Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boeken (digitale) fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boeken (digitale) fotografie

    Heb mezelf net een D70 gekocht en zou wat willen bijleren over fotografie.
    Nu heb ik al in Fnac en andere winkels wat boeken doorgenomen, maar die over digitale fotografie hebben meer dan de helft over pixels en camera's en nog vele andere dingen waar ik al op de hoogte van ben.

    Dit vind ik bij amazon, maar is dit iets dat de moeite is of is dit meer een aanvulling op de handleiding ?




    Heeft er iemand hier interessante tips voor boeken waar diafragma en sluitertijd en meer van die dingen duidelijk in beschreven worden ?
    Indien er websites zijn waar ik alvast mee aan de slag kan, die zijn ook welkom.
    Alvast bedankt,
    Steve
    Last edited by SteveC; 29 mei 2005, 07:26.
    Nikon D70 + 18-70 kitlens + Sigma 70 - 300 AF APO Macro super II + SB600 + Lowepro Mini Trekker AW + Lowepro Nova 4 AW

  • #2
    Re: Boeken (digitale) fotografie

    Als je meer informatie wil sluitertijd een diafragma, dan hoef je zelfs geen boek over digitale fotografie te zoeken.
    Dat staat in elk boek over analoge fotografie ook prima uitgelegd.

    Dit boek is volgens een heleboel medeforummers ook aan te raden:
    De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.


    Daarin vind je uitleg over je digitale camera, het fotograferen zelf (en daar zal sluitertijd en diafragma ook zeker aan bod komen) en ook het bewerken van de foto's.

    En de auteur, Erik Mansvelders, zit ook geregeld hier op het forum .

    Je hoeft helemaal geen boek te kopen dat specifiek over 1 toestel gaat, want die uitleg staat al in de handleiding.
    Last edited by Black B@ndit; 29 mei 2005, 07:33.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Boeken (digitale) fotografie

      Op de homepage van BD staat nog een basiscursus digitale fotografie waar je vandaag al kan leren.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment

      Working...
      X