EOS 1D Mark III | 70-200 2.8 | 1.4 & 2x converter | 24-70 2.8 | www.sport-picture.nl

  • #2
    Re: Redbull air race

    Zijn ze niet mooi?
    Canon EOS 1D Mark III | 70-200 2.8 | 1.4 & 2x converter | 24-70 2.8 | www.sport-picture.nl

    Comment


    • #3
      Re: Redbull air race

      Tsja, zo slecht zijn ze niet.
      Ze lijken me wel niet helemaal scherp.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

      Comment


      • #4
        Re: Redbull air race

        lijkt mij erg moeilijk vast te leggen en dat blijkt hier ook wel, ze zijn niet zo scherp hè, enne actie zie ik ook niet zo in deze opnamen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Redbull air race

          ja ze zijn mooi maar dat had ik al gezegt
          Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Redbull air race

            as zondag nog maar eens dunnetjes overdoen
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Redbull air race

              't zijn pannings hé mannekes
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Redbull air race

                Qua compo zijn ze goed. Echter qua scherpte zijn ze helaas niet zoals ik ze graag gezien had. De 2e is volgens mij bovendien overbelicht.

                Dat gezegd hebbende, ik heb de stunts van de vlieger op je eerste foto laatst nog mogen bewonderen op een vliegshow en weet wat'ie allemaal uithaalt met een vliegtuig

                Als ik je een tip mag geven, sluitertijd rond de 1/400ste tot 1/500 sec. Heb je nog redelijke prop blur en wel scherpe foto's. Ietsje onderbelichten bij zeer zonnige omstandigheden b.v. 1/3 stop of overbelichten ong. 2/3 bij bewolkt, en later corrigeren in PS is het devies bij dit soort foto's. Als je portable opslag hebt in RAW schieten

                Diafragma proberen tussen f8 en f11 te houden en continues mode inschakelen. Meestal is de 3e of 4e foto de scherpste van een reeks.Zowel de camera als jij hebben dan tijd om je in te stellen.

                En het allerbelangrijkste: have fun
                Groeten,

                Albert Jan

                Website AJH
                lidnummer: BD0371NL

                Comment


                • #9
                  Re: Redbull air race

                  ff offtopic.. die trainingen waar waren deze?
                  Aangezien ze hier in dit pitoreske dorpje ook trainingen hadden voor de airraces. (drachten)
                  Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

                  Http://www.ikzaghet.nl Canon 50D + Canon 18/55 + Sigma 55-200 + SIGMA 70-200 F2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Redbull air race

                    die training hadden ze idd hier in drachten waar ik op donderdag even ben gaan kijken!
                    Canon EOS 1D Mark III | 70-200 2.8 | 1.4 & 2x converter | 24-70 2.8 | www.sport-picture.nl

                    Comment

                    Working...
                    X