Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje aan Jaja

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje aan Jaja

    het zoveelste ! lol !

    Ben je reeds begonnen met de verzending van de badges ?
    Ik laat de mijne toekomen op het adres van mijn ouders - kwestie van de brave mensen te verwittigen dat, indien ze de postbode zien, ze onmiddellijk op de man moeten toestormen om het pakje in ontvangst te nemen, zodanig dat de badges niet te lang in de brievenbus moeten liggen en alzo eventueel heel misschien enigszins vochtig zouden kunnen worden.
    Oops, blijkbaar ook een lange zin !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Nee Marc, we zijn aan't wachten op de vlieger
    "Alive and Kicking"

    http://www.pbase.com/tinnew

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Neen, het verzenden kan pas beginnen als Peter terug is van de USA, en dat is dus na het weekend.
      Nu, ze zullen waarschijnlijk we zo verzonden worden dat het een "normale" zending is.
      Dus, nog even geduld ...
      Hehe, ik zit hier te kijken op een PAK BD-badges .

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Originally posted by jaja
        Hallo,
        Neen, het verzenden kan pas beginnen als Peter terug is van de USA, en dat is dus na het weekend.
        Nu, ze zullen waarschijnlijk we zo verzonden worden dat het een "normale" zending is.
        Dus, nog even geduld ...
        Hehe, ik zit hier te kijken op een PAK BD-badges .
        Jaja
        Maak ne mens nog meer waterachtig.... ook soms last van een "slecht" karakter ???

        Comment


        • #5
          Flurk,

          Peter is de enige die een "kepie" van de post heeft .

          Jaja

          Originally posted by flurk
          Originally posted by jaja
          Hallo,
          Neen, het verzenden kan pas beginnen als Peter terug is van de USA, en dat is dus na het weekend.
          Nu, ze zullen waarschijnlijk we zo verzonden worden dat het een "normale" zending is.
          Dus, nog even geduld ...
          Hehe, ik zit hier te kijken op een PAK BD-badges .
          Jaja
          Maak ne mens nog meer waterachtig.... ook soms last van een "slecht" karakter ???
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Ha, nu snap ik die reply van Tinne over de "vlieger"

            Enfin, nog een sjans dat hij niet op cruise is, want wie weet wanneer was hij dan terug !

            Als je nu nog zijn vluchtnummer post zullen er waarschijnlijk een hele hoop BD-er naar Zaventem gaan om hem te verwelkomen !
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Originally posted by Marc
              het zoveelste ! lol !

              Ben je reeds begonnen met de verzending van de badges ?
              Ik laat de mijne toekomen op het adres van mijn ouders
              eeuh...mag uw vrouw dat niet weten Marc, dat ge stiekem badges van BD koopt? Zijn er zo nog van die dingen die ge bij uw ouders laat toekomen?
              Groeten
              Eddy

              Comment


              • #8
                "Maak ne mens nog meer waterachtig.... ook soms last van een "slecht" karakter ??? "

                Neen, daar hebben wij al lang geen last meer van, wij hebben daar mee leren leven.

                "Als je nu nog zijn vluchtnummer post zullen er waarschijnlijk een hele hoop BD-er naar Zaventem gaan om hem te verwelkomen !"

                Dan kan Jaja al een pak meenemen, hoeft hij er niet zoveel meer te versturen en het is nog handig voor onze noorderburen die kunnen ze dan meteen vanuit Schiphol met de vlieger afhalen in Zaventem.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by emacquoy
                  Originally posted by Marc
                  het zoveelste ! lol !

                  Ben je reeds begonnen met de verzending van de badges ?
                  Ik laat de mijne toekomen op het adres van mijn ouders
                  eeuh...mag uw vrouw dat niet weten Marc, dat ge stiekem badges van BD koopt? Zijn er zo nog van die dingen die ge bij uw ouders laat toekomen?
                  Groeten
                  Eddy

                  LOL ! ( Ik had haast een U getypt ! )

                  Neen, maar ik zal eens een foto van onze brievenbus posten....
                  Alhoewel ... er heeft ooit wijn van minstens 25 euro per fles in gelegen !
                  BELANGRIJKE dingen en dingen die NIET MOGEN STUK GAAN, laat ik bij mijn ouders toekomen omdat ze wegens familiale omstandigheden ( zeg maar thuiszorg voor een 93-jarige grootmoeder ) haast altijd thuis zijn....

                  Zo simpel is dat.

                  Koop jij misschien geheime dingen aan die uwe "chef" nie mag weten ?????




                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Marc
                    Koop jij misschien geheime dingen aan die uwe "chef" nie mag weten ?????
                    ge zegt daar zoiets:
                    ik loop al enkele dagen met een Nikon 5700 in mijn gedachten...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by emacquoy
                      Originally posted by Marc
                      Koop jij misschien geheime dingen aan die uwe "chef" nie mag weten ?????
                      ge zegt daar zoiets:
                      ik loop al enkele dagen met een Nikon 5700 in mijn gedachten...
                      Ge moet hem dan nog wel zilverkleurig laten spuiten, anders gaat uw madam het TOCH zien...of tmoet zijn dat ze kleurenblind is ...
                      en in dat geval neem je beter zwart-wit foto's!
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment

                      Working...
                      X