Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Webpage

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Webpage

    Hallo BDers
    ben verder gegaan met het maken van een foto homepage, op advies van enkele BDers die ik heb gekregen om de site wat aan te passen.De bedoeling is om een rustige site te maken , willen jullie een kijkje nemen? ondanks dat de site nog niet af is maar dan weet ik of ik op de goede weg ben
    http://members.rott.chello.nl/jlangenacker/
    Groetjes Jan
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Het ziet er goed uit.
    Alles werkt prima. Maar je hebt toch maar één album online he? Dat van SD Lommel, mooi album trouwens.
    De anderen kan ik niet aanklikken. Maar dat zal zijn omdat je er nog aan bezig bent...
    Mooie camera staat er trouwens op

    Comment


    • #3
      Hallo jan,

      je website ziet er al aardig uit, ook bij mij werkt alleen het album lommel en de link naar bd.
      Bouw maar lekker voort je bent op goede weg, om een wat rustiger frontpagina te weergeven zou ik inplaats van de lichte blauwe achtergrond een wat donkere kleur proberen, dit is mijn persoonlijke mening maar hoor, ieder zijn keuze he.
      Het word beslist een mooie site, bouw rustig beetje bij beetje verder en probeer hem zo origineel mogelijk te houden.

      digiron

      Comment


      • #4
        Het wordt een prachtige website Jan, ga op de ingeslagen weg verder !

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de reactie
          en ja het klopt dat maar 2 links het doen,SD Lommel en Belgiedigital
          na deze reactie ga ik verder met de ingeslagen weg (MIC er is maar 1 mooie camera )
          Groetjes Jan
          PS tot ziens in Hasselt
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment

          Working...
          X