Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gumball snapshots ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gumball snapshots ....

    Zoals de titel al aangeeft, de aankomst van de Gumball race in Acoz, eerste checkpoint. Een MASSA volk in een godvergeten gat in de Walen, onder Charleroi.

    Ze stellen niet veel voor, eigenlijk zijn het maar snapshots. Meer dan driekwart van de foto's zijn vuilbakwerk omdat er altijd een arm voorzat oid. Er was gewoonweg TE VEEL volk. Maar beter een slechte foto dan geen foto ...

    Hier toch nog 3 ....





  • #2
    Re: Gumball snapshots ....

    Dat zijn event shot's hé, dat moet tof zijn. Niet echt fotografisch goed, de omstandig heden zullen ook niet top geweest zijn ...
    Trouwens waar is kimble ?
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

    Comment


    • #3
      Re: Gumball snapshots ....

      Leuke foto's, spillie die precies weer de idioot wilt uithalen .


      kimble doet niet mee dit jaar, allicht werd het overschaduwd door 1 van zijn dure evenementen .
      Heb je de mustang 2005 gezien?
      Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

      Comment


      • #4
        Re: Gumball snapshots ....

        Ik heb veel pics moeten weggooien wegens armen en andere lichaamsdelen die ineens voor de lens hingen.

        Later zijn we naar een rustiger gedeelte gereden, maar mijn zin was door de drukte eerder en de koude een beetje over.

        Comment


        • #5
          Re: Gumball snapshots ....

          Ik heb een duaal gevoel bij die Gumball ... leuke karren, minder leuke mensen.
          | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

          Comment

          Working...
          X