Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

    Ik heb een statief en fototas nodig en wegens te weinig kennis van wat er bestaat, wil ik graag de zaken "life" zien. Ik ben er zeker van dat online de prijzen wel een stuk lager zullen liggen maar ik heb uitleg nodig bij de aanschaf.

    Waar in West-Vlaanderen kan ik een fotozaak vinden met een aanzienlijk aanbod in statieven en fototassen ? Heeft iemand een suggestie ?

  • #2
    Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

    Mijn ondervinding heeft me geleerd, dat er weinig fotozaken zijn met alles wat jij vraagt op voorraad, en ook dat er weinig zijn die daar met kennis van zaken kunnen en of willen over praten.
    Last edited by Jazzaddict; 27 mei 2005, 22:00.

    Comment


    • #3
      Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

      Jazzadict heeft gelijk.

      Voor een grote keuze snapshot camera's ga je niet voor niets naar de grote winkels in ...... waar dan ook.

      Als je een keuze wil maken tussen de best geschikte fototas en/of statieven ben je beter om de websites van de fabrikanten en web-verkopers af te schuimen. De winkels om de hoek hebben een heel beperkte keuze.
      Die keuze is dan meestal gedicteerd (begrijpelijk..) door de economische wetten van vraag en aanbod.

      Als je je keuze bijna gemaakt hebt op internet stel jedaarna nog een vraagje of twee op BD. En je koopt het statief en/of fototas die het beste bij jou past.

      Als je de keuze gemaakt hebt kan je die dan nog zowel bij de internet als de winkel om de hoek bestellen. Maar als je prijsbewust bent... zal het wel op internet zijn..


      Groetjes

      Skitch
      Last edited by Skitch; 27 mei 2005, 20:36.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

        ik volg jullie redenering maar zowel zo'n fototas als een statief moet je toch minstens eens gezien hebben en uitleg gekregen hebben wat er belangrijk is voor hetgeen je ermee wil doen ?

        De rugzak is bijna een uitgemaakte zaak: Lowepro Mini trekker AW
        Maar dat statief... ik lees vanalles over de heads en zo...
        en ik ken er niets van

        Misschien toch eens een draad opstarten (of eerst een search) over welk statief ?

        Prijsbewust ? Jazeker, ik vraag me af hoe de belgische winkels dat nog redden...

        PS: weet iemand waar ergens Corné zijn winkel ligt (niet gevonden op zijn website).

        Comment


        • #5
          Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

          In Oostduinkerke-bad foto Leerman van topfoto.

          Of Oostende Tuytens van Topfoto

          succes
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

            Leerman is inderdaad ook een vakman.

            Comment


            • #7
              Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

              misschien een stomme vraag: heeft "topfoto oostende, oostduinkerke... iets te maken met www.topfoto.be?


              PS: Weet iemand een goede fotozaak die ook goed zit van prijs in West vlaanderen?

              thx
              lieven
              Photography helps people to see
              -Berenice Abbott-
              BD1050BE

              Comment


              • #8
                Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

                http://www.topfoto.be/ is van Otto, die kan je hier wel op de forums vinden. Zijn zaak bevind zich te Putte bij Mechelen en is een aanrader.

                Comment


                • #9
                  Re: een grote fotozaak in West-Vlaanderen ?

                  neen hoor Lieven0303 dit was indertijd een vergissing van mij die zaak in Oostduinkerke heeft bijna een gelijkluidende naam. Vandaar die vergissing van mij in die tijd.
                  Spookys Fotoweb
                  BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                  Comment

                  Working...
                  X