Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's afdrukken, welke printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's afdrukken, welke printer

    Beste forum'ers,

    Mijn Epson stylus photo 870 begint het hier en beetje uit te hangen. Hij maakt inktvlekken waardoor het bijna onmogelijk is nog mooie afdrukken te maken. (De printer is 6 jaar oud en vrij veel gebruikt)

    Nu overweeg ik de aankoop van een epson stylus photo R800 of de Canon pixma IP 8500
    De inktpatronen kosten bij epson 20 euro en bij canon 14 euro dit voor telkens 13ml/kleur in 7/8 kleuren

    Zijn er hier die ervaring of tips hebben bij deze aankoop.

    groetjes
    Mac Patrick
    Groetjes Mac Patrick
    Sometimes you can't make it on your own
    Make Poverty History www.one.org
    They Don't Need Your Money, They Need Your Voice

    Canon dinges
    BDxxxBE

  • #2
    Re: foto's afdrukken, welke printer

    Oops... na 6 jaar mag die wel op pensioen.

    Alleen maar ervaring met de Pixma IP8500 en heel tevreden.
    Mooie foto's. Met rand en zonder rand.

    De inktvullingen kosten +- 1€. (bij MVCD).
    Aan die prijs druk ik met plezier fotos.


    Groetjes

    Skitch
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: foto's afdrukken, welke printer

      hallo skitch

      vermeld jij iets speciaal om die cartridges aan 1 euro te kopen

      bij grote hoeveelheden (70cartridges) betaal ik nog ong 1,6 euro/stuk bij mvcd

      is niet zo een gigantisch verschil maar op een grote hoeveelheid scheelt dat toch wel al iets natuurlijk

      mark

      Comment


      • #4
        Re: foto's afdrukken, welke printer

        Oorspronkelijk geplaatst door markymark
        hallo skitch

        vermeld jij iets speciaal om die cartridges aan 1 euro te kopen

        bij grote hoeveelheden (70cartridges) betaal ik nog ong 1,6 euro/stuk bij mvcd

        is niet zo een gigantisch verschil maar op een grote hoeveelheid scheelt dat toch wel al iets natuurlijk

        mark
        bwa 60% meer
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: foto's afdrukken, welke printer

          Oorspronkelijk geplaatst door markymark
          hallo skitch

          vermeld jij iets speciaal om die cartridges aan 1 euro te kopen

          bij grote hoeveelheden (70cartridges) betaal ik nog ong 1,6 euro/stuk bij mvcd

          is niet zo een gigantisch verschil maar op een grote hoeveelheid scheelt dat toch wel al iets natuurlijk

          mark
          Er is een prijsvrschil als je bestelt "per internet" of als je de cartridges op een beurs koopt. Daarom 1€. Het ging ook om een groot aantal cartridges. (Wij hebben 3 Pixma's in huis...)

          Moet er wel bijvertellen dat je de "inkom" moet betalen voor de beurs..... maar geen verzendingskosten.

          Groetjes

          Skitch
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: foto's afdrukken, welke printer

            Persoonlijk zou ik voor Canon kiezen. Heb zelf de Pixma ip8500, zeer tevreden van, daarvoor i950, ook canon. Ze zijn misschien iets duurder in aanschaf als Epson, maar dan zit je vast die duurdere inktpatronen (of je ze nu origineel of "namaak" koopt maakt niet uit, epson heeft een chip in z'n inktpatronen waardoor ze altijd duurder zijn dan die voor Canon)
            Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

            Comment

            Working...
            X