Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brandoefening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brandoefening

    Ik twijfelde om vanavond te gaan shooten... 'k Wou wat landschapkes proberen met m'n nieuwe 12-24, maar 't waren weer zo'n typische spierwitte luchten
    Toch maar het fotogerief gepakt en vertrokken. Gelukkig maar - een eindje verder kwam ik terecht in een grote, gecombineerde rampoefening... Zo zie je maar...











    Met vriendelijke groet,
    Kariboe
    Last edited by Kariboe; 26 mei 2005, 23:28.
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Re: Brandoefening

    leuk gedaan, vooral de aandacht voor de slangen opvallend.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Brandoefening

      De 3e vind ik echt geslaagd, alleen jammer vna dat grassprietje links voor z'n hoofd. De oefening was trouwens op 2 straten van mijn deur (tenminste als je het over die bij Vandewiele in Marke hebt).
      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
      Focaldesign

      Comment


      • #4
        Re: Brandoefening

        leuke en knappe reeks. Vind het knap hoe je de slangen elke keer gebruikt heb om je compo te verbeteren. Heel knap gedaan.

        Comment


        • #5
          Re: Brandoefening

          Hele gave compo's Kariboe. Top gezien!
          Groets, Gerhard
          Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

          Comment


          • #6
            Re: Brandoefening

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk
            leuk gedaan, vooral de aandacht voor de slangen opvallend.
            grt,bouk.
            Dank je Bouk. Tja, die slangen, daar kun je nu wel niet overkijken... Foto's zonder slangen daarentegen, dat zou pas een prestatie zijn

            De 3e vind ik echt geslaagd, alleen jammer vna dat grassprietje links voor z'n hoofd. De oefening was trouwens op 2 straten van mijn deur (tenminste als je het over die bij Vandewiele in Marke hebt).
            Gelijk heb je. Ik kan me wel voor me kop slaan. Ik had nochtans al enkele grassprieten "weggerukt", maar blijkbaar deze over het hoofd gezien...
            En ja Faan, ik woon daar 3 straten vandaan. Ik was eigenlijk op weg naar de Leie...
            Bedankt voor je comment

            @Snarfie en Thor : Bedankt voor de lof !!! Ik heb me tijdens m'n cameraloze periode eventjes kunnen (moeten!) bezinnen. Meer aandacht voor de compo was één van de besluiten...

            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Brandoefening

              Mooie reeks met nr.3 als absolute topper!

              Grtz,F@bke
              In het licht blijkt het monster vaak de schaduw van een vlinder.
              BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
              The name of the game is to fill the frame!
              http://Fabke.fotopic.net

              Comment


              • #8
                Re: Brandoefening

                idd mooie serie... vooral nr 3 met die brandweervrouw-man

                Comment


                • #9
                  Re: Brandoefening

                  Ik heb dat gisterenavond ook moeten doen.......bloemekes gieten maar mijn darmke was wel dunner.
                  Mooie reeks Kariboe,de derde foto zegt......waar blijft dat waaater.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Re: Brandoefening

                    Mooie serie hoor, zo zie je maar weer dat je niet perse blauwe luchten nodig hebt voor mooie fotos !
                    Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: Brandoefening

                      Ook Fabke, Mic, Cois en Monsi : bedankt !
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Brandoefening

                        Niet slecht, helemaal niet slecht, maar het is natuurlijk lang zo mooi niet als bij een echte ramp... duizenden liters brandstof die op ontploffen staan... ik vraag me af of je dan nog steeds rustig de slangen gaat fotograferen... Grapje, ik plaag maar wat... Mooie reeks

                        Groeten, Miriam

                        Comment


                        • #13
                          Re: Brandoefening

                          Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                          Niet slecht, helemaal niet slecht, maar het is natuurlijk lang zo mooi niet als bij een echte ramp... duizenden liters brandstof die op ontploffen staan... ik vraag me af of je dan nog steeds rustig de slangen gaat fotograferen... Grapje, ik plaag maar wat... Mooie reeks

                          Groeten, Miriam

                          Maar om eerlijk te zijn, ik dacht er wel voortdurend aan toen ik bezig was. Kon er nu niemand een rookbommeke of 10 laten afgaan. 't Zou mijn beelden geen kwaad hebben gedaan
                          Bedankt Miriam !!!
                          Greetz, Kariboe
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment

                          Working...
                          X