Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorry Peter & Jaja... ( witte vlag ;-)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sorry Peter & Jaja... ( witte vlag ;-)

    ... dat ik zo cru overkwam, maar het geheel begon een beetje op mijn systeem te werken.

    Ik wil hier twee dingen nog eens zeer duidelijk stellen:

    1. Het was ZEKER niet de bedoeling om Vonne iets te verwijten !!!

    Maar je begrijpt ( of niet ) dat dit ff slikken is als ze in Holland zitten te smilen omdat hun badge is toegekomen.
    Misschien ga ik beter volgende keer ook op reis ! ( dit is dus een knipoog; NIET schieten a.u.b )

    2. Ik dacht dat ik het toch duidelijk had gemaakt dat ik alle begrip had voor het feit dat Peter die enkele badges zelf was gaan posten. Het zou natuurlijk dom zijn om en postzegel te verspillen om iemand, die twee straten verder woont, een pakje te bezorgen.

    3. Ik waardeer het werk van Peter, Jaja & Co ten zeerste, anders zou ik hier niet zo vele uren op de site verslijten...
    Dus Peter: sorry indien ik een beetje te hard van stapel ben gelopen, enne persoonlijke thuisbezorging hoeft voor mij echt niet hoor !
    Zelfs als ik op vakantie vertrek naar Wagadoegoe of Chabarovk mogen die badges NA mijn vakantie toekomen...

    4. Het moet toch ff van mijn hart: dank voor diegenen die een gemodereerd begrip toonden , maar voor sommige L*LLIGE reacties. Enfin, we zijn met zijn allen weer wat wijzer geworden.


    Weet je wat ? Ik "wacht" niet meer... ik laat me gewoon "verrassen !

    ( Toch voldoende "r's" getypt, Eddy ??? )





    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Originally posted by Marc
    Maar je begrijpt ( of niet ) dat dit ff slikken is als ze in Holland zitten te smilen omdat hun badge is toegekomen.
    Ha Marc, in Holland zitten ze echt niet te smilen omdat hun badge is toegekomen, dus je slikken was overbodig. In Holland zitten ze nog wel steeds alle gegevens uit elk mailtje met een bestelling naar een spreadsheet te kopiëren. Enne, ik heb nog geen badge gezien hoor...
    En misschien is het meer een geval van effe slikken als je moeite doet om alles netjes te verwerken (en bv voorfinancieren, wat ook nog riskant bleek te zijn) en er toch nog commentaar op krijgt? Maar genoeg daarover, je witte vlag is duidelijk.

    Het geval van Vonne was duidelijk een uitzondering (je dacht toch werkelijk niet dat een badge met daarop de tekst BELGIUMdigital uit een of ander raar principe eerst in NL zou worden uitgeleverd aan iedere NL-er en pas daarna in België? Ik vind het trouwens prachtig dat er in Nederland mensen zijn die blij en trots zijn met een BELGIUMdigital badge. Ik denk dat er NL-ers zijn die nooit met een badge met daarin het woord België zouden rondlopen (en omgekeerd zijn ze er zeker ook). Gelukkig zitten wij hier met z'n allen niet NL of B te wezen, maar zijn we allen geïnteresseerd in digitale fotografie, al woon je waar dan ook.

    Maar ik denk dat er hierover genoeg gezegd/geschreven is en ik accepteer uiteraard je aangeboden witte vlag. En we blijven hier (ook zonder badges) gewoon alle bestellingen verwerken en we zien die badges wel verschijnen, bv op de BD-dag

    Erik

    Comment


    • #3
      Hoi Erik,

      Als er een badge uitkomt met "HOLLANDDIGITAL.COM" zal ik ( wederom ) de eerste zijn om hem te bestellen ! Beloofd !

      Het net leert ons dat er geen grenzen meer zijn en dat er in elke land "goeien en minder goeien" zitten...dus zo chauvinistisch zijn wij Belgen niet meer, hoor ...


      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment

      Working...
      X