Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-Chat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD-Chat

    Ik ben wel niet het chattend type , maar werkt de chat hoegenaamd wel (op mac) ik luk er niet in om 'er op te geraken'.
    | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

  • #2
    Re: BD-Chat

    voor pc wel, maar verwacht er niet veel van hoor, zit maar één persoon op eigenlijk...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: BD-Chat

      *ahem*

      trebs en ik zijn er altijd wel
      F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
      Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

      Comment


      • #4
        Re: BD-Chat

        ja whizzcat, trebs wel ja, maar jij draagt enkel de naam in het topic, that's all folks


        nooit u ontmoet op de chat, trebs daarentegen.....

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: BD-Chat

          oh ja?

          vroeger een paar keer geprobeerd...was geen kat actief. kheb het dan maar opgegeven
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: BD-Chat

            Waarom dan niet een bepaalde dag en uur afspreken ,als zogezegde chatavond?
            Bv zaterdagavond vanaf 20uur chatavond maken ,dan is er al meer kans dat je er iemand ontmoet.
            Ik heb in het verleden ook enkele keren ingelogd ,maar idd nooit iemand die regaeerde.

            Groeten Rusty
            Ik haat vriendjespolitiek

            Comment


            • #7
              Re: BD-Chat

              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
              voor pc wel, maar verwacht er niet veel van hoor, zit maar één persoon op eigenlijk...
              Maar dus niet op Mac?
              | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

              Comment


              • #8
                Re: BD-Chat

                hello, als je chat op je mac het doet zou 't hier ook moeten lukken zou 'k zo zeggen..en, eens je er bent moet je niet na een paar minuten afloggen..gewoon openlaten en afentoe komen kijken..eens kontakt kan je echt beginnen chatten..ongeduldigheid is een kwaal die velen schijnt te treffen..dus..take a chair, get comfy. A doctor will be along soon to see you!

                ps: indien de web-client het niet doet (weet ik niet, geen mac..) kan je steeds zelf een klient installeren mocht je die nog niet hebben, net een search voor je gedeaan, ziehier een spoor mac irc clients en dan naar kanaal BD ( op irc.krey.net )
                Last edited by ferti; 21 mei 2005, 16:17. Reden: info supp

                Comment


                • #9
                  Re: BD-Chat

                  't Is zaterdag 20 u gepasseerd ... ik denk ik zal eens zien maar:

                  Channel: 0 people, TOPIC
                  Welcome to BelgiumDigital chat!
                  Connecting to irc.krey.net 6667 ......

                  en verder niets, nada, noppes, niente ...
                  | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD-Chat

                    Oorspronkelijk geplaatst door Baron
                    't Is zaterdag 20 u gepasseerd ... ik denk ik zal eens zien maar:
                    Vroeger was de chat bij momenten heeft populair. Maar net zoals alles wijzigen soms de klemtonen even.

                    Wie weet wat de toekomst ons brengt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD-Chat

                      idd enkele jaren geleden moest je vechten voor een stoel in de chatroom... We waren met velen, soms wel boven de dertig man/vrouw tot ver in de vroege uurtjes... nu zijn we wat ouder geworden en moeten van de dokter wat vroeger naar bed...
                      Wacht es, hoe zeiden we 't ook weer??? mmm
                      Ah ja, HET LICHT IS AAN... en dan kwamen ze allemaal es kijken... was toch gezellig he?

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD-Chat

                        Oorspronkelijk geplaatst door mic
                        ... nu zijn we wat ouder geworden en moeten van de dokter wat vroeger naar bed...
                        LOL
                        | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD-Chat

                          hello, denk dat je een probleem hebt met je client, er waren weldeglijk geconnecteerden.. ziehier een extract van de enige visitor na 20u die niet heeft gecommuniceerd..erna nog een paar honderd lijntjes getypt geweest door 3-4 mensen

                          [20:30] <trebs> I prefer that
                          [20:30] <trebs> less saturation
                          [20:32] * MoonDust has joined #BelgiumDigital
                          [20:33] <ferti> hello MoonDust
                          [20:33] <ferti> trebs is that at your place?!
                          [20:33] <trebs> no
                          [20:34] <trebs> I went there today
                          [20:34] <ferti> oki..it's bizarre, so empty..what it the use of it?! if there is/was any..
                          [20:35] <trebs> was for grain
                          [20:37] <ferti> part from a water/windmill or smthng?!
                          [20:37] <trebs> no, just a storage place
                          [20:37] <MoonDust> jow
                          [20:43] * MoonDust has quit IRC (Quit: Leaving)
                          Last edited by ferti; 22 mei 2005, 09:44.

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD-Chat

                            WoW!!! Ik wist zelfs niet dat er zoiets bestond

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD-Chat

                              Oorspronkelijk geplaatst door Baron
                              't Is zaterdag 20 u gepasseerd ... ik denk ik zal eens zien maar:

                              Channel: 0 people, TOPIC
                              Welcome to BelgiumDigital chat!
                              Connecting to irc.krey.net 6667 ......

                              en verder niets, nada, noppes, niente ...
                              Hoi Baron,

                              de client die je via de link naar de chatroom opstart, is een javaclient. Ik zou echt niet weten of die wel of niet op een Mac werkt.

                              Mocht je de chat toch willen bezoeken, dan kan dat ook met gelijk welke IRC client.

                              Voor de server vul je dan in: irc.krey.net
                              De room is (natuurlijk) #belgiumdigital

                              m.vr.grt
                              In every colour there's the light
                              In every stone sleeps a crystal
                              Remember the Shaman, when he used to say:
                              "Man is the dream of the dolphin"

                              Comment

                              Working...
                              X