Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe is het mogelijk...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe is het mogelijk...

    dat ik die als eerste bliksenmsnel mijn badge-bestelling plaatste EN bovendien in een ver verleden de aanzet gaf tot dit topic, mijn badge nog steeds niet ontvangen heb ?

    In het Gentse zijn er mensen die reeds een badge hebben ( ik meen begrepen te hebben dat die rechtstreeks door Peter in de bus geduwd werden ) - OK daar nog aan toe, maar is Peter dan ook tot in Nederland gereden ?

    Iedereen is gelijk voor de wet, maar sommigen blijkbaar "gelijker" dan anderen.

    Ik wil hier absoluut geen flame opzetten, maar als trouwe bezoeker en lid-van-het-eerste-uur stemt me dit toch enigszins droef.




    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Ja, zelf mensen in Nederland hebben ze al gekregen...
    Ik slaap niet meer buiten bij de brievenbus ... ik heb 't opgegeven...

    Maar dan is de vreugde groter als je ze ooit krijgt he?
    Ik heb vernomen dat diegene die naar de BD dag komen ze daar overhandigd krijgen...Plechtig... Je weet wel, zoals de para's hun vleugels-badge krijgen, zo krijgen wij de BD badge.

    Comment


    • #3
      In het Gentse zijn er mensen die reeds een badge hebben ( ik meen begrepen te hebben dat die rechtstreeks door Peter in de bus geduwd werden ) - OK daar nog aan toe, maar is Peter dan ook tot in Nederland gereden ?
      Dat is toch niet zo erg?!
      Greets
      Silver

      http://www.silver.web-log.nl

      Comment


      • #4
        [/quote]

        Dat is toch niet zo erg?!
        [/quote]

        Als je ergens anders in een winkel als eerste je bestelling plaatst is het toch normaal dat je die ook als eerste in ontvangst mag nemen ?

        Nu dat van die eerste stoort mij niet zozeer, maar ik zou toch verwachten dat we ze dan tenminste gelijktijdig mogen ontvangen.
        ( Ik bedoel de "uitverkorenen" en ik ... )
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Marc

          Iedereen is gelijk voor de wet, maar sommigen blijkbaar "gelijker" dan anderen.

          Ik wil hier absoluut geen flame opzetten, maar als trouwe bezoeker en lid-van-het-eerste-uur stemt me dit toch enigszins droef.
          Is dit niet al de derde topic die jij start over de badges ?
          Ik vind jouw reactie erg flauw, zo'n reactie verwacht ik eerder van een kind, niet van een volwassen vent.
          In plaats van blij te zijn voor o.a. Vonne, kan jij hier alleen mopperen en pruilen. Als ik ze zou moeten versturen kreeg jij hem nu als laatste
          Hannie

          Comment


          • #6
            Marc,

            Je bent niet de enige die ze nog niet gehad heeft.

            Ik zie ze wel tegemoet hier in Purmerend.

            Ik blijf hopen.............


            Groetjes
            André Barnier
            SONY DSC RX10IV 24-600mm
            http://www.pbase.com/abarnier

            Comment


            • #7
              Originally posted by jmvanos
              Originally posted by Marc

              Iedereen is gelijk voor de wet, maar sommigen blijkbaar "gelijker" dan anderen.

              Ik wil hier absoluut geen flame opzetten, maar als trouwe bezoeker en lid-van-het-eerste-uur stemt me dit toch enigszins droef.
              Is dit niet al de derde topic die jij start over de badges ?
              Ik vind jouw reactie erg flauw, zo'n reactie verwacht ik eerder van een kind, niet van een volwassen vent.
              In plaats van blij te zijn voor o.a. Vonne, kan jij hier alleen mopperen en pruilen. Als ik ze zou moeten versturen kreeg jij hem nu als laatste
              Misschien een beetje beroepsmisvorming, Hannie....
              Kinderen hebben een enorm "rechtvaardigheidsgevoel" - iets dat ze stukje voor stukje zien afbrokkelen bij het volwassen worden...

              Stel dat jij vandaag ergens een D60 gaat bestellen en je wacht daar zes maanden op. Na zes maanden komt er iemand anders in de winkel die ook een D60 wil, en die krijgt hem daags nadien....

              Ik denk dat jij wel iets meer zou doen dan een pruilmondje trekken...
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                En nu zal ik er dus verder niet over zeuren.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Marc
                  [Misschien een beetje beroepsmisvorming, Hannie....
                  Kinderen hebben een enorm "rechtvaardigheidsgevoel" - iets dat ze stukje voor stukje zien afbrokkelen bij het volwassen worden...
                  Tsja, dat bedacht ik me ook al: jij werkt met kinderen. Als jij dan al zo kinderachtig doet, hoe moet je dan een volwassen voorbeeld geven ?

                  Stel dat jij vandaag ergens een D60 gaat bestellen en je wacht daar zes maanden op. Na zes maanden komt er iemand anders in de winkel die ook een D60 wil, en die krijgt hem daags nadien....

                  Ik denk dat jij wel iets meer zou doen dan een pruilmondje trekken...
                  Helemaal gelijk Marc, maar dit zijn "maar" badges hoor. Gewoon leuke hebbedingetjes.

                  En nu zal ik er dus verder niet over zeuren.
                  Goed zo, dat klinkt al beter !!!
                  Hannie

                  Comment


                  • #10
                    Hannie.... Als je op iets wacht... Is het altijd te lang...
                    Wat het ook is. Een badge, een camera een nieuwe wagen, een huis, een..
                    Wie wacht nu graag? Ik kan Marc 100% verstaan.
                    En we ( alé ik toch) steek hier graag de draak omdat het zolang duurt, maar ik meen dat niet hoor, het is maar om te lachen... De BDers die me kennen weten dat wel.

                    Comment


                    • #11
                      Van jou weet ik wel dat je er de draak mee steekt, ik stoor me daar ook niet aan. Maar om je nu verongelijkt te voelen, omdat je vindt dat anderen voorgetrokken worden, dat vind ik te ver gaan.
                      Van Vonne wist ik dat ze haar badge eventueel nog was komen halen voor de vakantie en misschien is de hare wel als eerste opgestuurd in verband met haar vertrek. Fijn voor haar toch ?
                      Hannie

                      Comment


                      • #12
                        geduld is een schone deugd.
                        ToM.___ //Fuji s602.
                        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                        It goes to 11 you know? 1 louder.

                        Comment


                        • #13
                          We kunnen ook een overval op de post plegen en dan zoeken in welke postzakken die badges zitten en dan ......
                          maar weet dat het 'wachten' mensen dikwijls meer gelukkig maakt dan het 'hebben'
                          Peter

                          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                          http://www.photoblog.be/peterwarson

                          Comment


                          • #14
                            Snik, vandaag ook niets bij de post.......
                            Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                            Comment


                            • #15
                              Ach, ik ontvang ze gewoon op de BD dag zelf
                              Gelieve zelf draad en naald mee te brengen voor degene die mijn badge op mijn tasje willen naaien

                              Monique
                              G2 E10

                              Comment

                              Working...
                              X