Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photokina

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photokina

    Het zal wel de moeite zijn om te gaan ( of is het allemaal net iets te opgeblazen ?) ...maar is het ook doenbaar in het weekend (zaterdag of zondag). Ik heb geen zin om 17 euro te betalen en dan voetje voor voetje tussen een massa te staan drummen. Iemand ervaring mee ?
    Zijn er nog liefhebbers om te gaan ? Kunnen we eventueel samen rijden ( vanuit Genk).
    Peter

    http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
    http://www.photoblog.be/peterwarson

  • #2
    ...voetje voor voetje tussen een massa te staan drummen...

    eerder haartje voor haartje

    Er is hier ergens nog een topic over mensen die gaan. Weet echter niet meer waar. Zelf ga ik niet. Je moet al enkele dagen kunnen gaan om de dingen rustig te bekijken en verder ben ik al niet zo'n wriemelding.

    Comment


    • #3
      Ik heb mij laten vertellen dat alleen de fototentoonstellingen in rand van het gebeuren reeds de reis waard zijn. Zal echter niet kunnen gaan maar ja 'Life is'nt fair' dat weten we ondertussen
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Zelf ben ik nog nooit op een Zaterdag of Zondag geweest, wel op een weekdag en dat is toch al een 8 jaar geleden.
        Normaal ga ik nu Zaterdag, mischien kunnen wij ergens afspreken.
        (normaal pik ik nog iemand op in Geel)
        Zend anders nog een mailtje nr m'n e-mail adres.

        Groeten

        Vince
        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment


        • #5
          Vince, als ik één en ander hoor (en goed begrijp) dan ga ik niet in het weekend en aangezien ik tijdens de week niet kan zal het dus niks worden.
          Peter

          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

          Comment


          • #6
            Originally posted by Peter1
            Vince, als ik één en ander hoor (en goed begrijp) dan ga ik niet in het weekend en aangezien ik tijdens de week niet kan zal het dus niks worden.
            Volk zal er wel zijn maar de laatste jaren is de interesse toch afgenomen....
            Nu, normaal ga ik dus zaterdag en heb afgesproken met Sven aan afrit Geel. Mocht je toch interesse hebben - mail me....

            Groeten

            Vince
            daVinci
            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Peter1
              Het zal wel de moeite zijn om te gaan ( of is het allemaal net iets te opgeblazen ?) ...maar is het ook doenbaar in het weekend (zaterdag of zondag). Ik heb geen zin om 17 euro te betalen en dan voetje voor voetje tussen een massa te staan drummen. Iemand ervaring mee ?
              Zijn er nog liefhebbers om te gaan ? Kunnen we eventueel samen rijden ( vanuit Genk).
              Waarom al die moeite, door het internet weten we toch alle nieuws?!
              Of toch een nieuwe digitale reflex van .... mag ik helaas nog niet melden.
              Groetjes
              John

              Comment


              • #8
                Waarom al die moeite, door het internet weten we toch alle nieuws?!
                Of toch een nieuwe digitale reflex van .... mag ik helaas nog niet melden.
                Groetjes
                [/quote]


                Men moet niet gaan voor de camera's maar het is een gelegenheid om ook eens al de accesoires te bekijken die er bestaan (en dat is veeeeeeeellllll)
                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment


                • #9

                  Nu, normaal ga ik dus zaterdag en heb afgesproken met Sven aan afrit Geel. Mocht je toch interesse hebben - mail me....
                  Groeten
                  Vince
                  Vince, pas op daar in Geel....

                  Comment


                  • #10
                    [/quote]Vince, pas op daar in Geel....
                    [/quote]
                    wabedoelje ?
                    daVinci
                    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                    Comment


                    • #11
                      Hoe laat plannen jullie in Geel te vertrekken? Ik overweeg ook nog om te gaan.
                      Jos
                      http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vince
                        Vince, pas op daar in Geel....
                        [/quote]
                        wabedoelje ?
                        [/quote]Op hun briefhoofd staat: Je bent er je blijft er of was het "eens je er bent wil (geraak) je er niet meer weg"
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Igoforit
                          Hoe laat plannen jullie in Geel te vertrekken? Ik overweeg ook nog om te gaan.
                          Jos
                          Hoi Jos,

                          'k heb je een mailtje gestuurd.
                          Alles alles doorgaat - om 8u30 afrit Geel-West maar check je mailbox eerst..
                          Pas morgenavond definitef antwoord..

                          Groeten
                          Vince
                          daVinci
                          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                          Comment


                          • #14
                            Hallo,

                            Net terug van Photokina. Een hele belevenis wel. De meeste grote merken camera's staan in hal 2, maar Sony bv. in hal 8. De bewijzering vond ik in het begin even wennen en aangezien wij in hal 11 waren binnengekomen, hebben we wel even moeten zoeken. Kodak staat trouwens in een aparte hal (weet niet meer welke) maar hun nieuwe camera's staan in een vitrine. Alleen maar naar kijken maar aankomen niet dus. De Canon 1Ds heb ik wel in mijn handen gehad (en ermee gefotografeerd) en aangezien ik verwacht had dat deze ook in een vitrine stond, vond ik dat wel een aangename verrassing.
                            Overigens: ga maar vroeg van huis en bepaal wat je wilt zien. Alles zien op 1 dag is echt onmogelijk. Veel plezier alvast !
                            Hannie

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Igoforit
                              Hoe laat plannen jullie in Geel te vertrekken? Ik overweeg ook nog om te gaan.
                              Jos
                              Jos,
                              'k heb al 2 mailtjes verstuurd maar blijkbaar zijn er problemen (volgens een ander topic)

                              Het is in verband met Photokina - als je mee wilt graag maar zend dan een mailtje
                              naar vince.vb@pandora.be (met eventueel uw GSM nr dan bel ik U)
                              Normaal morgen om 8u15 pik ik Sven op (aan Buga - afrit Geel-West)en als er nog mensen interesse hebben -mail me..
                              Groeten

                              Vince
                              daVinci
                              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                              Comment

                              Working...
                              X