PDA

Volledige versie bekijken : profielen - mails etc..

tom314
27 september 2002, 11:01
Ik heb eergisteren en gisteren enkele mails gestuurd naar mensen hier op 't forum (o.a. zippo) via de link in de profielpagina.

Blijkbaar zijn die niet aangekomen (bij zippo toch al niet).

Het vervelende is, dat je enkel de link nog ziet, en niet het adres. Zit er een fout ergens of zijn het wat e-mail-adressen die niet kloppen ofzo ?

Alfa Centauri
27 september 2002, 11:10
Nu je het zegt, Tom, ik had Zippo ook gemaild, en gewoonlijk reageert ze vrij snel. Dus waarschijnlijk is dat mailtje ook niet toegekomen.
Het was nu niet echt belangrijk, maar soms ( zeker in de koopjeshoek) kan dat wel vervelend zijn....
Maar dat de mailadressen niet meer zichtbaar zijn vind ik onherhand wel een goede aanpassing. Natuurlijk moeten ze dan allen correct zijn ingegeven, maar als ieder lid eens ff naar zijn profiel gaat is dit toch vlug nagekeken ?

jmvanos
27 september 2002, 11:17
Hier nog 1, ook naar Zippo (Monique je bent populair).
Het ging niet over de E-10, maar over de G2. Geen reactie gekregen, niet aangekomen ? Overigens stonden de emailadressen er waarschijnlijk toch wel correct in, maar dat weet je alleen als het vantevoren wel goed ging. Normaal als je een "gewone" email stuurt, krijg je die terug als het adres niet correct is. Hoe zit het hier ? Krijgt BD hier iets van te zien ?

flurk
27 september 2002, 11:25
Luc, hou dat daar is in't oog man ! Allemaal naar Zippo ! :p :) :( :( :D :(

Tinne
27 september 2002, 11:26
Hmmmm, werkt dus al een tijdje niet meer.
Een paar dagen geleden heb ik naar flurk twee mailtjes gedaan hij had er ook geen gekregen.
Naar mezelf eentje gestuurd, noppes :(
btw Marc, naar jou kan je al helemaal geen sturen !!!!!
Allesjans dat ik uw mailadres al had :D :D ;)

Alfa Centauri
27 september 2002, 11:30
Originally posted by Tinne
Hmmmm, werkt dus al een tijdje niet meer.
Een paar dagen geleden heb ik naar flurk twee mailtjes gedaan hij had er ook geen gekregen.
Naar mezelf eentje gestuurd, noppes :(
btw Marc, naar jou kan je al helemaal geen sturen !!!!!
Allesjans dat ik uw mailadres al had :D :D ;)

:o :o :o :o :o :o

tom314
27 september 2002, 11:51
idd in de koopjeshoek kan dat zeer vervelend zijn,
ik had naar de andere verkoper van de e-10 ook een mail gedaan en naar infernoken (omdat hij vnl. de accessoires wou), maar die zullen dan ook niet aangekomen zijn.

tsja,

maar wachten tot ze het hier lezen hé

peter
27 september 2002, 13:08
Eventjes geduld.... Wanneer Sven er is, zal hij een en ander wel bekijken / verklaren.

mvg,
peter

Umco
27 september 2002, 13:16
:( Daarom kreeg ik geen antwoord van sommigen die ik langs hier een mailtje gaf :D :D

zippo
27 september 2002, 13:51
Ik weet van niks.... :D
Maar willlen jullie dan nog die mails sturen, nu ben ik wel benieuwd wat ik gemist heb :(
Dat verklaard dan ook dat mijn mail naar Marc nooit is aangekomen :( ik maar wachten en wachten.... ;)

info@design2joy.be

Monique
G2

zippo
27 september 2002, 14:36
Originally posted by flurk
Luc, hou dat daar is in't oog man ! Allemaal naar Zippo ! :p :) :( :( :D :(

Flurk, daarom kreeg ik geen antwoord op mijn liefdesbrieven :D :D :D ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D

Monique

Tinne
27 september 2002, 15:06
Originally posted by zippo
[quote]Originally posted by flurk

Flurk, daarom kreeg ik geen antwoord op mijn liefdesbrieven :D :D :D ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D

Monique

Och zippo, zwijg stil......
En ik gaf me helemaal bloot :p :p :D ;) ;) :(

zippo
27 september 2002, 15:16
Originally posted by Tinne

Originally posted by zippo
[quote]Originally posted by flurk

Monique

Flurk, das pech hé :D :D ;) ;) ;) :D :p
Tinne, ik hoor hem al vloeken tot hier :D :D ;) ;) ;) :p

Monique
G2

mic
27 september 2002, 17:12
idd, sinds de vernieuwing van deze site werkt dat doorgeefluik van het E-mail niet meer.
ik heb jaja enkele dagen nadien al op de hoogte gebracht, in de chatbox...
Dus het zal wel in orde komen.
Alleen weten we nu dat we direct moeten mailen, en niet via BD. Je moet dus wel het e-mail adres kennen of vragen.

jee-esteke
27 september 2002, 20:46
Tiens, ik heb toch al email gekregen van enkelen onder jullie (meestal vrouwen, maar ja, wa wilt ge....) en dat werkte toch allemaal....

flurk
27 september 2002, 21:52

Flurk, das pech hé :D :D ;) ;) ;) :D :p
Tinne, ik hoor hem al vloeken tot hier :D :D ;) ;) ;) :p
Monique
G2Tdj. Tdj.Tdj. Milj...Milj... Ik ben ferdj. veu t'ongeluk gebore...Milj..rde... :( :( :( :( :( :( :( :cool: :cool: :cool:

tom314
27 september 2002, 22:13
Alleen weten we nu dat we direct moeten mailen, en niet via BD. Je moet dus wel het e-mail adres kennen of vragen.

Idd, ik ga het mijn in mijn signature opnemen tot dat het opgelost is.

Sven
28 september 2002, 09:29
Ik zal dit weekend eens kijken wat er zou kunnen mis zijn. Maar in ieder geval komen er emailas door. Geen idee (voorlopig) waarom er sommigen niet doorkomen. In ieder geval dient iedereen zijn emailadres eens na te kijken in het profiel. Daar staan er ook heel wat adressen die niet correct zijn.

BlueInk
28 september 2002, 10:32
Originally posted by Sven
...Maar in ieder geval komen er emails door. Geen idee (voorlopig) waarom er sommigen niet doorkomen.

Sven,

Kijk eens hier:
http://forum.snitz.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=34658
en natuurlijk hier:
http://forum.snitz.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=89

mic
28 september 2002, 12:59
Neen, de mijne komen niet door.. ik had al verschillende mails van Dolphin gekregen.
Op de chat vroeg hij waarom ik niet antwoorde, of ik kwaad was ofzo?
Ik had helemaal nikske gekregen van hem.
Toen heb ik hem m'n E-mail adres gegeven en dat "rechtstreekse" kwam onmiddelijk door.
Zo kan er natuurlijk veel mislopen. Vooral in de koopjeshoek is zoiets ambetant he?