Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzaam in een veel te klein hok

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eenzaam in een veel te klein hok

    op mijn zoektocht naar foto materiaal kwam ik dit tegen :-(

    en weet daarboven op dat hij de hele winter in dit hok gezeten heeft
    dat mensen zo wreed kunnen zijn
    Niemand is te oud om te leren
    alle foto's genomen met een minolta Dimage A200
    alle reacties zowel positief en negatief worden zeer op prijs gesteld

  • #2
    Re: Eenzaam in een veel te klein hok

    Misschien is dit geen hoogstaande foto,maar de boodschap daarentegen komt wel goed over............heel triestig en schandalig.......zo'n mensen zouden geen dieren mogen houden.
    De eigenaar De fotograaf
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Eenzaam in een veel te klein hok

      Oorspronkelijk geplaatst door Cois
      Misschien is dit geen hoogstaande foto,maar de boodschap daarentegen komt wel goed over............heel triestig en schandalig.......zo'n mensen zouden geen dieren mogen houden.
      De eigenaar De fotograaf
      Deel eveneens deze mening.
      En wat met voeder, drinken, uitmesten en verzorging?

      Wij ,hier op dit forum, worden heel erg Blasée en willen altijd de perfectie zien in een posting terwijl we dikwijls te weinig aandacht geven aan de inhoud van de foto. De technische kant is natuurlijk van belang maar meestal zijn we blind voor de boodschap en kunnen we enkel een beperkte woordenschat uiten van mooi, prachtig, enig, goede cropping, kleurrijk, e.a.

      Dank voor je informatieve bijdrage.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Eenzaam in een veel te klein hok

        de ruimte misschien iets te klein ja, maar de ondergrond valt wel mee zo te zien.kijkt wel een beetje triest hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Eenzaam in een veel te klein hok

          Technisch vind ik deze foto niet speciaal.

          Off topic.
          Te klein is het hok niet volgens mij. Het onderhoud van het hok daarentegen laat te wensen over. Ligt ook redelijk wat mest op de bodem . Uit ervaring weet ik dat voor zo'n grote en sterke dieren ze heel kwetsbaar zijn. (We hadden vroeger altijd paarden thuis)

          Ben al blij dat hij de winter in een hok stond, al zag ik liever dat hij vrij in en uit kon en dat het een beetje meer onderhouden was.
          Frederic
          „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky

          Comment


          • #6
            Re: Eenzaam in een veel te klein hok

            Ik ga volledig akkoord met de commentaar dat het schandalig is dat een dier opgesloten zit! Is het nu een paard, hond of een ander dier, een schande is het!
            De foto zelf vind ik iets te donker maar toch dit voor de fotograaf!
            clo

            Comment

            Working...
            X