Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wordphotoday.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wordphotoday.com

    Heeft er hier eigenlijk nog iemand meegedaan met worldphotoday gisteren ? (zie http://www.worldphotoday.com )

  • #2
    Re: Wordphotoday.com

    heb je dit eerder aangekondigt?

    sorry maar persoonlijk krijg ik het **** van zon dingen te vragen als het gedaan is ipv ze aan te kondigen als het voorbij is..

    Zulk taalgebruik kunnen we missen en waar is dat trouwens voor nodig... MOD T-B
    Last edited by teddy-bear; 2 juni 2005, 14:45.
    foto als spiegel of als venster?

    Comment


    • #3
      Re: Wordphotoday.com

      Amaai wat een toffe reply !
      Ik heb een hele tijd niks gepost op belgiumdigital vanwege de fijne (=sarcastisch) reacties op sommige posts. Dat gaat nu weer komen denk ik.
      En zich dan maar afvragen waarom de sfeer verziekt op een forum. nounounou.

      Comment


      • #4
        Re: Wordphotoday.com

        @ parakiet : Wat een taalgebruik, pfffffffffffffff ... als je foto's neemt zoals je taalgebruik hummmhummm, allé, iederen zijn ding natuurlijk he?
        iO heeft geen aankondiging gedaan van de worldfotoday maar de vraag gesteld of er iemand meegedaan heeft. Lees -> denk -> schrijf ... dat is de juiste en enige volgorde!

        @ iO : dat was geen sarcastische reply maar een ongemanierde! Is er op dit forum nog wel een mod? Posters van zo'n reply's zouden van mij 1 waarschuwing krijgen en bij de 2de keer klik ik op het knopje 'ban'.

        Grtz!
        D2H, 10.5mm f/2.8G ED AF DX, 17-35mm f/2.8D ED-IF AF-S, 17-55mm f/2.8G ED-IF AF-S DX, 28-70mm f/2.8 ED-IF AF-S, 70-200mm f/2.8G ED-IF AF-S VR, TC-17E II AF-S, AF-I, SB-800, Photo Trekker AW II, CompuTrekker AW

        Comment


        • #5
          Re: Wordphotoday.com

          Even nuanceren: ik heb deze site zelf dus nog maar pas gevonden via een ander forum en vroeg me gewoon af of er ook mensen van BD aan meegedaan hebben.
          Het is geeneens een wedstrijd of zo, niemand kan iets winnen, niemand haalt er voordeel bij om dit pas na de verloopdatum te publiceren, ook ik niet.

          Ik geef Parakiet gelijk met zijn antwoord, maar dat had toch ook wel in andere bewoordingen gekund, dacht ik zo... Vandaar mijn reactie.

          Comment


          • #6
            Re: Wordphotoday.com

            Is er op dit forum nog wel een mod?

            Komt er hier toch wel net een mod voorbijgefietst zekers
            ( Je weet wel, zo eentje die vandaag op dit moment niet moet werken en die een groot deel van zijn vrije tijd hier ( samen met de andere mod's ) vrijwillig en onbetaald komt babysitten.)


            mijn (MOD) mening:

            Parakiet verbannen wegens zijn uitspraak?
            Neen, omdat ik aanneem dat het niet de bedoeling van Parakiet was om IO persoonlijk te beledigen of de huid vol te schelden. Ik gok eerder op een gefrustreerde reactie.

            Indien sarcastisch bedoeld, dan had 1 of meer smilies kunnen helpen.

            Echter, je hoort me zekers ook niet beweren dat ik deze reply van Parakiet een voorbeeld vind van verfijndheid, respect en beleefdheid jegens iemand anders. Een sorry zou niet misstaan?.

            mod Jo(han)
            Last edited by Jo; 2 juni 2005, 15:10.
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

            Comment


            • #7
              Re: Wordphotoday.com

              welja sorry voor het taal gebruik maar het moest er uit.

              en ipv de smileys te gebruiken had ik er maar direct men verondschuldigingen voorgezet.

              natuurlijk heb ik niets tegen wie dan ook hier, anders had ik wel duidelijk op naam gereplyed of een reply gestuurd

              maar dat neemt nog niet weg dat ik persoonlijk het zonde vind dat zon dingen gepost worden als het voorbij is. (voor alle duidelijkheid: ik verwijt IO ook niets hee..)

              't is veel leuker als je zo'n dingen opvoorhand weet, dan kan je tenminste meedoen.
              't zelfde voor evenementen, beurzen, wedstrijden,..

              nu mindworks, de sfeer op dit forum is helemaal niet verziekt. je zegt gewoon je mening en je bedenkt of ze er door kan. (ik dacht dat het zachter ging overkomen, maar had toch maar het 'voorvoegsel' erbij geplaatst) is het toch niet ok dan zal een rechtvaardige mod het wel rechttrekken.

              nu weet ik persoonlijk niet wat jij wou bereiken met 'Lees -> denk -> schrijf ... dat is de juiste en enige volgorde!' maar in de naam van de goede sfeer zal ik maar aannemen dat het geen vorm van 'koude oorlog is'

              edit: toch nog even bij vermelden dat men email adres en instantmessaging vrij te bekijken staat in men profiel.
              buiten PM ben ik dus ook met dat te bereiken moesten er 'problemen' ontstaan rondom wat dan ook.
              Last edited by parakiet; 2 juni 2005, 15:56.
              foto als spiegel of als venster?

              Comment

              Working...
              X