Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR <> digicam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR <> digicam

    Weet niet of dit juiste plaats is om te posten, maar zou het niet interessant zijn koopjesforum op te splitsen in DSLR <> Digicam, met misschien zelfs extra onderverdeling voor lenzen? Ik vraag dit omdat ik vaak mensen hierlangs stuur die digicam zoeken maar die tussen al de threads hun ding niet vinden. Ik zou volgende onderverdeling voorstellen:

    Aangeboden
    * DSLR bodies
    * Digicams
    * Lenzen
    ** canon
    ** nikon
    ** andere
    * Accessoires
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

  • #2
    Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

    nee dat lijkt me niks....
    ik zoek me nu al de t*ring op alle fora....
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

    Comment


    • #3
      Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

      Lijkt me ook niks hoor!
      Zoals bij het Biologisch Tuinieren Alles door elkaar ...Yep den ene plant beschermt den andere met zijne lijfreuk, met zijne zweetwortel .
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

        Lapino,
        Zeker geen slecht idee Even de reacties van de forumleden aftasten. Daarom verplaats ik het naar "Algemeen".

        Comment


        • #5
          Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

          Je bedoelt om bij het forum aangeboden soortemet subforums te maken? Als je dit bedoelt zou ik dit wel een goed idee vinden. Alleen maar om iets makkelijker te zoeken/vinden.
          I create, therefore I exist

          D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

          Comment


          • #6
            Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

            Persoonlijk vind ik het een goed idee. Indien je bv. een lens zoekt, moet je gewoon maar eens het subforum doorbladeren. De kans zal zo groter zijn dat je iets vindt, en dar er verkocht wordt

            Comment


            • #7
              Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

              goed idee, heb zoiets ooit eens voorgesteld, om bv er dslr bij te zetten als je iets te koop had in dat genre.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                Niet goed, dan moet je nog meer browsen. en een koopje kan van alles zijn...

                Comment


                • #9
                  Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                  mss bij plaatsen een categorie kiezen maar ze toch allemaal samen zetten
                  en wil je gericht zoeken dat je dan met een klik kan laten sorteren
                  lijkt me wel handig

                  Comment


                  • #10
                    Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                    Oorspronkelijk geplaatst door lapino
                    Weet niet of dit juiste plaats is om te posten, maar zou het niet interessant zijn koopjesforum op te splitsen in DSLR <> Digicam, met misschien zelfs extra onderverdeling voor lenzen? Ik vraag dit omdat ik vaak mensen hierlangs stuur die digicam zoeken maar die tussen al de threads hun ding niet vinden. Ik zou volgende onderverdeling voorstellen:

                    Aangeboden
                    * DSLR bodies
                    * Digicams
                    * Lenzen
                    ** canon
                    ** nikon
                    ** andere
                    * Accessoires
                    Ik ben voor omdat je de zaken sneller zult vinden.
                    Nu staat er alles in één rubriek.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                      Goed idee,

                      Bij elke online shop is het ook altijd onderverdeeld per merk of per lens of whatever.
                      (Konijnenberg, Corne...) Het zou voor mij althans leuker zoeken zijn.
                      groeten,
                      Bjorn
                      Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 70-210, Nikkor 18-200 VR, Tamron 17-50.

                      Comment


                      • #12
                        Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                        Groetjes
                        http://www.vehe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                          geen slecht gedacht maakt het zoeken naar iets alleen maar gerichter!
                          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                          Comment


                          • #14
                            Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                            ik ben er niet echt voor, dat worden wat teveel onderverdelingen en als je echt ietts zoekt kan je ook de zoekfunctie IN dat forumonderdeel zelf gebruiken.
                            Nu kan je nog op het eerste zicht zien wat er allemaal te koop staat en mssn iets vinden waar je niet direct naar op zoek bent maar wat je wel aanspreekt...
                            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                            Comment


                            • #15
                              Re: VOORSTEL KOOPJESFORUM : splitings DSLR &lt;&gt; digicam

                              Ik denk niet dat de 2 koopjesforums zo snel verlopen dat het echt nodig is. Op zich heb ik er echter geen problemen mee dat het zou worden opgesplitst.

                              Comment

                              Working...
                              X