Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lidmaatschap opzeggen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lidmaatschap opzeggen

    Beste mede forumleden,

    Per abuis is mijn emailadres tevens mijn gebruikersnaam geworden bij aanmelding.
    Hoe kan ik dit ongedaan maken en/of dit lidmaatschap opzeggen?
    Ben dus inmiddels met een gewenste gebruikersnaam opnieuw lid geworden.

    Benieuwd naar respons.

    Groet,

    andrez.

  • #2
    Een mailtje naar Sven, de verschrikkelijke webadministrator, kan wonderen doen....
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      Dank jee-esteke,

      Een kwestie van tactvol zijn begrijp ik

      Comment


      • #4
        Ik heb geen mailtje gehad?
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          Kan ik ook mijn lidmaatschap opzeggen? Wat moet ik daarvoor doen eigenlijk?
          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

          Comment


          • #6
            Als je forumnamen hebt die je verkeerdelijk hebt aangemaakt, dan kan je mij die mailen, dan verwijder ik die wel (propere database houden hee + da's dan een naam die vrijkomt voor een nieuw forumlid).
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Sven
              Als je forumnamen hebt die je verkeerdelijk hebt aangemaakt, dan kan je mij die mailen, dan verwijder ik die wel (propere database houden hee + da's dan een naam die vrijkomt voor een nieuw forumlid).
              Nee, nee, ik wou gewoon weten wat ik moet doen om mijn lidmaatschap 'volledig' op te zeggen.....
              I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

              Comment


              • #8
                Nee, nee, ik wou gewoon weten wat ik moet doen om mijn lidmaatschap 'volledig' op te zeggen.....
                Jee-esteke, in uw geval is dat onmogelijk, we kunnen dat NIET toestaan !

                Comment


                • #9
                  Originally posted by flurk
                  Jee-esteke, in uw geval is dat onmogelijk, we kunnen dat NIET toestaan !
                  Darn, ik wou mijn €10 inschrijvingsgeld terug, dan kon ik deze namiddag een goe 'crèmmeke' gaan eten....da zal nu ni gaan....
                  I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                  Comment


                  • #10
                    Hallo jee-esteke,

                    BD is zoiets als "Win for life".
                    Eenmaal je het hebt zit je er levenslang mee opgescheept ...

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Darn, ik wou mijn €10 inschrijvingsgeld terug, dan kon ik deze namiddag een goe 'crèmmeke' gaan eten....da zal nu ni gaan....
                      Daarbij, een "crèmmeke" is ni goe veu de gezondheid !

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jaja
                        BD is zoiets als "Win for life".
                        Eenmaal je het hebt zit je er levenslang mee opgescheept ...
                        Heeft er dan nog niemand BD voor het gerecht getrokken voor de duizenden euros die hij/zij aan de 'ontwenningskliniek' moeten betalen heeft

                        Originally posted by flurk
                        Daarbij, een "crèmmeke" is ni goe veu de gezondheid !
                        Hmmmm.....allez Flurk, 't is ni voor dat crèmmeke maar voor diene Kasteelbier achteraf....
                        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                        Comment


                        • #13
                          Hallo jee-esteke,

                          Neen dus - dat hebben ze met "Win for life" ook nog niet gedaan hé ... .
                          Er is dus maar één oplossing: leren omgaan met je verslaving.
                          Misschien kan je eens informeren naar "BD-zelfhulpgroepen"?
                          Ik dacht dat er eentje bijeenkwam op 5 oktober te Hasselt.
                          Dan kan je er eens over praten met andere lotgenoten.

                          Jaja


                          BD is zoiets als "Win for life".
                          Eenmaal je het hebt zit je er levenslang mee opgescheept ...

                          Heeft er dan nog niemand BD voor het gerecht getrokken voor de duizenden euros die hij/zij aan de 'ontwenningskliniek' moeten betalen heeft
                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Hmmmm.....allez Flurk, 't is ni voor dat crèmmeke maar voor diene Kasteelbier achteraf....
                            Hahaaaa, zegt dat dan direkt, da lijkt me al stukke beter... Weetge Jee-esteke, we zullen er zaterdag in Haaaassselt twee (2) drinke ! Beloofd !

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by flurk
                              Hmmmm.....allez Flurk, 't is ni voor dat crèmmeke maar voor diene Kasteelbier achteraf....
                              Hahaaaa, zegt dat dan direkt, da lijkt me al stukke beter... Weetge Jee-esteke, we zullen er zaterdag in Haaaassselt twee (2) drinke ! Beloofd !
                              Flurk, gij zijt ne man van m'n hart! Afgesproken! (maarreehmmm....moogde gij da wel van uw wederhelft? Of moet zij ondertussen uw badgkes op uw hemden naaien?
                              I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                              Comment

                              Working...
                              X