Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk gelukt ( denk ik toch )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eindelijk gelukt ( denk ik toch )

    Na talloze pogingen is het dan toch een beetje gelukt om mijn woefke op een deftige manier in beeld te brengen
    Dit na het aandachtig lezen van de vele tips en raadgevingen op dit forum
    Het grote probleem was het woefke vastleggen op foto tijdens een huppelsprint . Heb nu , de in mijn ogen meest indrukwekkende gepost .

    Foto's zijn onbewerkt ( enkel resize want van da verscherpen enzo kan ik jammer genoeg nog steeds niets )

    PS : de eventuele witte plekjes op de hond zijn vacht zijn kwijldruppels

    alle raadgevingen en tips blijven meer dan welkom natuurlijk .

    Ik zou niet graag een takske zijn



    Na het spelen zijn we moe natuurlijk ...........


    En we blijven moe ........
    Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

  • #2
    Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

    De derde kan mij het minst bekoren (te hoog camerastandpunt). Omwille van een beter standpunt vind ik de eerste en de tweede stukken beter. De tweede is lekker scherp. Spijtig dat bij de eerste het linkeroog een beetje verdoken zit. Maar je kunt natuurlijk je hond niet vragen om nog eens te 'poseren'. De actie en de tanden in de opengesperde muil maken je hond hier tot een gevaarlijk en dreigend beest.
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

    eLDee's webstek

    Comment


    • #3
      Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

      Eerste is
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

        Nr1 vind ik zeer knap,op het juiste moment afgedrukt.
        Oorspronkelijk geplaatst door racekonijn

        PS : de eventuele witte plekjes op de hond zijn vacht zijn kwijldruppels
        Heb ik soms ook
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

          de eerste is knap! komt mooi dreigend op je af met zijn stokje

          mvg
          stijn
          The ocean looks like a thousand diamonds, strewn across a blue blanket...
          Digital Rebel + kitlens + Sigma 70-300 APO Macro Super II 4-5.6 + nog wat extra's

          Stijn Haegemans - Foto's

          Comment


          • #6
            Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

            uit ervaring weet ik dat een goeie foto van je eigen hond veel tijd & geduld vergt. Je "talloze pogingen" hebben duidelijk tot mooie resultaten geleid Eerste is een prachtige actiefoto maar was het mijn hond verkoos ik nr.2 als "best-shot".
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • #7
              Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

              Het begint inderdaad goed te lukken .

              De eerste is een knappe actiefoto, en de tweede is er misschien ééntje om in te kaderen .
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

                de eerste 2 zijn schitterend zou alleen wel een waarschuwing geplaatst hebben voor de eerste foto wat was me dat schrikken
                Niemand is te oud om te leren
                alle foto's genomen met een minolta Dimage A200
                alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld

                Comment


                • #9
                  Re: eindelijk gelukt ( denk ik toch )

                  bij de eerste zou ik geen foto meer durven nemen.. 'k zou gaan lopen.... 2de vind ik ook heel knap.

                  Comment

                  Working...
                  X