Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Happy

    Erik Mansvelder u bent weer een stukje rijker geworden
    sinds gister heb ik het boek Digitale fotografie van mijn vrouw gekregen
    Groetjes Jan met boek
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Hallo langenacker,

    Je bedoelt dus ook dat hij weer méér belastingen zal moeten gaan betalen? .

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Originally posted by langenacker
      Erik Mansvelder u bent weer een stukje rijker geworden
      sinds gister heb ik het boek Digitale fotografie van mijn vrouw gekregen
      Groetjes Jan met boek
      Je kan HET Boek op de BD dag door hem (Erik) laten tekenen... Dan is het ineens veel meer waard bij een eventuele wederverkoop.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mic
        Je kan HET Boek op de BD dag door hem (Erik) laten tekenen... Dan is het ineens veel meer waard bij een eventueele wederverkoop.
        Wat?? Wederverkoop????????????? Schande, Mic, schande! Hoe durf jij een dergelijk boek verder te verkopen. Schande!!!!
        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

        Comment


        • #5
          Originally posted by jee-esteke
          Originally posted by mic
          Je kan HET Boek op de BD dag door hem (Erik) laten tekenen... Dan is het ineens veel meer waard bij een eventueele wederverkoop.
          Wat?? Wederverkoop????????????? Schande, Mic, schande! Hoe durf jij een dergelijk boek verder te verkopen. Schande!!!!
          Tja, hum.... Eeeh, ... ja eh kijk.... .. Wel, ... Het zit zo, ik heb het uit en dacht , als ik het nu zaterdag liet tekenen door Erik... dan kon ik het misschien verkopen voor 96 Euro..???
          Ik moet aan mijn arm gezin denken he? er moet brood op de plank komen... Man, man man, miserie, miserie...
          Een getekend boek is toch altijd meer waard he?
          Ik heb nog zo een bijbel liggen getekend door de schijver...

          Comment


          • #6
            Gefeliciteerd met je boek Jan.
            En bedankt dat jullie enkele euro's aan ons inkomen hebben bijgedragen.

            Mic: Natuurlijk mag je je boek met winst doorverkopen, zolang Erik maar een eeriljk percentage ervan krijgt.

            Jacki
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              Danke Jacki, jij begrijpt het...

              Comment


              • #8
                Ha Jan, vanwege de vergroting van mijn rijkdom ook dank aan je vrouw

                Enne mic, ik begrijp je ook wel hoor. Ik zal op de achterkant speciaal voor jou een poppetje met een camera tekenen als het meebrengt naar de BD-dag . Of dat de waarde van het boek verhoogt is dan weer de vraag, maar ja, er zijn er dan ook verder geen in omloop met zo'n poppetje op de achterflap

                ps: mocht iemand met het boek zich hierdoor benadeeld voelen, kan ik alleen maar zeggen dat je dus op de volgende BD-dag zult moet komen... met je boek (wat de exclusiviteitswaarde voor mic weer doet afnemen, dus even overleggen met elkaar van tevoren, haha). Tot zaterdag dus,

                Erik

                Comment


                • #9
                  OOOO ik breng m'n boek mee.
                  Joepieee een poppetje ...
                  Maar dan verkoop ik hem niet meer hoor
                  Mijn hond is niet meer weg te houden als ik hem uit HET boek voorlees...


                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mic
                    Mijn hond is niet meer weg te houden als ik hem uit HET boek voorlees...
                    eMJeke
                    website

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jaja
                      Hallo langenacker,
                      Je bedoelt dus ook dat hij weer méér belastingen zal moeten gaan betalen? .
                      Jaja
                      Dat JaJa kan geregeld worden. Indien Erik zaterdag een tournee general geeft, krijgt hij een BTW-bonnetje om in mindering te brengen bij zijn belastingaangifte. Dus, iedereen vaart er wel bij denk ik...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mic
                        OOOO ik breng m'n boek mee.
                        Joepieee een poppetje ...
                        Maar dan verkoop ik hem niet meer hoor
                        Mijn hond is niet meer weg te houden als ik hem uit HET boek voorlees...



                        Ge kunt misschien een tweede boek bijkopen en ze allebei laten tekenen, dan hebde toch ene om met winst verder te verkopen!!!
                        groetjes,
                        Kristien (en euh, ik breng in ieder geval mijn boek ook mee!)

                        Olympus E500
                        take the time it takes so it takes less time...
                        www.pnh.be

                        Comment


                        • #13
                          Awel... Ge brengt me op gedachten zie...

                          Comment


                          • #14
                            Beste Mic

                            Hoe weten wij dat gij in dit boek zijt aan kijken, gij kunt ook naar
                            ..... plaatjes aan het kijken zijn, ( Grapje )

                            Mijn hond is niet meer weg te houden als ik hem uit HET boek voorlees...



                            [/quote]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Donmimmo
                              Beste Mic

                              Hoe weten wij dat gij in dit boek zijt aan kijken, gij kunt ook naar
                              ..... plaatjes aan het kijken zijn, ( Grapje )

                              Mijn hond is niet meer weg te houden als ik hem uit HET boek voorlees...



                              Mimmo, Ik kijk naar de plaatjes en mijn hond leest HET boek.
                              [/quote]

                              Comment

                              Working...
                              X