Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele dagen offline

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkele dagen offline

    Ik was verleden week een week offline wegens een virus waardoor ik niet meer kon opstarten. Nu is alles terug in orden en kan ik dus weer volop forummen.

    Verwacht ook enkelijke foto's van mijn nieuwe huisdiertjes, namelijk 2 luipaardgekko's.

    Groetjes,

    Wim
    Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
    www.D-Noizz.be
    wim.proot@gmail.com

  • #2
    Originally posted by wp160366
    Ik was verleden week een week offline wegens een virus waardoor ik niet meer kon opstarten. Nu is alles terug in orden en kan ik dus weer volop forummen.

    Verwacht ook enkelijke foto's van mijn nieuwe huisdiertjes, namelijk 2 luipaardgekko's.

    Groetjes,

    Wim
    Griep ??? En zijt ge genezen?

    Het was je computer toch niet die ziek was??? Had je dan geen virusscanner???

    Comment


    • #3
      Oeps, het was een virus op mijn computer.

      Ik had Norton 2002 maar het heeft niet geholpen.
      Nu is alles weer ok
      Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
      www.D-Noizz.be
      wim.proot@gmail.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by wp160366
        Ik had Norton 2002 maar het heeft niet geholpen.
        Nu is alles weer ok
        Tsja... Waar een virusscanner (live)update uitvoeren van tijd tot tijd allemaal goed voor is
        An  a day keeps frustration away!
        http://www.demey-deleus.be

        Comment


        • #5
          welk virus ?
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Vejito
            Originally posted by wp160366
            Ik had Norton 2002 maar het heeft niet geholpen.
            Nu is alles weer ok
            Tsja... Waar een virusscanner (live)update uitvoeren van tijd tot tijd allemaal goed voor is
            Hij update zichzelf nochtans
            Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
            www.D-Noizz.be
            wim.proot@gmail.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by tom314
              welk virus ?
              Weet ik niet, maar hij loopt vast, en als je opnieuw opstart is de file om windows op te starten gewist
              Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
              www.D-Noizz.be
              wim.proot@gmail.com

              Comment


              • #8
                Gooi die Norton in de vuilbak en ga naar
                http://www.grisoft.com
                klik op free download en je heb een gratis scanner die beter is dan Norton. En laat de update op automatisch staan zodat iedere keer je onine gaat je een update krijgt.
                Deze is snel, gratis en vooral vertraagd niet en is compatible met alles, zelfs Win XP.
                En je zal zien, je zal niet meer ziek worden.
                En pas op met MP3's, die hebben tegenwoordig het er het meest last van...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mic
                  Gooi die Norton in de vuilbak en ga naar
                  http://www.grisoft.com
                  klik op free download en je heb een gratis scanner die beter is dan Norton. En laat de update op automatisch staan zodat iedere keer je onine gaat je een update krijgt.
                  Deze is snel, gratis en vooral vertraagd niet en is compatible met alles, zelfs Win XP.
                  En je zal zien, je zal niet meer ziek worden.
                  En pas op met MP3's, die hebben tegenwoordig het er het meest last van...

                  Thanx voor de tip, het was inderdaad van een besmette mp3
                  Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
                  www.D-Noizz.be
                  wim.proot@gmail.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mic
                    Gooi die Norton in de vuilbak en ga naar
                    http://www.grisoft.com
                    klik op free download en je heb een gratis scanner die beter is dan Norton. En laat de update op automatisch staan zodat iedere keer je onine gaat je een update krijgt.
                    Deze is snel, gratis en vooral vertraagd niet en is compatible met alles, zelfs Win XP.
                    En je zal zien, je zal niet meer ziek worden.
                    En pas op met MP3's, die hebben tegenwoordig het er het meest last van...
                    Mic, toevallig las ik dit en vroeg me af of deze verder makkelijk te installeren is of dat je weer allerlei vragen krijgt die amper te begrijpen zijn voor een computer'leek'.
                    Ik weet best wel goed om te gaan met veel programma's maar zodra het iets technisch wordt haak ik af....
                    Dag dag
                    Vonne
                    The only real failure is to give up trying!

                    http://www.yvonnew.com
                    http://www.vonne.web-log.nl
                    and HFC forever!

                    Comment


                    • #11
                      Hallo Vonne

                      Ik gebruik deze virusscanner ongeveer een jaar
                      het instaleren is zeer gemakkelijk ook voor een leek.
                      Ik heb het zelf meerdere keren gedaan en hij werkt perfect.

                      Comment


                      • #12
                        idd, Vonne zeer simpel te installeren.
                        En je bent veilig en merkt niks van die scanner en zo moet het zijn.
                        Ik heb van deze gratis virusscanner al verschillende demonstraties en presentaties gegeven op computerclubs. Alle mensen zijn er zéér tevreden over. Tot nu toe nog geen klachten over gehad.
                        Intussen zal je het ookwel ondervonden hebben dat het een fijn en gemakkelijk programma is.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mic
                          idd, Vonne zeer simpel te installeren.
                          En je bent veilig en merkt niks van die scanner en zo moet het zijn.
                          Ik heb van deze gratis virusscanner al verschillende demonstraties en presentaties gegeven op computerclubs. Alle mensen zijn er zéér tevreden over. Tot nu toe nog geen klachten over gehad.
                          Intussen zal je het ookwel ondervonden hebben dat het een fijn en gemakkelijk programma is.
                          Nuttige informatie,Mic.Gebruikte Norman VC ,maar gratis serial number voor updates blijft slechts 3maand geldig. Met dank, Patjeb

                          Comment


                          • #14
                            Bij AVG van Grisoft, blijft je serienummer eeuwig geldig en meerdere gratis updates per week ( als 't nodig is natuurlijk)

                            Comment

                            Working...
                            X