Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT ! Vervoer uit Gent voor BD-shooting day!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT ! Vervoer uit Gent voor BD-shooting day!

    Beste mensen..

    Wie gaat er naar de shooting day en kan mij vervoer vanuit Gent bezorgen? (centrum)
    Indien je dat wilt wil je wel vergoeden voor het vervoer...
    Verder willek ook nog weten van hoelaat tot hoelaat u dan zal blijven ook (en of je al dan niet rookt in de auto (ik alleszinds niet))

    Ik zal je wel mailen en hier reply'en indien ik met u zal meegaan... (wie weet heb ik keuze hé)
    Dus reply hier, of mail mij op: X-Qwatzy@ompleya.be

    Dank, Thijs
    .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

    modellen: http://model.ompleya.be

  • #2
    Hoi Thijs,

    Er is kans dat ik ga maar zal pas morgen (maandag) beslissen daar ik normaal
    volgend weekend zonder fototoestel zal zitten tenzij m'n nw. tijdig binnenkomt.
    (weet ik mischien morgen als ik m'n dealer bel)

    Dus morgenavond ---> more news
    (en indien positief - mogen er nog mee)

    Vince
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Ik vertrek uit Oosterzele (tegen Wetteren, een 10-tal km van Gent dus), maar:

      - ik rook spijtig genoeg wel (ook in de auto, gezien ik de auto als één van mijn persoonlijke vrijheden beschouw)
      - ik vertrek 's morgens ruim op tijd om daar tegen startuur aanwezig te zijn
      - ik vetrek 's avonds relatief vroeg, gezien ik nog naar een fuif van een collega moet gaan (terug thuis tegen 21u00 of zo denk ik)

      Transport is gratis (mijn wagen rijdt op water als je begrijpt wat ik bedoel )

      Enfin, hopelijk kan je een niet-roker vinden, die bovendien dan nog in het centrum van Gent woont, maar beter de kans hebben van in een stinkende wagen te zitten als te moeten thuisblijven zeker?
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #4
        idd sven...
        FF blijven hopen op nog mensen
        .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

        modellen: http://model.ompleya.be

        Comment


        • #5
          Thijs, als ge lang genoeg je adem kan inhouden, ttz van Gent tot in Leuven, kan je vandaaruit met mij meerijden.....
          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

          Comment


          • #6
            Ik ben niet roker, en vertrek vanuit Gent centrum. Dus dat zit goed. Mijn wagen heeft nood aan hetzelfde water als die van Sven.

            Alleen.... zal ik vermoedelijk rond 7h30 vertrekken want moet eerst nog wat uren kloppen op mijn werk. Pas nadien (vroege namiddag) rij ik door naar Hasselt.

            Je bent er dus nog niet...

            Nog iemand anders?

            Comment


            • #7
              Bijkomend probleem...
              Daarnet vernam ik van mijn ouders (ook wel laat ) dat we die dag naar de famillie moeten, dus om 17u moet ik terug in Gent zijn... is dat dat wel de moeite waard?

              grom, ik HAAT familly
              .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

              modellen: http://model.ompleya.be

              Comment


              • #8
                Wanneer is de SD-day in Gent?

                Comment


                • #9
                  X-qwatzy,

                  zeg je ouders dat je wat later thuis bent, maar dat je graag komt, maar dat het slecht uitkomt.

                  neem de trein Gent-Brussel-Hasselt, dat is een plezier om te doen. Rust all around. En je kan ondertussen nog lekker wat soezen, boekje lezen, disc- of walkman met een tof muziekske op.
                  1.5 uur later stap je blijgemutst Hasselt binnen.

                  meer info:
                  http://193.121.180.16/scripts/Pcgittb.exe?langue=1&DoA=0&mn=00&hh=09&j=5&m=10&a= 2002&reseau=sncb&nombre=0&idO_r=1000455&idD_r=1000 523&idV_r=0&x=18&y=13

                  Ik heb 4 jaar naar Brussel gespoord reistijd Lommel-kot:2.25u en ik vond dat altijd heel relaxerend, soms iets te zodat de eerste les al verloren ging.
                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

                  Comment

                  Working...
                  X