Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste post en meteen een probleem ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste post en meteen een probleem ...

    Hallo iedereen.

    Ik heb me nog niet zo lang geleden ingeschreven op dit forum en ben momenteel aandachtig alle discussies, beoordelingen, ... aan het overlopen. Ik vind het wel boeiend dat zoveel mensen er dezelfde boeiende hobby op nahouden en elkaar via dit forum, waar kan, een handje helpen.

    Momenteel werk ik zowel traditioneel (Canon EOS 500n en Canon EOS 30) als digitaal (Olympus E-20p).

    Mijn probleem: ik zou me graag eens willen wagen aan studiofotografie, maar kan nergens een adres van een degelijke studio vinden waar ze ook amateurs toelaten. Heeft iemand van jullie hieromtrent enige ervaring? Adressen van modellenbureaus die niet het onderste uit de kan halen, maar toch professioneel werken, zijn uiteraard ook welkom.

    Alvast bedankt!

  • #2
    uit wat ik hier van sommigen vernomen heb, zitten sommigen bij een fotoclub die door de jaren materiaal en ruimte hebben verzameld om studiowerk te kunnen doen..
    stef bijvoorbeeld, vraag het hem eens.
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      je aansluiten bij een fotoclub is inderdaad de ideale oplossing hiervoor....

      Eventueel kunnen we eens een gastfotograaf uitnodigen maar echt courant is dat niet hoor....

      Ik vrees dat je eens in de buurt bij jou moet informeren....

      eenmaal je een locatie hebt kunnen we je met raad en daad bijstaan of course

      Stef

      Comment


      • #4
        mischien kan er iemand eens een shootingday inrichten met modellen in een studio....
        Ideaal voor tijdens de winterdagen.....

        Vince
        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment


        • #5
          Vince,

          da's echt iets om maar met een paar mensen te doen hoor...1 model en 20 fotografen....da's echt om moeilijkheden vragen !

          Stef

          Comment


          • #6
            Hey Stef.

            Ik ben net naar jouw website gaan kijken en heb gemerkt dat jij toch al wat ervaring hebt met model- en naakfotografie. Heb je die foto's getrokken in clubverband of hebben jullie gewoon het juiste materiaal?
            En waar kan ik adressen vinden van zo'n fotoclub?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Stef
              Vince,

              da's echt iets om maar met een paar mensen te doen hoor...1 model en 20 fotografen....da's echt om moeilijkheden vragen !

              Stef
              Hoi Stef,

              Heb nog een leuk idee voor een BD shooting day, ligt ook wel een beetje op jouw vak gebied... zodra er meer zeker is, kom ik er op terug.
              http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Triker
                Originally posted by Stef
                Vince,

                da's echt iets om maar met een paar mensen te doen hoor...1 model en 20 fotografen....da's echt om moeilijkheden vragen !

                Stef
                Hoi Stef,

                Heb nog een leuk idee voor een BD shooting day, ligt ook wel een beetje op jouw vak gebied... zodra er meer zeker is, kom ik er op terug.
                Ok Gerben...

                laat ons niet te lang in spanning hee !

                Stef

                Comment


                • #9
                  Originally posted by MrY
                  Hey Stef.

                  Ik ben net naar jouw website gaan kijken en heb gemerkt dat jij toch al wat ervaring hebt met model- en naakfotografie. Heb je die foto's getrokken in clubverband of hebben jullie gewoon het juiste materiaal?
                  En waar kan ik adressen vinden van zo'n fotoclub?
                  Het is de combinatie tussen eigen materiaal en clubmateriaal...
                  kijk hier eens voor fotoclubs : http://www.bffk.be/

                  Stef

                  Comment

                  Working...
                  X