Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vage strepen door foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vage strepen door foto's

    ten eerste zal ik mij even voorstellen aangezien dit mijn eerste berichtje hierzo is, ik ben Renske en ik ben 12 jaar woon vlakbij utrecht en maak graag foto's van paarden maar fotografie in het algemeen vind ik ook erg interesant Ik heb nu nog een Sony DCS f505 maar ben van plan binnenkort een digitale spiegelreflex te kopen

    oke nu genoeg geouwelul daarover want ik had een nog dringende vraag, ik had voor wat mensen wat foto's gemaakt




    dit is het resultaat, en die strepen zijn nou niet echt gewenst! Weet iemand hoe dit komt, en hoe ik dit kan voorkomen/ corrigeren

  • #2
    Re: vage strepen door foto's

    dat ziet er niet goed uit zennen renske


    ik zoou mijn kamera eens binnen doen.

    knappe foto's voor iemand van 12

    Comment


    • #3
      Re: vage strepen door foto's

      Probleem ook op een ander memory kaartje ?
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: vage strepen door foto's

        Tja, dit hier is denk ik toch echt iets niet goed met je camera. Zeker terugbrengen naar de winkel waar je de camera hebt gekocht. Je kan hem laten repareren, maar als je dat veel geld gaat kosten, zou ik overwegen om een nieuwe camera te kopen.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: vage strepen door foto's

          Ik dacht inderdaad aan een probleem met het memory-kaartje.
          Je zou eens moeten opnieuw formatteren !
          We zijn dat hier nogal eens tegengekomen !

          Yvan
          Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

          Comment


          • #6
            Re: vage strepen door foto's

            Oorspronkelijk geplaatst door JLP
            Tja, dit hier is denk ik toch echt iets niet goed met je camera. Zeker terugbrengen naar de winkel waar je de camera hebt gekocht. Je kan hem laten repareren, maar als je dat veel geld gaat kosten, zou ik overwegen om een nieuwe camera te kopen.
            hij is tweedehans gekocht en heb hem nu al anderhalf jaar ofzo ik zal hem eens proberen te formateren (heb maar 1 memorycard )

            Comment


            • #7
              Re: vage strepen door foto's

              Zie je je beelden goed op je lcd?

              Ik heb dit probleem ook eens voorghad met iemand die foto's moest doorsturen. Het probleem zat hem bij het overbrengen van memorystick naar laptop. Hoe zet je nu je beelden op je computer? Probeer dit eens via een kaartlezer ofzo.

              Comment


              • #8
                Re: vage strepen door foto's

                op de LCD waren ze idd goed, helaas ben ik zo stom geweest ze meteen van mijn memory stick te verwijderen toen ik ze op de computer zette, een kaartlezer heb ik niet... Maar die kan ik hopelijk wel lenen...

                iig bedankt voor de reacties

                Comment


                • #9
                  Re: vage strepen door foto's

                  Ik ben dit bij ons in de winkel ook al eens tegengekomen , 90% kans dat het geheugenkaartje kapot is .

                  Groetjes
                  http://www.dullaert.net

                  Comment

                  Working...
                  X