Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top-Foto: Nog even wachten op D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Top-Foto: Nog even wachten op D70

    Hoi,

    Gisteren naar top-foto in Duren geweest.
    Het vrouwtje had voor mijn verjaardag een D70 besteld en hadden bericht gekregen dat alles was aangekomen.
    Dus wij naar Duren.
    Dagje verlof, het was tenslotten mijn verjaardag he.
    Komen aan, hadden ze blijkbaar een vergissing begaan. het was niet de D70 maar de D70s die was geleverd.

    Toch ben ik opgetogen door de service van top foto.
    Hadden eerst gebeld naar Nikon Duitsland om te horen of er nog die dag kon geleverd worden, maar noppes
    Gaan het toesten nu gratis opsturen met taxi post en heb voor het ongemak een prachtige fototas en kaartje van 512 Mb gratis bijgekregen.

    Zijn onze teleurstelling dan maar gaan wegdrinken in Aken

    Voila eerste Digital post zit erop, op het eerste fotootje is het jammer genoeg nog wat wachten.

    McPhisto
    McPhisto
    The less you know, the more you believe.
    http://users.telenet.be/rudivandegoor

  • #2
    Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

    goeie keuze

    mooi van ingo, maar ja, mag ook wel

    nog even wachten dan zeker he...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

      Oorspronkelijk geplaatst door McPhisto
      Hoi,


      Zijn onze teleurstelling dan maar gaan wegdrinken in Aken


      McPhisto

      Hoe, gevaarlijk.... vrouwen en aken..... ze hebben daar veel te schoon/goed geprijzde klerenwinkels.....
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

        Ik ben ook zeer tevreden van Top-Foto. Mijn D70 daar besteld. Na een week eens gemaild. Ze hadden het de dag ervoor verstuurd en zou normaal de dag erna moeten toekomen. Nog een week later nog altijd niks dus eens gebeld. Ingo heeft onmiddelijk contact opgenomen met Taxi-post. Bleek het pakje al een week in het depot te liggen wegens een onsuccesvolle leveringspoging. Ze hadden zogezegd bericht achtergelaten, maar dat was niet geval. Uiteindelijk er dan zelf achter gereden.

        Top-foto valt niks te verwijten en heeft telkens zeer snel geantwoord, zowel bij mail als telefoon. Taxi-post daarentegen
        Al moet ik wel zeggen dat ze vriendelijk waren in het depot en daar ging alles vlot. Maar ik heb toch een 40 km mogen rijden.
        Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
        Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

        Comment


        • #5
          Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

          Vandaag nog bij topfoto extra batt. en uv lenzen gaan aanschaffen,topservice van ingo en co.diene kerel kan begot zeer vloeiend nederlands,goederen aangekocht en ondertussen lekkere koffie gedronken met ingo,maw zeker een aanrader,
          Als jij nie deel is van die probleem nie, wees deel van die oplossing. Nikon D70 18-70/ 70-300,Tamron 28-300, Lowepro tas

          Comment


          • #6
            Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

            Om Ingo verder te bewieroken...

            inderdaad, hoe klein zijn lokatie ook is (ik was tenminste heel verrast toen ik er kwam), zo groot is zijn service & vriendelijkheid.

            Een aanrader aan iedereen om te shoppen in Düren.
            Tip: als Aken te duur is als shoppingstad voor de vrouw, Maastricht is ook niet ver.

            Comment


            • #7
              Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

              hmm ik heb gisteren bestelling gedaan via hun site, en heb geen orderbevestiging gekregen tot nu toe.
              Mailtje gestuurd via het contact formulier, en geen antwoord tot nu toe.

              Is hij misschien in congee?

              Comment


              • #8
                Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

                ja staat ook op site dat hij in verlof is!
                Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

                Comment


                • #9
                  Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

                  Oorspronkelijk geplaatst door lapino
                  ja staat ook op site dat hij in verlof is!
                  oops

                  Comment


                  • #10
                    Re: Top-Foto: Nog even wachten op D70

                    oops
                    Niks van aantrekken.

                    Ik had ook niet gezien dat Ingo geen kredietkaarten accepteert. Staat blijkbaar ook op de site.

                    Comment


                    • #11
                      OEPS...

                      Verwacht net morgen mijn nikon D70 van top-foto. Hopelijk verzonden voor zijn verlof...

                      Comment

                      Working...
                      X