Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oriental inktjet papier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oriental inktjet papier

    Als fotograaf 'old school' ben ik nog steeds op zoek naar het unieke uitzicht en aanvoelen van een barietdruk. Ik lees nu dat Oriental (de producent van het papier waar Ansel Adams op afdrukte) een inktjet papier heeft met de look en feel van Bariet. Vergelijkbare papieren zouden er ook zijn van Lyson en PermaJet. Ik zou graag een vergelijking willen maken, maar vind Oriental nergens vertegenwoordigd in België. Wel vind ik een verdeler in Duitsland, maar ik kijk een beetje op tegen de portkosten (het papier is met 25 € per 10 vel A4 al duur genoeg). De naamsvermelding die ik her en der vind zijn Oriental Graphica fibre of Oriental fibre based. heeft er iemand een idee hoe ik aan dit papier kan geraken ?

    Bedankt voor jullie reacties.

  • #2
    Re: Oriental inktjet papier

    Deze vraag gaat over printerpapier, vandaar dat ik het even verplaats naar chit-chat.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Oriental inktjet papier

      euh, deze vraag gaat over foto-papier voor in de printer... Dit hoort echt niet in Chit-chat thuis hoor!!!

      Comment


      • #4
        Re: Oriental inktjet papier

        Oorspronkelijk geplaatst door Choclat-Moose
        euh, deze vraag gaat over foto-papier voor in de printer... Dit hoort echt niet in Chit-chat thuis hoor!!!
        Ook niet in Accessoire's Maar oke , wil hem ook nog wel verplaatsen naar "Algemeen" hoor Ben de moelijkste niet.
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: Oriental inktjet papier

          Tja, het fotoprintpapier is een moeilijke materie...

          Maar goed, ondertussen ben ik off-topic aan't zwanzen...

          Comment

          Working...
          X