Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gladder dan glad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gladder dan glad

    Hier dan nog eens een foto, wat vinden jullie ervan?
    clo


  • #2
    Re: Gladder dan glad

    Knappe kleuren heb je daar weten vastleggen
    Groeten, Gino
    http://www.e-designstudio.be

    Comment


    • #3
      Re: Gladder dan glad

      Prachtige foto!
      Grtz Jay

      Comment


      • #4
        Re: Gladder dan glad

        Bedankt voor de reply, de opkomst van kritiek is minimaal "for a change" mischien doet mijn foto
        'Is there a problem' het beter
        In ieder geval bedankt E-designstudio en Jay.
        clo

        Comment


        • #5
          Re: Gladder dan glad

          Knappe kleuren, maar wel alles wat krap gekadreerd. De eend op de achtergrond stoort het geheel. Misschien toch beter een ander standpunt ingenomen en iets meer ademruimte gelaten...Pose van de "voorgrondeend" had een mooie plaat kunnen leveren...
          D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
          BD0290BE

          Comment


          • #6
            Re: Gladder dan glad

            Ik volg Aquarius ook wel... beetje aan de krappe kant gekaderd. Maar qua kleuren enzo is het een schitterende foto.

            Comment


            • #7
              Re: Gladder dan glad

              qua kleuren & compo is hij prachtig het enige minpuntje is die 2e "kwaak".
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Gladder dan glad

                Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
                Knappe kleuren, maar wel alles wat krap gekadreerd. De eend op de achtergrond stoort het geheel. Misschien toch beter een ander standpunt ingenomen en iets meer ademruimte gelaten...Pose van de "voorgrondeend" had een mooie plaat kunnen leveren...
                van zelfde standpunt anders

                Comment


                • #9
                  Re: Gladder dan glad

                  Knappe kleuren, maar wel alles wat krap gekadreerd. De eend op de achtergrond stoort het geheel. Misschien toch beter een ander standpunt ingenomen en iets meer ademruimte gelaten...Pose van de "voorgrondeend" had een mooie plaat kunnen leveren...
                  Hier van hetzelfde gedacht! Toch mooie kleuren!

                  Grtz,F@bke
                  Iets niet weten is gewoonlijk een stadium op weg naar nieuwe kennis.
                  BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                  The name of the game is to fill the frame!
                  http://Fabke.fotopic.net

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gladder dan glad

                    Deze foto was in een vluggertje genomen, ik vond ook dat de eend in de achtergrond stoorde, ik wilde weten of de meeste van jullie hetzelfde dachten daarom deze post ( ik vroeg mij namelijk af of ik niet te hard was voor mijn eigen foto's ) Ik heb al veel foto's genomen maar nog geen elke keer het gevoel gehad van "wow", sommige zijn niet slecht, maar daar is alles ook mee gezegd. One day!
                    Bedankt voor de reply.

                    clo

                    Comment

                    Working...
                    X