Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reklameren helpt niet, zeg je?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reklameren helpt niet, zeg je?

    In aanvulling van Tinne's droevige verhaal over haar G2 heb ik het volgende voor u allen. Het gaat over....natuurlijk de Tiffen lenzen die ik graag zou testen/kopen. Ik heb er een link van gemaakt omdat het hier anders teveel zou worden (het is een Word file). Ook heb ik heb voor alle zekerheid alle namen van de betrokken firma 'geblurd'. So, here's my story:

    http://users.skynet.be/bk260633/Tiffen.doc

    Enne....dit krijgt dus blijkbaar nog een 'happy end'

    .....waaruit blijk dat een simpele email, waar ik zelfs geen reactie op verwachte, toch nog een verrassende wending kan geven aan een rotverhaal....
    Niet opgeven, Tinne, de aanhouder wint!
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

  • #2
    Heeeee jee-esteke , de aanhouder wint!!!!!!!!!!!!!
    Waneer ga je naar Photokina?
    Ik hoop dat Tinne der story ook een happy end krijgt

    Monique
    G2

    Comment


    • #3
      Originally posted by zippo
      Heeeee jee-esteke , de aanhouder wint!!!!!!!!!!!!!
      Waneer ga je naar Photokina?
      Ik hoop dat Tinne der story ook een happy end krijgt
      Monique
      Monique, ik ga de laatste dag van de beurs, maandag den 30ste, samen met Bart. En blijkbaar gaan we, als we die lenzen kopen, nog een aardig (Euro)centje besparen.
      Om eerlijk te zijn, ik heb hier daarstraks een kaarsje aangestoken, wel ik zal dat opdragen aan ons Tinne....
      I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

      Comment


      • #4
        Ik vind het fijn voor je, want je zat er ook vreselijk mee verveeld
        Dan ga je maandag misschien nog wat koopjes kunnen doen op de laaste dag van de beurs, een souvenierke voor mij misschien

        Monique

        Comment


        • #5
          Originally posted by zippo
          Ik vind het fijn voor je, want je zat er ook vreselijk mee verveeld
          Dan ga je maandag misschien nog wat koopjes kunnen doen op de laaste dag van de beurs, een souvenierke voor mij misschien
          Monique
          Och, als je eens moest weten hoeveel tijd ik al gestoken heb in die 'stomme Tiffen lenzen'.....Ik heb al de laatste weken al verschillende keren getelefoneerd naar de US, de UK, Duitsland en Nederland....ge-emaild naar ongeveer heel de wereld om te vragen wie, wat, waar, hoe, en wanneer, gewoon voor een paar simpele tele, wide en macrolenskes.....Maar ik voel het in mijn botten, het gaat goed aflopen.....Normaal kan je daar niks kopen op Photokina, maar dienen tip stelde het zelf voor, dus....
          E souvenierke voor u? awel, als ze mij de laatste dag van de beurs diene nieuwe Canon (sorry Tinne) kado doen omdat ik de x.xxx.xxxste bezoeker ben, dan beloof ik u, Zippoke, dan krijgt ge hem van mij.....

          PS: ik weet niet of ge dat weet, maar blijkbaar zijn die lenzen die ik wil, ook geschikt voor ne G1/G2 mits de juiste adapterring.....
          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

          Comment


          • #6
            Ik meende ergens gelezen te hebben dat die nieuwe Canon te winnen valt op de laatste dag, dus wie weet heb ik eens dees daags een nieuw speeltje

            Ps, ik heb al close-ups, toch bedankt voor de tip!

            Monique

            Comment


            • #7
              Originally posted by zippo
              Ik meende ergens gelezen te hebben dat die nieuwe Canon te winnen valt op de laatste dag, dus wie weet heb ik eens dees daags een nieuw speeltje
              Monique
              Ai, da van da 'speeltje' had ge ni mogen zeggen, Monique. Ik denk dat de Flurk te wachten staat om zijn 'speeltje' aan te bieden ......(Sorry Flurk, ik kon het niet laten )
              I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

              Comment


              • #8
                LOL

                Monique

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jee-esteke
                  Originally posted by zippo
                  Ik meende ergens gelezen te hebben dat die nieuwe Canon te winnen valt op de laatste dag, dus wie weet heb ik eens dees daags een nieuw speeltje
                  Monique
                  Ai, da van da 'speeltje' had ge ni mogen zeggen, Monique. Ik denk dat de Flurk te wachten staat om zijn 'speeltje' aan te bieden ......(Sorry Flurk, ik kon het niet laten )
                  Wie, wat , waar, hoe ? Ik weet van niks, mijn naam is haas... helaas...!

                  Comment

                  Working...
                  X