Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jong poesje kijkt de wereld in

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jong poesje kijkt de wereld in

    Wat denken jullie hiervan....poesje is 4 weken oud op het moment van de foto



    Kitten kijkt nieuwsgierig in lens.



    Heeft nog veel vragen



    En denkt na over de dingen des levens....

  • #2
    Re: Jong poesje kijkt de wereld in

    Robby, in fotodiscussie willen we één foto om te beoordelen. Wil je zelf je keuze maken over welke foto je een beoordeling wil?
    Probeer dit binnen het kwartier in orde te brengen. Zoniet, dan maak ik de keuze en verdwijnen nr 2 en 3.

    Voor een serie van drie had je beter gekozen voor showcase.

    Comment


    • #3
      Re: Jong poesje kijkt de wereld in

      Oeps, sorry. Ik ben nog niet vertrouwd met het nieuwe forum. Is dus eigenlijk bestemd voor het showcase forum. Kan jij dat overplaatsen of dien ik het te doen? Nogmaals sorry

      Comment


      • #4
        Re: Jong poesje kijkt de wereld in

        OK, ik verplaats het, maar dan moet jij beloven om de forumregels nog eens goed te lezen

        niet vertrouwd met het forum
        227 posts en geregistreerd in januari 2003 ?

        Comment


        • #5
          Re: Jong poesje kijkt de wereld in

          Sinds het forum een andere layout heeft en een andere indeling heb ik nog niet veel gepost, daarom ben ik er niet zo vertrouw meer mee.

          Volgens de forumregels waar het eerst stond, staat wel degelijk dat drie foto's per topic toegelaten zijn:

          Onderdeelregels;
          - Maximaal 1 topic per dag
          - Maximaal 3 foto`s per topic
          Let op: Deze foto's moeten gerelateerd zijn aan elkaar en hetzelfde hoofdonderwerp tonen. Niet een dagje dierentuin met een aap, een wasbeer en een naakte molrat. Wel alleen die naakte molrat met bijvoorbeeld verschillende standpunten of belichtingen. Bij afwijking hiervan gaat de posting op slot met verwijzing naar deze uitleg.

          Maar hier staat het ook goed

          Comment

          Working...
          X