Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tsunami 12-12

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tsunami 12-12

    De Tsunamiramp ligt alweer enkele maanden weg maar is zeker nog niet vergeten, er zijn nog steeds initiatieven voor geldinzamelingen en daar kan ik alleen maar achter staan.
    Daarom heb ik niet geaarzeld de vraag te beantwoorden en een foto te maken aansluitend op dit thema en ze te schenken voor de veiling van kunstwerken volgend op het initiatief waaraan ook 79 dichters meewerkten. Ze hebben een WOORDENVLOED geschreven en verkopen hun woorden. Ze willen daarmee een grote geldstroom op gang brengen. Niet uit eigenbelang of uit geldnood maar om de slachtoffers van de zeebeving in Zuid-Oost Azië te steunen.

    Afsluitende voorstelling en poëzie- en kunstveiling (met o.a mijn foto dus, zie verder) op 31 mei 2005 om 20.00 uur in de Gotische zaal van het stadhuis van Brussel.

    ingelijste FOTO - 50 x 50 (35 x 27) cm,
    titel: "daarnet speelde jij op het strand"




    meer info ivm dit initiatief op: http://www.kokobozo.org
    Last edited by eMJeke; 19 mei 2005, 12:45.
    eMJeke
    website

  • #2
    Re: Tsunami 12-12

    hele mooie, MJ
    ik ben kandidaat voor € 50
    Mac

    Comment


    • #3
      Re: Tsunami 12-12

      Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
      hele mooie, MJ
      ik ben kandidaat voor € 50
      Mac
      Bedankt Eddy, ik zal er op 31 mei aan denken, tijdens de veiling in Brussel, indien er geen hoger bod komt... Ik hoop dat ik geen al te gek figuur sla om daar dan op mijn eigen werk een bod te doen,... ik stel voor dat je zelf komt !
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        Re: Tsunami 12-12

        55€ voor mij, eMJeke.
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Tsunami 12-12

          Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
          Bedankt Eddy, ik zal er op 31 mei aan denken, tijdens de veiling in Brussel, indien er geen hoger bod komt... Ik hoop dat ik geen al te gek figuur sla om daar dan op mijn eigen werk een bod te doen,... ik stel voor dat je zelf komt !
          gewoon op voorhand tegen de veilingmeester zeggen dat er een bos is van ....
          € 60
          mac

          Comment


          • #6
            Re: Tsunami 12-12

            Bedankt embee!

            Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
            gewoon op voorhand tegen de veilingmeester zeggen dat er een bos is van ....
            € 60
            mac
            Ja dat is een goed idee, ook nog bedankt mac, ik zal deze topic dus goed in 't oog moeten houden !

            Ik vind het wel formidabel dat jullie bieden, al was het natuurlijk niet mijn bedoeling om deze foto hier te veilen, 'k wilde ze gewoon tonen en vooral jullie over dit initiatief vertellen, maar ik vermoed dat het geen kwaad kan anders horen we het wel...
            eMJeke
            website

            Comment


            • #7
              Re: Tsunami 12-12

              zal wel geen kwaad kunnen : maak er maar €65 van.
              embee ::: nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Tsunami 12-12

                Oorspronkelijk geplaatst door embee
                zal wel geen kwaad kunnen : maak er maar €65 van.
                doe mij dan maar voor €70
                (anders moeten Greet en de kinderen weer een hele week boterhammen met choco eten)
                Mac

                Comment


                • #9
                  Re: Tsunami 12-12

                  embee en mac, bedankt voor 't bieden, de foto vertrekt me een goede voorsprong!
                  eMJeke
                  website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tsunami 12-12

                    Oorspronkelijk geplaatst door eMJeke
                    De Tsunamiramp ligt alweer enkele maanden weg maar is zeker nog niet vergeten, er zijn nog steeds initiatieven voor geldinzamelingen en daar kan ik alleen maar achter staan.
                    Waarom is Artsen Zonder Grenzen dan bezig de giften die ze teveel ontvangen hebben terug te storten

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tsunami 12-12

                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                      Waarom is Artsen Zonder Grenzen dan bezig de giften die ze teveel ontvangen hebben terug te storten
                      Antwoord: omdat de organisatie Artsen Zonder Grenzen over onvoldoende mensen in het getroffen gebied beschikt om daar nog meer hulp te geven dan ze al doen. Dat wil niet zeggen dat AZG van mening is dat er voldoende hulp en geld beschikbaar is. AZG vindt dat nog meer geld voor de Tsunami-slachtoffers beter aan andere organisaties kan worden gegeven. Nog mooier is het om geld te storten in het zogenaamde urgantiefonds van AZG, zodat ook andere noodgebieden geholpen kunnen worden.



                      Groeten, Miriam

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tsunami 12-12

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                        Waarom is Artsen Zonder Grenzen dan bezig de giften die ze teveel ontvangen hebben terug te storten

                        Een vraag waarop ik je niet kan antwoorden, de vraag kan je best stellen aan Artsen zonder Grenzen.

                        De vraag ivm dit project kan je stellen per e-mail : info@kokobozo.org
                        of via de website: http://www.kokobozo.org/
                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tsunami 12-12

                          Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
                          Antwoord: omdat de organisatie Artsen Zonder Grenzen over onvoldoende mensen in het getroffen gebied beschikt om daar nog meer hulp te geven dan ze al doen. Dat wil niet zeggen dat AZG van mening is dat er voldoende hulp en geld beschikbaar is. AZG vindt dat nog meer geld voor de Tsunami-slachtoffers beter aan andere organisaties kan worden gegeven. Nog mooier is het om geld te storten in het zogenaamde urgantiefonds van AZG, zodat ook andere noodgebieden geholpen kunnen worden.



                          Groeten, Miriam

                          Awel zie hier is dan het antwoord, bedankt Miriam
                          eMJeke
                          website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tsunami 12-12

                            twijfel er niet aan dat dat geld nog wel kan gebruikt worden.
                            Groeten
                            Eddy

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tsunami 12-12

                              en toch storten ze het nu terug.... om dan opnieuw giften te vragen ?????

                              Comment

                              Working...
                              X