Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio?

    Mijn schoonvader heeft aan mij gevraagd of ik soms foto's kan maken voor zijn bedrijf. Het gaat erom dat de produkten die hij verkoopt goed op de foto komen te staan (het gaat hier om produkten voor dieren zoals speeltjes en voer etc.).
    Als ik dit een beetje fatsoenlijk voor elkaar wiil krijgen heb ik denk ik toch een soort van klein studio-tje nodig. Ik heb hier echter helemaal geen ervaring mee en heb dus ook geen flauw idee wat goede lampen zijn enzo.
    Probleem is ook dat ik er niet te veel geld aan uit wil geven. Op zijn hoogst zo'n 150 euro. Nou heb ik al wel op dit forum gezocht, maar ik ben er niet zoveel wijzer van geworden. Heeft iemand een idee wat voor een spullen ik zou moeten hebben en zou iemand wat meer uitleg kunnen geven over het geheel?

    groetjes ellen
    Canon EOS 300d + 18-55mm en sigma 70-300 APO Macro Super II

  • #2
    Re: Studio?

    Heb er zelf ook geen ervaring mee , maar wel deze site gevonden. Hier staat een goedkope manier om iets zelf te bouwen.
    Want en kant en klare studio voor 150 euro , lijkt me een onbegonnen zaak.
    Maar wie weet ...... de wonderen zijn de wereld nog niet uit

    Heb ook even het topic verplaatst Denk dat het hier beter tot zijn recht komt.
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Studio?

      Vraag eens aan je schoonvader dat hij een offerte laat maken voor foto's gemaakt door een prof.

      En daarna kan je het misschien hebben over een kleine sponsering en / of onkostenvergoeding

      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4