Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meneer DigiJos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meneer DigiJos

    Meneer DigiJos ik heb u al een PM gestuurd (Die u trouwens gelezen hebt) met het verzoek onmiddelijk mijn code van u site te halen. In plaats van dat te doen zit u maar rustig verder mijn code te gebruiken en ze aan te passen naar u persoonlijke gegevens.

    Straf vind ik dan nog dat u in de code bijvoegt dat er niks gekopieerd mag worden zonder u toestemming je moet maar lef hebben terwijl je zelf iemand anders zijn code letterlijk kopieerd en dan wat aanpast. Ik verzoek u dus NOGMAALS zelf code te schrijven en niet van mij stelen.

    Er bestaan genoeg gratis templates en ideeen kan je gerust op doen als je op anderen hun site surft maar je gaat toch niks leterlijk overnemen.

    Voor de BD-ers:

    Mijn site: http://users.pandora.be/friemel

    en wat meneer DigiJos aan het doen is: http://users.skynet.be/bude/

    Kristof
    Last edited by kristof_dc; 20 mei 2005, 17:13.

  • #2
    Re: Meneer DigiJos

    fuck zeg, ze moeten u wel hebben hé...

    screendumps nemen....
    mail sturen naar abuse @ skynet....


    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Meneer DigiJos

      Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
      fuck zeg, ze moeten u wel hebben hé...

      screendumps nemen....
      mail sturen naar abuse @ skynet....


      Jo.

      Hartelijk dank voor de tip

      Groeten,
      Kristof

      Comment


      • #4
        Re: Meneer DigiJos

        Het gastenboek is wel heel leuk (is immers bij beide hetzelfde), zeker als je de recentste post leest... Wie was nu de laatste boyfriend

        Daar moet je zeker een screendump van nemen ...

        Gewoon letterlijk de HTML-code overgenomen... zwak
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Meneer DigiJos

          ik krijg

          "page cannot be displayed"

          is er mss al afgesmeten??

          Comment


          • #6
            Re: Meneer DigiJos

            nee je moet de extra http:// hierboven weghalen de link is dus verkeerd geschreven

            Is gewoonweg schandalig! Screenshots van nemen en mee verder gaan.

            Kijk eens naar zijn beroep ...

            Greetz, RonnyE

            Comment


            • #7
              Re: Meneer DigiJos

              Jawadde, die kerel durft nogal Zoals hierboven vermeld, zeker verdere
              stappen ondernemen en z'n provider contacteren...alles tot en met het gastenboek is gepikt, erg erg erg
              D7000 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Meneer DigiJos

                Potverdikke dat had ik nog niet eens opgemerkt maar zelfs de link pagina met alle fotografen en zelfs het guestbook is volledig gekopieerd!

                En waar ik me nog meer voor schaam zelfs dat hij van Maasmechelen is mijn thuishaven!

                Jongen toch waar zijt gij mee bezig?! Dit kan u duur komen te staan! En jij noemt je netwerk'beheerder' idd....


                RonnyE

                Comment


                • #9
                  Re: Meneer DigiJos

                  Da's inderdaad erg...pfff welke trots heb je nu als je alles van iemand anders kopieert...dan nog liever mijn eigen gepruts 't is misschien gene vette maar 't is toch van niemand anders 'gepikt'
                  meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meneer DigiJos

                    Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                    Jongen toch waar zijt gij mee bezig?! Dit kan u duur komen te staan! En jij noemt je netwerk'beheerder' idd....


                    RonnyE

                    't is nen echten...... hij leeft onder het moto : waarom zelf nog het warm water uitvinden, als een ander het al gedaan heeft .....

                    Kristof, ge moet dat als positief beschouwen, dat is een teken dat je de moeite bent om te copieren
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meneer DigiJos

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                      Kristof, ge moet dat als positief beschouwen, dat is een teken dat je de moeite bent om te copieren
                      Nope, sorry...ge moet dat als negatief beschouwen.
                      Ervoor zorgen dat hij uw code of uwen html niet kan pikken he.
                      Is erg, maar ja....
                      Daarbij, wat ga je er aan kunnen doen ?
                      ( ik weet niet of hij foto's gepikt heeft van u of enkel uw html )
                      Op foto's staat een copyright....op html-codes niet, dus... VERBERGEN is de boodschap.
                      Groeten, Gino
                      http://www.e-designstudio.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meneer DigiJos

                        Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
                        Nope, sorry...ge moet dat als negatief beschouwen.
                        Ervoor zorgen dat hij uw code of uwen html niet kan pikken he.
                        Is erg, maar ja....
                        Daarbij, wat ga je er aan kunnen doen ?
                        ( ik weet niet of hij foto's gepikt heeft van u of enkel uw html )
                        Op foto's staat een copyright....op html-codes niet, dus... VERBERGEN is de boodschap.
                        en op het ontwerp dan?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meneer DigiJos

                          Ok, ik ga die pipo niet verdedigen ! Hij heeft gewoon gecopieerd, zonder er iets aan te veranderen, mijn fout niet dat het een sukkelaar is ..... maar daarmee is het ook allemaal gezegd, 't is ne sukkelaar.

                          Maar volgens mij zijn jullie reacties wat overdreven ! De eerste die nog niks gecopieerd heeft, mag de eerste steen werpen ! En of het nu over html code gaat, of het nu over een mp3 fileke gaat copieren is copieren. Zelfs in de code van christophe, zullen wel stukskes zitten, die ofwel uit een boek of uit een ander voorbeeld overgenomen zijn.
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #14
                            Re: Meneer DigiJos

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                            Ok, ik ga die pipo niet verdedigen ! Hij heeft gewoon gecopieerd, zonder er iets aan te veranderen, mijn fout niet dat het een sukkelaar is ..... maar daarmee is het ook allemaal gezegd, 't is ne sukkelaar.

                            Maar volgens mij zijn jullie reacties wat overdreven ! De eerste die nog niks gecopieerd heeft, mag de eerste steen werpen ! En of het nu over html code gaat, of het nu over een mp3 fileke gaat copieren is copieren. Zelfs in de code van christophe, zullen wel stukskes zitten, die ofwel uit een boek of uit een ander voorbeeld overgenomen zijn.
                            Uiteraard heeft iedereen wel ergens eens iets gecopieerd, maar dan om te verwerken in een "eigen" ontwerp. Hier is het gewoon klakkeloos overgenomen, tot het Guestbook toe, waar reacties staan aan het adres van Kristof, dit is er gewoon over
                            D7000 en wat glas

                            Comment


                            • #15
                              Re: Meneer DigiJos

                              Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                              Zelfs in de code van christophe, zullen wel stukskes zitten, die ofwel uit een boek of uit een ander voorbeeld overgenomen zijn.
                              Ik ben zelf een multimedia opleiding genoten en heb de code volledig zelf ingetypt bijna zoals je het in kladblok zou doen alleen heb ik het met dreamweaver gedaan. Dat hij ideeen opdoet en dergelijke dat kan me niet geven. Maar ik kan er iet met om dat hij letterlijk alles kopieert. Het enige dat ik gekopieerd heb is de code voor mijn teller en de code voor mijn comments maar dat is dan ook verplicht van de aanbieders van die dingen of het werkt niet.

                              Ik ondertussen screenshots genomen en ga zijn provider op de hoogte stellen.

                              Groeten,
                              Kristof

                              Comment

                              Working...
                              X