Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

top service bij corné!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • top service bij corné!

    Persoonlijk vond ik het wel de moeite om dit eens extra in de kijker te zetten door het openen van een nieuw draadje. (er is hier wel een ander draadje rond corné, dus mods, indien jullie het nodig achten, mag dit gerust verplaatst worden)

    Even terugkomen op mijn eerdere post in een ander draadje betreffende de crumpler draagtas die ik bestelde bij corné.

    Zoals ik al zei wacht ik er al een tijdje op en heb vrijdag nog eens gemaild naar onze Corné (mag toch 'onze' zeggen eh?).
    Hij liet me 's avonds weten dat hij nog stééds wacht op bericht van crumpler zelf betreffende deze tas. Dit reeds een 4-tal weken. Nu vertrek ik binnen 3 weken op vakantie en ik vertelde corné dat ik de tas wel degelijk nodig heb dan!!!

    Waarop corné mij het volgende voorstel doet: "Ik bezorg je een duurder model dat wel op voorraad is en neem de meerkost ervan op mij. zo heb je de tas tegen dat je op vakantie vertrekt."

    Dat noem ik nu eens service zie! Hoeveel handelaars zouden zo'n voorstel doen? Ik liet corné weten dat ik nog een paar dagen kan afwachten.
    Indien ik eind deze week geen nieuws krijg, ga ik in op zijn voorstel. Zo heb ik dan nog 2 weken om de tas in ontvangst te nemen en dan kan ik met al men materiaal vertrekken op verlof!

    Een tevreden klant!

  • #2
    Re: top service bij corné!

    Voilà, dat is nu "onze" Corné
    Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

    Comment


    • #3
      Re: top service bij corné!

      Heb ook hetzelfde meegemaakt. Ik had de Nikkor 70-200VR besteld bij hem, maar deze was nog niet binnengekomen. Omdat ik een concert moest fotograferen dat vrij belangrijk was, heeft hij mij gewoon gratis en voor niets een sigma 70-200 f/2.8 geleend. Als dat geen goede service is

      Comment


      • #4
        Re: top service bij corné!

        long live corné

        Comment


        • #5
          Re: top service bij corné!

          Binnenkort komt ie aan huis leveren met zijn privé-chopper en/of zijn RR!

          Comment


          • #6
            Re: top service bij corné!

            Heb op dit moment ook een bestelling bij Corne lopen. Mede door de goede mond-tot-mond ( lees beeldscherm tot beeldscherm) reclame , heeft Corne de "eer' om de allereerste te zijn bij wie ik iets online bestel
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment


            • #7
              Re: top service bij corné!

              als het kon tekende ik een levenslangkoopcontract bij corné
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #8
                Re: top service bij corné!

                Als "onze" Corne zo goed is, mag ik dan weten waar ik m'n bestellingen dan eventueel mag plaatsen?
                Visit my website

                Comment


                • #9
                  Re: top service bij corné!

                  bij Corné natuurlijk



                  Comment


                  • #10
                    Re: top service bij corné!

                    Enik ben 4 weken aant lijntje gehouden daar..bij aankoop van een tamaron lens...ik ben niet tevreden..maar daar hebben we het al over in een ander forum gehad.

                    Groetjes,

                    Ronny

                    Comment


                    • #11
                      Re: top service bij corné!

                      ook van hier niets dan goed over corné
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                      Comment


                      • #12
                        Re: top service bij corné!

                        allemaal goed en wel maar ik zie daar bij de cams alleen maar de duurdere staan

                        vb tot den 20d ? of heb ik het mis
                        gr, eb

                        Comment


                        • #13
                          Re: top service bij corné!

                          Oorspronkelijk geplaatst door sloefke
                          allemaal goed en wel maar ik zie daar bij de cams alleen maar de duurdere staan

                          vb tot den 20d ? of heb ik het mis
                          Dat klopt, Corné doet alleen die toestellen waar hij ook een goede prijs voor kan geven richting klanten...
                          Canon 10D, glass, flashes & extra's
                          Fuji S602Z & extra's
                          www.CooMa.be BD0176BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: top service bij corné!

                            Oorspronkelijk geplaatst door CooMa
                            Dat klopt, Corné doet alleen die toestellen waar hij ook een goede prijs voor kan geven richting klanten...
                            haa ok thx.
                            gr, eb

                            Comment


                            • #15
                              Re: top service bij corné!

                              Idd top service
                              Mijn 17-40L lens is zonder enig probleem ingewisseld voor een ander exemplaar.
                              Wou een 580 EX meenemen maar dacht dat ik bij corne thuis met visa kon betalen maar dit kon niet en had het bedrag niet bij in baar geld, waarop hij zei: "neem hem mee en schrijf het bedrag thuis maar over"
                              Topservice
                              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                              Comment

                              Working...
                              X