Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rock concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rock concert

    foto getrokken tijdens een rock concert.
    In De Marge - Portfolio
    Canon EOS 300D, Fuji Finepix 2600Z, Kodak CX7330

  • #2
    Re: rock concert

    Niet dat mijn mening als beginneling veel waard is, maar mij stoort de cameraman en de stand van de micro.
    Ik heb ook al scherpere foto's gezien...
    Ik weet ondertussen ook al dat foto's nemen van een concert niet makkelijk is..

    Comment


    • #3
      Re: rock concert

      Dit was waarschijnlijk een eerste test. De micro anex neus zit in de weg, boxen op voorgrond doen niets terzake aan het beeld,de scherpte is...ver weg,... . Volgende keer proberen ander standpunt of dichterbij te zoomen of staan. Sorry maar ben altijd eerlijk! Ben ook zo begonnen en concertfoto's zijn moeilijk maar eenmaal de touch te pakken lukken ze bijna altijd

      Comment


      • #4
        Re: rock concert

        Ik ben ook een beginneling en probeer ook wat concertfoto's te maken. Het belangrijkste lijkt mij een goede en lichtsterke lens om te beginnen, zoniet heb je weinig scherptediepte.
        Isowaarde moet hoog, sluiterstijd moet kort genoeg zijn waardoor je dan maar met je diafragma het nodige licht moet binnenkrijgen. Voorlopig heb ik enkel de kitlens van Nikkon (18-70 f/3.5-4.5) en die lijkt mij niet echt geschikt.
        Voor een lichtsterke zoomlens (70-200 f/2.8) spaar ik nog even. Ik veronderstel dat het daarmee een stuk beter zal gaan.

        Comment


        • #5
          Re: rock concert

          ook foto nog recht zetten

          blijven oefenen !
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment

          Working...
          X