Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

witte zwanen..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • witte zwanen..

    ...zwarte achtergrond....


    Uitstapje naar R'dam en dan in het park voor de Euromast deze schoonheid tegen gekomen...

    Mvg

  • #2
    Re: witte zwanen..

    Mooie actiefoto


    Zou hem persoonlijk rechts toch nog iets gecropt hebben
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #3
      Re: witte zwanen..

      een mooie parmantige opname van een prachtig beest.het donkere water een goeie toevoeging.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: witte zwanen..

        En voor mij stoort het donkere water dan weer... Zo kan het natuurlijk nooit goed zijn hé...
        Neen, wat mij vooral boeit is de 'indrukwekkende boeggolf' die deze (turbo)zwaan produceert... Samen met de geslaagde spiegeling creëer je zo een best knappe plaat !

        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: witte zwanen..

          bedankt..

          En inderdaad Kariboe... die zwaan produceerde een serieuze boeggolf... Zwaan maakte hier een aanval op een reiger die blijkbaar te dicht op de kant stond... helaas de opvliegende reiger niet echt scherp gekregen...

          Comment


          • #6
            Re: witte zwanen..

            Oorspronkelijk geplaatst door Snarfie
            bedankt..

            En inderdaad Kariboe... die zwaan produceerde een serieuze boeggolf... Zwaan maakte hier een aanval op een reiger die blijkbaar te dicht op de kant stond... helaas de opvliegende reiger niet echt scherp gekregen...
            Hehe, nog een leuk verhaaltje erbovenop !!!
            Ik vond die houding ook al zo vreemd. De gestrekte staart en de vreemde plaatsing van de hals ! In elk geval niet de houding van een rustig kuierende zwaan...
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: witte zwanen..

              Mooie foto en weerspiegeling.
              Groeten Omega.

              www.digiwaart.nl

              Comment


              • #8
                Re: witte zwanen..

                bedankt allemaal..

                Comment


                • #9
                  Re: witte zwanen..

                  Een beetje closer had nog mooier geweest,zwarte achtergrond.....zo komt het wit van de zwaan mooier uit hé.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

                  Comment

                  Working...
                  X