Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baseball, Blue Jays Toronto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Baseball, Blue Jays Toronto

    Deze actiefoto nam ik afgelopen herfst in Toronto.



    Minolta Dimage Z1
    Last edited by spincity; 1 juni 2005, 10:13.

  • #2
    Re: Baseball, Blue Jays Toronto

    Gelukzak !
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Re: Baseball, Blue Jays Toronto

      hoeveel fotos heb je zonder bal ?
      prachtmoment. zou het kunnen dat alleen de schaduw scherp is ?





      vorig jaar ook Detroit kunnen gaan kijken, verschrikkelijk saai om te zien.
      Less is only more where more is no good

      Comment


      • #4
        Re: Baseball, Blue Jays Toronto

        Bij de schaduw is de bal al weg, terwijl hij eigenlijk nog tegen de bat staat...Nog maar eesn het bewijs dat Lucky Luke de enige is die sneller is dan zijn eigen schaduw...

        Kan je nog beter adrukken???
        Nikon Z6ii, Nikon 85mm 1.8 S, Tokina 12-28 f4, Tamron 24-70 2.8 G2, Tamron 70-200 2.8 G2,

        Comment


        • #5
          Re: Baseball, Blue Jays Toronto

          Perfecte timing! En je had blijkbaar ook nog een goeie plaats in het stadion; zo vlak achter de home plate. Mooi.


          Kris.
          My work: VICTORIE.com

          Comment


          • #6
            Re: Baseball, Blue Jays Toronto

            Hallo,

            Ik had inderdaad vrij goede plaatsen in het stadium, maar we zaten wel heel hoog. De skydome is immers een ongelooflijk groot stadium met zeer stijle tribunes. Wellicht komt het ook door die afstand en de noodzaak om een zoom te gebruiken dat de foto niet helemaal zuiver is.

            Ik heb meer dan 100 foto's getrokken en heb er slechts twee of drie waarop de bal te zien is. Dat komt natuurlijk ook dordat de spelers er slechts af en toe in slagen de bal te raken met de bat.

            Ik vind het toch een vrij leuke sport om te zien. Veel hangt natuurlijk af van het verloop van de wedstrijd. Twee jaar geleden was ik in San Francisco naar een wedstrijd van de Giants gaan kijken en dar werd er slechts drie keer gescoord op de hele avond. Maar in Toronto werd er wel twintig keer gescoord. Het is alleszins raar om zo'n wedstrijd mee te maken. Het hele stadium is vrij rustig. Het publiek zit er in alle rust pizza, hot dogs, nacho's en dergelijke meer te eten en wanneer een speler erin slaagt de bal goed te raken raakt iedereen heel erg opgewonden. Even later kunnen ze gewoon weer gaan zitten en rustig wachten op een volgend opwindend moment.

            Alvast bedankt voor de reacties.

            Comment

            Working...
            X