Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ideeën gezocht...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ideeën gezocht...

    Hallo iedereen,
    Binnen een paar weken wordt ik voor de tweede maal papa en daarom ben ik naarstig op zoek naar inspiratie voor het geboortekaartje.
    't Is de bedoeling dat de mama en de eerste spruit van 13maanden er mee op staan. Ik had gedacht aan highkey of iets in dien aard allesinds.
    Wat nu reeds vast staat: het zal een compo worden van foto's van de verwachte spruit dus én van de mama(-buik) en zoontje, dus die laatste mag nu reeds worden gemaakt. Ik gebruik een dsc-f717 en verder ...niets. Enig idee hoe ik hieraan kan beginnen met huis- ,tuin- en keukenmiddeltjes?


    (btw, ik deed reeds een search op de site maar de meeste foto's bij de topics zijn reeds weggehaald, vandaar...hellep!!!)

    THX!
    Last edited by XP2; 22 mei 2005, 01:26.

  • #2
    Re: Ideeën gezocht...

    Als ik jouw was zou ik het lettertype nog wat kleiner maken.
    Ik ben boven de 50, dan worden de ogen al wat minder en als ik dan nog een loupe erbij moet nemen om BD te volgen dan voel ik me nog veel ouder hé.

    Om op je vraag terug te komen, onze dochter moet de komende maand ook bevallen en we maken zelf de kaartjes, tekst en zo is al klaar op enkele aanpassingen van het laatste moment na dan. Voor ideetjes heb ik wat in Google gezocht en daar zijn er genoeg te vinden, je hoeft ze natuurlijk niet precies te kopieëren maar je doet er genoeg ideën op. Dus zoek iets wat jullie bevalt en geef daar je eigen draai aan. Succes ermee.

    Groeten, Jan.
    Last edited by jan.brouwers; 22 mei 2005, 09:47.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Ideeën gezocht...

      oeps dat lettertype hier geen succes hoor, mijn bril licht nog boven.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Ideeën gezocht...

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk
        oeps dat lettertype hier geen succes hoor, mijn bril licht nog boven.
        grt,bouk.

        Hallo iedereen,
        Binnen een paar weken wordt ik voor de tweede maal papa en daarom ben ik naarstig op zoek naar inspiratie voor het geboortekaartje.
        't Is de bedoeling dat de mama en de eerste spruit van 13maanden er mee op staan. Ik had gedacht aan highkey of iets in dien aard allesinds.
        Wat nu reeds vast staat: het zal een compo worden van foto's van de verwachte spruit dus én van de mama(-buik) en zoontje, dus die laatste mag nu reeds worden gemaakt. Ik gebruik een dsc-f717 en verder ...niets. Enig idee hoe ik hieraan kan beginnen met huis- ,tuin- en keukenmiddeltjes?

        (btw, ik deed reeds een search op de site maar de meeste foto's bij de topics zijn reeds weggehaald, vandaar...hellep!!!)

        THX!
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Ideeën gezocht...

          Zonder studio, flitsers,enz...
          hmmmm...

          Heb je al eens een poging gedaan om uw vrouw en uw oudste eens voor het raam te zetten en ( in tegenlicht ) de contouren te fotograferen ( een beetje overbelichten ) maak daar een Z/W van met zeer hooge contrasten, en mischien heb je een stoffige zolder met een redelijk groot raam ? Dan kun je eerst nog wat stof doen opwaaien ( met een karton wind maken over de voer ) zo krijg je van die zonnestralen die op hen vallen.

          Enfin het is maar een idee he !!!
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: Ideeën gezocht...

            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
            Zonder studio, flitsers,enz...
            hmmmm...

            Heb je al eens een poging gedaan om uw vrouw en uw oudste eens voor het raam te zetten en ( in tegenlicht ) de contouren te fotograferen ( een beetje overbelichten ) maak daar een Z/W van met zeer hooge contrasten, en mischien heb je een stoffige zolder met een redelijk groot raam ? Dan kun je eerst nog wat stof doen opwaaien ( met een karton wind maken over de voer ) zo krijg je van die zonnestralen die op hen vallen.

            Enfin het is maar een idee he !!!
            Da's misschien nog eens een idee zie, nu nog nen stoffige zolder met een groot raam zoeken...
            zo groot genoeg voor de 50plussers onder ons?
            Edit Mod Hanske : Even aangepast naar een normaal gangbaar letterformaat. Bij deze dan ook het verzoek om er in het vervolg rekening mee te houden dat niet iedereen adelaarsogen heeft , en indien er een normaal verzoek komt tot aanpassing van het letterformaat , op een normale volwassen manier te reageren.
            Last edited by Hanske; 23 mei 2005, 08:26.

            Comment


            • #7
              Re: Ideeën gezocht...

              ja hoor best te lezen zo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Ideeën gezocht...

                Mooi zo, grote jongen.

                Groeten, Jan.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                Comment


                • #9
                  Re: Ideeën gezocht...

                  Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                  Mooi zo, grote jongen.

                  Groeten, Jan.
                  Blijkbaar zit het hier volgepakt met oude verzuurde lulletjes die zich met weinig anders bezig te houden hebben dan zich superieur te voelen en ditto commentaren te spuien, so be it, mijn reply was trouwens alles behalve provocerend bedoeld en gewoon als fun reactie geschreven. (zkal er volgende keer voor de duidelijkheid een smilie naast plakken voor de impulsievelingen onder ons wat af te remmen)
                  @ Brouwers:misschien kennen we elkaar , misschien niet, maar één deze dagen komen we elkaar wel eens tegen op een meeting en zal je met eigen ogen mijn 2m10 en 120kg kunnen ervaren, kwestie van je gelijk te geven...

                  Voor de rest, doe zo verder, echt een leuke bende

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ideeën gezocht...

                    Laat dit oude verzuurde lulletje je dan maar eens permanent op vakantie sturen ........ Puberaal gedrag en dreigementen naar andere leden toe wordt binnen BD niet getolereerd .


                    En hierbij gaat ook meteen dit topic op slot
                    Last edited by Hanske; 23 mei 2005, 12:32.
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                    Comment

                    Working...
                    X