Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's sportpaleis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's sportpaleis

    Ik zou graag foto's nemen in het sportpaleis. Normaal mag het niet, maar ik heb er hier al verschillende keren de revue zien passeren.

    Ik heb een vriendelijke mail gestuurd om te vragen of het nu eigenlijk mocht of niet, of indien niet, ik toelating kon krijgen. Na een week krijg ik gewoonweg niks terug, terwijl ik zeker weet dat ze de mail hebben gelezen.

    Moest ik hem zonder toelating meenemen, wat kunnen zij uiteindelijk doen?
    Hebben zij het recht je camera of je kaartje af te nemen, of je de toegang weigeren ook al heb je een geldig inkombewijs?

    Pffft ik ben een twijfelaar zeker?
    Last edited by DD; 13 mei 2005, 19:18.
    Groetjes DD
    Fronstages

  • #2
    Re: foto's sportpaleis

    Als er een eroticabeurs is in het sportpaleis, dan mag je daar wel foto's maken .


    Bij andere evenementen zal een compact cameraatje geen echt probleem zijn om mee binnen te smokkelen, maar een DSLR + een hele set lenzen zal al wat moeilijker zijn.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: foto's sportpaleis

      Ik denk dat het niet zo'n probleem is als je je beperkt tot een DSLR en 1 lens. Dat valt vlotjes weg te steken in een rugzak onder een extra trui of iets dergelijks. Tis niet dat ze je fouileren aan de ingang enzo, of toch niet de laatste keer dat ik er was. Hoge iso, rijstzakje en de rand van een balustrade en je bent vertrokken.
      Ricoh Caplio GX100

      http://www.flickr.com/photos/koenhufkens

      Comment


      • #4
        Re: foto's sportpaleis

        Oorspronkelijk geplaatst door DD
        Ik zou graag foto's nemen in het sportpaleis. Normaal mag het niet, maar ik heb er hier al verschillende keren de revue zien passeren.

        Ik heb een vriendelijke mail gestuurd om te vragen of het nu eigenlijk mocht of niet, of indien niet, ik toelating kon krijgen. Na een week krijg ik gewoonweg niks terug, terwijl ik zeker weet dat ze de mail hebben gelezen.

        Moest ik hem zonder toelating meenemen, wat kunnen zij uiteindelijk doen?
        Hebben zij het recht je camera of je kaartje af te nemen, of je de toegang weigeren ook al heb je een geldig inkombewijs?

        Pffft ik ben een twijfelaar zeker?
        Dezelfde vraag is al uitgebreid aan bod gekomen in volgende thread
        http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=73108

        Voor de duidelijkheid: moest het zijn dat je toch foto's neemt tegen regels in, kunnen ze jouw fototoestel niét afnemen (zij hebben geen enkele juridische grond daartoe), hoogstens kunnen ze je dwingen om de foto's te wissen, maar zelfs dat lijkt me al vrij moeilijk te doen (immers in ons recht is rechtstreekse dwang op de persoon niet toegelaten, waarvoor dan ook een dwangsom moet worden geëist bij de rechter).
        Grtz Jay

        Comment

        Working...
        X