Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VASA - nu wordt het toch wel gortig...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VASA - nu wordt het toch wel gortig...

    Vier maand geleden dus een drive besteld die slecht bleek. Zie o.a.

    Ik weet dat elk nieuw elektronisch apparaat ruikt naar nieuw als men het de eerste keer in gebruik neemt... Als ik mijn pd7x voor de 1e maal gebruikt had, dan vond ik dat diene nogal raar rook. Nogal een fel elektronisch gebruikte geur!! Ik dacht, ja, de eerste keer, maar nu na regelmatig gebruik blijft deze ruiken... In



    en andere treads.

    Ondanks een tiental vriendelijke mails naar diverse personen binnen VASA waarop soms na enkele weken een antwoord... tot op heden nog steeds geen deftig antwoord.

    Heb voor de laatste keer een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of men mij a.u.b. wilt antwoorden en zeggen hoe het nu verder moet!

    Tot op heden heb ik dus al voor de drive betaald en om hem terug te sturen. Voor alle duidelijkheid: ik heb een refund gevraagd en indien niet mogelijk CF's ipv de drive. Begin nu toch stilaan te vrezen dat ik achter mijn geld/cf's oid kan fluiten!
    Website: http://www.d-eye.be

  • #2
    Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

    damned, dat herinner ik me nog levendig ja. is dat er nu nog niet?


    pfff, ben ik blij dat ik die grote aankoop niet bij hen heb geplaatst

    zo bots je natuurlijk wel op het enige nadeel van online aan te kopen. je zal altijd wel eens iets meemaken. liever niet, maar ja, je loopt het risico he.
    ik ben nu niet aan het pleiten voor vasa he, en ik minimaliseer het ook zeker niet. het is gewoon jammer dat je dat nadeel moet ondervinden


    het voordeel dat je hebt, is dat vasa wel vriendelijk is tegen klanten, ik meen me te herinneren dat hij ook jou iets aanbood. maar ja, als het nu nog niet in orde is....
    en nu zal het voor hen weer te lang duren, dat ze niet meer weten waarover het gaat
    en zo ben je weer tijd kwijt

    juridische stappen zijn ook te dom/kostelijk. het is enorm hatelijk en je moet blijven proberen vind ik...
    je hebt nog een poot om op te staan, maar ja, als men geen antwoord aanbiedt....


    blijven aandringen is de boodschap, meer zou/kan je niet (kunnen) doen.


    ps: hopelijk heb je er ook geen douane voor moeten betalen? dat weet ik niet meer...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

      Ik heb gisteren ook een mailtje gestuurd, nu is het daar 3.23 u.. Dus terug sturen zal hij direct niet. Ik verwacht nu niet dat hij direct terug stuurd maar dan toch binnen de volgende dag ?
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #4
        Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

        Als je een mail stuurt naar hem en na 2 dagen nog niks gehoord hebt, stuur je nog een mail en vraag naar de STATUS van je order/repair/defective etc.. (in onderwerp!!)
        Hoor je dan na 2 dagen nog niks, gewoon blijven mails sturen, op den duur antwoord hij wel je mails... (ik blijf gewoon vriendelijk en forward altijd men mails terug naar hem, zodat hij KAN zien dat ik zéér regelmatig mail.

        ZET ZEKER JE "REQUEST A READ RECEIPT FOR THIS MESSAGE" aan als je een mail stuurt!! (hij leest ze soms snacht's - AUS-time)

        Ik heb men defect stuk teruggestuurd 11/04/2005, dus, ik moet men nieuw speelgoed normaal een van de volgende dagen/weken krijgen...
        -=- Light is the key...

        Comment


        • #5
          Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

          enkele dagen geleden een vp6210 in bestelling geplaast (en nog wat rommel)... eens benieuwd.

          In het verleden alleen maar goeie ervaringen mee gehad..... 'k weet dat er nu wat achterstand is met die vp6210's.... dus 'k wacht geduldig ('k weet ook door die rommel dat ik erbij besteld heb, als er 1 ding niet in stock is, dat de rest van de bestelling mag wachten).
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

            En, is er al een beetje vordering in de zaak????
            Hij replyed regelmatig mijn mails nu... Spare is (bijna) onderweg.
            -=- Light is the key...

            Comment


            • #7
              VASA vs Corné

              Hier is en blijft het dus absoluut windstil! Zal nog maar eens mijn vrees uitdrukken dat ik serieus wat geld kwijt ben. Tja, een ezel...

              Toeval wilt dat ik net een mailtje krijg van Corné dat mijn 70-200 VR morgen binnenkomt en of het MIJ schikt dat hij zondag langskomt! Koffie e.d. zal zeker en vast klaar staan en al mijn andere aankopen (o.a. 28-70/2.8 en wie weet... d2x) gaan voor bijna 100% zekerheid bij hem gebeuren.
              Website: http://www.d-eye.be

              Comment


              • #8
                Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

                Mijne spare is onderweg ("EINDELIJK")!!!!!! (heb ook tracking number - DHL)

                Omdat ik redelijk véél mails gestuurd had: nog eens een fatsoenlijke reply van Vasa:
                Yes, it was public holiday yesterday - here in Australia. So we will send you PD70X today, that is much better unit and you will not have problem.
                We will upgrade it because you had to wait so long for replacement.
                Best Regards,Vasa Carapic
                @James Joyce: Je mag me ook vernoemen (Lesley Persyn) in je mails hoor naar Vasa... Als je betaald hebt voor de pd7x en teruggestuurd, vraag nogmaals naar een update of zo!!!

                nogmaals... veel succes...
                (Dat dit nu maar eindelijk eens stopt...)
                -=- Light is the key...

                Comment


                • #9
                  Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

                  Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                  Mijne spare is onderweg ("EINDELIJK")!!!!!! (heb ook tracking number - DHL)

                  Omdat ik redelijk véél mails gestuurd had: nog eens een fatsoenlijke reply van Vasa:
                  @James Joyce: Je mag me ook vernoemen (Lesley Persyn) in je mails hoor naar Vasa... Als je betaald hebt voor de pd7x en teruggestuurd, vraag nogmaals naar een update of zo!!!

                  nogmaals... veel succes...
                  (Dat dit nu maar eindelijk eens stopt...)

                  Eigenlijk wel begrijpelijk dat de PD7x niet direct op gestuurd kon worden het model is vervangen. Hij schreef in mijn mail dat dit even duurde ( de omwisseling van model, En hij wou geen oudere modellen meer verkopen)
                  . Dus ik vind dit vrij aanvaardbaar....
                  Last edited by Xentro; 17 juni 2005, 10:46.
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                  Comment


                  • #10
                    Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                    Eigenlijk wel begrijpelijk dat de PD7x niet direct op gestuurd kon worden het model is vervangen. Hij schreef in mijn mail dat dit even duurde ( de omwisseling van model, En hij wou geen oudere modellen meer verkopen)
                    . Dus ik vind dit vrij aanvaardbaar....
                    Eerst had Vasa zelf voorgesteld om de xdrive 3320 op te sturen!!... Maar iets later werd dan bekend dat er een pd70x uit kwam, en het dus dan deze werd....
                    Last edited by de.lesse.be; 17 juni 2005, 12:24.
                    -=- Light is the key...

                    Comment


                    • #11
                      Re: VASA - nu wordt het toch wel gortig...

                      alle, in de loop van de week toch ook tracking nr gekregen..... Damned, iedere keer als ik bij mijn bestelling batterijen durf bijvoegen,voor een d-70, mag ik wachten..... .... maja beter laat dan nooit
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment

                      Working...
                      X