PDA

Volledige versie bekijken : foto's afdrukken, welke printer

Mac Patrick
14 mei 2005, 18:58
Beste forum'ers,

Mijn Epson stylus photo 870 begint het hier en beetje uit te hangen. Hij maakt inktvlekken waardoor het bijna onmogelijk is nog mooie afdrukken te maken. (De printer is 6 jaar oud en vrij veel gebruikt)

Nu overweeg ik de aankoop van een epson stylus photo R800 of de Canon pixma IP 8500
De inktpatronen kosten bij epson 20 euro en bij canon 14 euro dit voor telkens 13ml/kleur in 7/8 kleuren

Zijn er hier die ervaring of tips hebben bij deze aankoop.

groetjes
Mac Patrick

Skitch
14 mei 2005, 19:10
Oops... na 6 jaar mag die wel op pensioen.;)

Alleen maar ervaring met de Pixma IP8500 en heel tevreden.
Mooie foto's. Met rand en zonder rand.

De inktvullingen kosten +- 1. (bij MVCD).
Aan die prijs druk ik met plezier fotos.

Groetjes

Skitch

markymark
15 mei 2005, 08:39
hallo skitch

vermeld jij iets speciaal om die cartridges aan 1 euro te kopen

bij grote hoeveelheden (70cartridges) betaal ik nog ong 1,6 euro/stuk bij mvcd

is niet zo een gigantisch verschil maar op een grote hoeveelheid scheelt dat toch wel al iets natuurlijk

mark

parakiet
15 mei 2005, 08:48
hallo skitch

is niet zo een gigantisch verschil maar op een grote hoeveelheid scheelt dat toch wel al iets natuurlijk

mark

bwa 60% meer :D

Skitch
17 mei 2005, 23:35
hallo skitch

mark

Er is een prijsvrschil als je bestelt "per internet" of als je de cartridges op een beurs koopt. Daarom 1. Het ging ook om een groot aantal cartridges. (Wij hebben 3 Pixma's in huis...)

Moet er wel bijvertellen dat je de "inkom" moet betalen voor de beurs..... maar geen verzendingskosten.

Groetjes

Skitch

Aragorn
18 mei 2005, 10:21
Persoonlijk zou ik voor Canon kiezen. Heb zelf de Pixma ip8500, zeer tevreden van, daarvoor i950, ook canon. Ze zijn misschien iets duurder in aanschaf als Epson, maar dan zit je vast die duurdere inktpatronen (of je ze nu origineel of "namaak" koopt maakt niet uit, epson heeft een chip in z'n inktpatronen waardoor ze altijd duurder zijn dan die voor Canon)