Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studioflitsers - review

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studioflitsers - review

    Hay,
    Voor diegene die interesse hebben, een kleine review van de door mij gekocht studioflitsers.
    Het betreft een kleine studio met twee flitsers en twee softboxen van 60x90.
    Mijn oog viel op de Sambesigroup die blijkbaar redelijke goede materialen verkochten tegen een zeer schappelijke prijs.
    Bij nader inzicht blijkt dat de fabrikant het toch gekend yinyan-huis betreft, in wezen dezelfde als de Falcon Eyes.
    Ik kocht 2 stevige staanders (Walimex), 2 stuks 160ws flitsers en 2 softboxen 60x90 voor een totaalprijs van 339-€.
    Bij levering binnen de 4 dagen !!!!! via taxipost, het hele pakketje in mekaar gestoken en getest.
    Ideaal voor portretjes en klein studiowerk.
    Bleek echter een klein defect aan 1 van de flitsers, en na contactname werd deze onmiddellijk vervangen. (Prachtige service ).
    Ik heb voorgesteld voor een kleine meerprijs van 130-€ het zwaarder model te kiezen (Yinyan 420di - 420ws), samen in vervanging met het defecte.
    Geen enkel probleem als blijkt !
    Ik mocht zelfs de nieuwe flits ontvangen vooraleer zij het defecte materiaal terug hadden ontvangen.
    Kleine opmerking ! in de paketten zaten zelfs telkenmale een kleine attentie.
    Dus voor een som van 469-€ een totaal amateur studiosetje !
    Dus voor diegene die erover denken, is zeker het bezoeken van deze site waard, en natuurlijk sta ik ook steeds ter beschikking !!!

    Yvan
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko
Working...
X