Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • website

    Mensen ik heb dan ook maar eens een website gemaakt
    Graag jullie opmerkingen en tips
    Het is nog niet veel en het zijn voorlopig nog linken naar pbase.
    Ge moet natuurlijk nu niet al die albums gaan bekijken, je mag dat natuurlijk
    Euh....wees lief het is den eerste keer in mijn jonge leven dat ik zoiets doe




    "Alive and Kicking"

    http://www.pbase.com/tinnew

  • #2
    Mooi begin Tinne,
    Doe zo voort.
    Greets
    Silver

    http://www.silver.web-log.nl

    Comment


    • #3

      Knappe foto's maar persoonlijk zou ik de foto's op een witte achtergrond plaatsen ipv zwart... probeer eens...

      Groeten
      Vince





      daVinci
      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

      Comment


      • #4
        Formidabel, Tinne !
        Persoonlijk zou ik de achtergrond zwart houden - komt lekker "pro" over, maar je kan natuurlijk altijd eens een andere kleur proberen en ons dan laten kiezen.
        Maar het geheel ziet er zeer netjes en overzichtelijk uit !
        Knap werk !!!
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Danke Silver
          Vince en Marc, Merci
          Ik had eerst wit maar dat was niet zo mooi....
          En ik had ook al rond elke foto een wit randje gemaakt
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            Aha Tinne...eindelijk een website voor jou !!

            Over de achtergrond ga ik kort zijn : ofwel neem je zowel bij Skynet als bij Pbase zwart, ofwel beide wit...als ze maar hetzelfde zijn, dat komt nog beter over...

            Wat ik heel goed vind is dat je alles netjes gecatalogiseerd hebt en dat maakt het overzichtelijk !
            Alleen zou ik de tekst onder de foto's ook in een onzichtbare tabel zetten want de uitlijning klopt niet nu....

            Wat ik iets minder goed vind is de overvloed aan foto's....ik zou echt de best of the best laten zien en regelmatig eens een album bijplaatsen....daar kan je dan reklame voor maken en dat blijft bezoekers naar je website lokken !

            Ik zou ook een pagina maken waarop je jezelf voorstelt en met welk materiaal je werkt...

            hopelijk heb je hier iets aan..

            Stef

            Comment


            • #7
              Hoi Hoi Tinne online! TOF zeg!!!
              't ziet er al heel goed uit, ik heb voorlopig niets aan te vullen aan voorgaande commentaren. Behalve misschien: Hou het sober, 't zijn de foto's die tellen...
              Wat de kleur betreft, het is jou website, de kleur die jij mooi vindt is de beste!

              -->Het plezantste van zo'n website is dat je steeds wat bijleert en dat je je site zo stilaan opbouwt.
              -->Het belangrijkste is dat je er mooie foto's kunt plaatsen en dat is in allegeval al geen probleem!

              TOF dus!


              eMJeke
              website

              Comment


              • #8
                Originally posted by Stef
                Aha Tinne...eindelijk een website voor jou !!

                Over de achtergrond ga ik kort zijn : ofwel neem je zowel bij Skynet als bij Pbase zwart, ofwel beide wit...als ze maar hetzelfde zijn, dat komt nog beter over...

                Stef, ik begrijp je niet goed. Het is toch zwart bij skynet en zwart bij pbase ! Of bedoel je misschien nog die oude albums? De achtergrond is ook zwart maar daar zat ik nog met die kadertjes

                Wat ik heel goed vind is dat je alles netjes gecatalogiseerd hebt en dat maakt het overzichtelijk !
                Alleen zou ik de tekst onder de foto's ook in een onzichtbare tabel zetten want de uitlijning klopt niet nu....

                Inderdaad, ik had met een tabel moeten werken maar omdat men zei dat ik enkel de simpele dingen kon gebruiken heb ik dat niet gedaan.
                Hij is met Frontpage gemaakt en normaal zou dat bij skynet niet werken !!! Maar ik ga het toch proberen.


                Wat ik iets minder goed vind is de overvloed aan foto's....ik zou echt de best of the best laten zien en regelmatig eens een album bijplaatsen....daar kan je dan reklame voor maken en dat blijft bezoekers naar je website lokken !

                Klopt ook, ik heb al mijn albums van pbase erop gezet en daar zitten ondertss bijna 1000 foto's in
                Ik ga zeker een album met "mijn beste" ofzo maken en deze dan op skynet zelf zetten.


                Ik zou ook een pagina maken waarop je jezelf voorstelt en met welk materiaal je werkt...

                Ja, dat was moeilijk.......
                Moet ik nog even over denken hoe ik dat het best aanpak


                hopelijk heb je hier iets aan..

                Tuurlijk, heel veel zelfs Bedankt
                Stef
                "Alive and Kicking"

                http://www.pbase.com/tinnew

                Comment


                • #9
                  Hallo Tinne,

                  Ik sluit mij aan bij wat Stef zegt: toon alleen the-best-of-the-best !
                  Dat zal wel moeilijk zijn in jouw geval, want ze zijn haast allemaal erg goed, maar toch...
                  Een album van 50 foto's over 1 onderwerp bekijken weinigen volledig en aandachtig.
                  Toon je echter kleine super-albums, ga je veel meer aandacht krijgen.

                  En ja, een kleine introductie over jezelf spreekt ook altijd aan.
                  Maar zo'n site moet natuurlijk groeien en tips zal je hier wel in overvloed krijgen.

                  Em een teller he, Tinne, of heb ik weer niet goed gekeken ?
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by eMJeke
                    Hoi Hoi Tinne online! TOF zeg!!!
                    't ziet er al heel goed uit, ik heb voorlopig niets aan te vullen aan voorgaande commentaren. Behalve misschien: Hou het sober, 't zijn de foto's die tellen...
                    Wat de kleur betreft, het is jou website, de kleur die jij mooi vindt is de beste!

                    -->Het plezantste van zo'n website is dat je steeds wat bijleert en dat je je site zo stilaan opbouwt.
                    -->Het belangrijkste is dat je er mooie foto's kunt plaatsen en dat is in allegeval al geen probleem!

                    TOF dus!



                    Dank U eMJeke, hij zal nog wel veranderen met den tijd.
                    Ik ben al blij dat ik zover raak

                    Ondertss een gastenboek aangemaakt.

                    Weet misschien iemand waar ik een teller kan downloaden?
                    Ik vind zo direkt niks
                    "Alive and Kicking"

                    http://www.pbase.com/tinnew

                    Comment


                    • #11
                      Hehe Marc, je was met net voor
                      "Alive and Kicking"

                      http://www.pbase.com/tinnew

                      Comment


                      • #12
                        Prachtig Tinne. Mooie albums... En veel foto's zeg..
                        plezant om zo eens te doorbladeren . Knap
                        Vooral die van de Olmense zoo, Zichem en Averbode vind ik mooi en sfeervol.

                        Comment


                        • #13
                          Hallo Tinne,

                          Om te beginnen: van harte proficiat met je website! Je gaat het nog druk krijgen: BD en je eigen site!!
                          Toen ik je site bezocht vielen twee dingetjes me op (los even van de vele mooie foto's -wat betreft het aantal treed ik eerder replianten bij) nl. dat albumnamen niet onder de bewuste albums staan en dat afh. van de scherminstellingen (bijv. internet explorer in klein frame - dus niet beeldvullend) je website deze niet volgt waardoor bij mij een beetje een warboel ontstaat. Begrijp me goed dit is niet als kritiek bedoeld maar louter om jou te vertellen hoe ik hier e.e.a. ontvang. Technisch kan ik je niet helpen: geen kaas van gegeten!

                          Vriendelijke groet,

                          Jan
                          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Tinne
                            Weet misschien iemand waar ik een teller kan downloaden?
                            Ik vind zo direkt niks
                            Bij Skynet! gemakkelijk te plaatsen en je kan kiezen uit een heleboel verschillende lay-outs!

                            http://users.skynet.be/

                            en daar kiezen voor:
                            U heeft ook de mogelijkheid om een teller op uw site te plaatsen. Via talrijke opties kunt u de stijl van die teller naar eigen smaak wijzigen.
                            succes!
                            eMJeke
                            website

                            Comment


                            • #15
                              Tinne,

                              Skynet ondersteunt bepaalde "gadgets" van Frontpage NIET, zoals die speciale buttons die van kleur veranderen en dergelijke...al de rest WEL ! Mijn website is ook met Frontpage gemaakt dus ....

                              een hele interessante teller vindt je bij http://www.belstat.be en bij http://www.nedstat.be ... daar zie je niet alleen het totaal aantal bezoekers maar ook per dag, per week , waar vandaan, welke browser enz....

                              Stef

                              Comment

                              Working...
                              X