Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdschrift (Fotografie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tijdschrift (Fotografie)

    Hallo!

    Ik zou ns een goed tijdschrift wil kopen ivm fotografie! Kan er mij iemand helpen daarmee?
    De meeste van die tijdschriften gaan teveel over computer bewerkingen, tips, enz....
    Ik wil meer reportages zien, en uitleg over de foto's!! Om zo zelf veel bij te leren.
    Hier bij ons heb ik al regelmatig ns gekeken, maar het staat mij nooit volledig aan

    Iemand die beter weet ???

    Moerie
    D100 en nog veel wensen!

  • #2
    Re: Tijdschrift (Fotografie)

    Heb al veel magazines "uitgeprobeerd" maar 'k koop nog enkel maandelijks Practical Photography (uit Engeland).
    Tijdschrift bevat een uitstekende combinatie van besprekingen van foto's (technische kant van het nemen van foto's) met beschrijvingen van computerbewerkingen.
    Eens uitproberen dus .... (is meestal te vinden in de grotere tijdschriftenwinkels)
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Tijdschrift (Fotografie)

      chasseurs d' immage vind ik goed

      Comment


      • #4
        Re: Tijdschrift (Fotografie)

        foto+ (heette vroeger foto@beeld) Hierbij krijg je twee magazines: het ene gaat meer over de artistieke kant van de fotografie, het andere (digifoto) over de technische kant.

        Comment


        • #5
          Re: Tijdschrift (Fotografie)

          Foto-Video/digital een mooi verzorgd blad met veel info en prachtige voorbeelden, testen van camera,s en lenzen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Tijdschrift (Fotografie)

            Focus Magazine: tijdschrift en website over fotografie met betrouwbare en actuele informatie over camera's, lenzen, portfolio's, tutorials.

            Het blad focus is ook een kwaliteit blad.
            Ook te overwegen.
            Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
            Hier op dit forum.

            Comment


            • #7
              Re: Tijdschrift (Fotografie)

              'Chasseur d'images' en 'Réponses Photo'

              Om de een of de andere reden heb ik nog geen nedrlandstalig blad gevonden dat mij aanstaat.

              Ook heb ik al afgeleerd van abonnementen te nemen. Ik koop het tijdschrift alleen als ik vindt dat er interessante dingen in staan.

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Tijdschrift (Fotografie)

                Het 2 maandelijkse tijdschrift "Zoom" (Nederlandstalig) kan ik ook aanraden, zowel voor fotografie als video.

                Comment


                • #9
                  Re: Tijdschrift (Fotografie)

                  Ik vind het Britse "Photography Monthly" heel goed, komt beetje overeen met Practical Photography.
                  Grtz Jay

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tijdschrift (Fotografie)

                    Ik koop er maar eentje maar daar kijk ik wel maandelijks echt naar uit en dat is Digital Camera Magazine. Behandelen meestal een thema per maand.
                    Is steeds iets extra bij zoals DVD, miniboekje, half jaar geleden een lensborsteltje, enz.)
                    Ze hebben imho ook een interessante website
                    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tijdschrift (Fotografie)

                      Bedankt mensen!!

                      Ik heb juist tijdschrift "Fotografie" gekocht, nederlands magazine!
                      Ik ga een paar verschillende kopen, en dan het beste nemen uiteraard!

                      Moerie
                      D100 en nog veel wensen!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tijdschrift (Fotografie)

                        Heb hier net van een vriend ook "Digital Camera World" vastgekregen.
                        Camera-reviews, lezersfoto's "Showcase"
                        Ook veel tips/trucs en hoe wat te doen in Photoshop.
                        CD erbij, extra gidske...
                        Hoe uw eigen studioke maken...
                        Beter dan al wat ik tot nu toe gezien heb in de NL-talige boekskes.
                        (de Duitse Color-foto viel vroeger ook nogal mee)
                        en om jullie een idee te geven over de inhoud:



                        'k moet kartix 200% gelijk geven !
                        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tijdschrift (Fotografie)

                          Pf is ook wel aan te raden, http://www.pf-kunstbeeld.nl/pf.htm
                          Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                          Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tijdschrift (Fotografie)

                            Professional photographer is qua reportage verruit het beste maar ook het Amerikaanse lenswork is niet te versmaden, beiden zijn wel redelijk duur maar ja wat niet meer tgwoordig. Te koop bij IMS A'pen

                            Comment

                            Working...
                            X