Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Album Hanswijkprocessie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Album Hanswijkprocessie

    Mijn album van de processie is er.
    ik weet het, het is een heel groot album geworden.
    maar voor de mensen die meegedaan hebben is het wel leuk als zij erop staan.
    en ja, ik weet dat kiezen voor mij heel moeilijk is.


    hier een voorsmaakje.







    Last edited by Act; 6 mei 2005, 10:34.

  • #2
    Re: Album Hanswijkprocessie

    De eerste de beste, wat mij betreft! Een veelbetekenend, wat minzaam lachje.

    Comment


    • #3
      Re: Album Hanswijkprocessie

      De drie foto's zijn echt heel goed, maar mijn voorkeur gaat naar de tweede foto, ik vind het heel mooie voorgrond-achtergrond scheiding!
      Grtz Jay
      Grtz Jay

      Comment


      • #4
        Re: Album Hanswijkprocessie

        Drie hele mooie portretten!! En in je album staan er ook heel wat! Dat meisje met dat rode 'kleedje/kazuifel'....

        Grtz,F@bke
        Iets niet weten is gewoonlijk een stadium op weg naar nieuwe kennis.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: Album Hanswijkprocessie

          Schitterend album... Heb genoten van de vele mooie portretten en kan me voorstellen dat het moeilijk was er 3 uit te kiezen.
          Vond het hooguit jammer dat ik geen exif-info kon lezen.
          vr.gr. Edwin
          Mijn Foto's

          Comment


          • #6
            Re: Album Hanswijkprocessie

            Goed gewerkt Act
            Wordt dit je specialiteit?

            Comment


            • #7
              Re: Album Hanswijkprocessie

              Mensen, bedankt voor jullie positief commentaar.
              Lut,het is inderdaad zo dat ik heel graag close ups neem, dus mijn 70-300 ga ik dikwijls gebruiken.
              Smartpics, inderdaad de exif, ik weet niet hoe ik die erop moet krijgen.
              als je mij hierbij kan helpen, graag.
              Ik ben ondertussen nog een album aan het maken, maar dan meer voor de mensen die meegedaan hebben, dus fotografisch gezien zijn die minder sterk.

              Comment


              • #8
                Re: Album Hanswijkprocessie

                inderdaad de exif, ik weet niet hoe ik die erop moet krijgen
                Als je hier op BD zoekt naar viewexif kom je bij een handig programmatje om de exif van een foto op te roepen met je rechtermuisknop.
                Ik probeerde dat bij je foto's maar deze bevatten helaas geen exif data meer.
                Een reden kan zijn dat je ze in PS opslaat met save for web... Dan verlies je nl. deze info. Als je gewoon opslaat met save as behoudt de foto z'n exif-data.
                Je kan ze natuurlijk ook in je kader plaatsen met een klein lettertje maar dat vind ik minder fraai en is erg bewerkelijk...
                vr.gr. Edwin
                Mijn Foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Album Hanswijkprocessie

                  Inderdaad Edwin, de foto's zijn opgeslagen met: save for web, omdat ze dan kleinder zijn, en dan krijg ik geen reklamaties van de mod.
                  Ik had vroeger een exifprogramma, langs BD verkregen, maar.... mijn pc is enkele maanden geleden gecrasht en de programma's zijn mee verdwenen.
                  Ik heb vandaag al geprobeerd een search te doen, maar door de bomen zie ik het bos niet meer.
                  Je zoekt het op, maar je krijgt zoveel topics te zien, dus voor je gevonden hebt wat je juist zoekt ben je uren verder hé?
                  Maar ik zal wel verder zoeken als ik nog eens heel veel tijd heb.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Album Hanswijkprocessie

                    @Act : Heb even helpen zoeken en hier is een link naar viewexif:


                    Wat het saven in PS betreft, u kunt gewoon save as kiezen en dan krijg je een schermpje met een regelaar van 1 t/m 12. Door deze te schuiven zie je eronder hoe groot het bestand wordt. Deze onder de 200KB houden en de mods zijn heel tevree
                    vr.gr. Edwin
                    Mijn Foto's

                    Comment


                    • #11
                      Re: Album Hanswijkprocessie

                      Oorspronkelijk geplaatst door smartpics
                      @Act : Heb even helpen zoeken en hier is een link naar viewexif:


                      Wat het saven in PS betreft, u kunt gewoon save as kiezen en dan krijg je een schermpje met een regelaar van 1 t/m 12. Door deze te schuiven zie je eronder hoe groot het bestand wordt. Deze onder de 200KB houden en de mods zijn heel tevree
                      vr.gr. Edwin
                      Dat is de goed manier om je exief gegevens toonbaar te houden.
                      Je moet wel opletten,want als je in PS save as doet en je bv 195KB hebt je in eigenschappen met rechts te klikken in windows je nog 204kb kunt hebben.
                      Hoe dat komt weet ik niet,dat verschil tussen PS en Windows weet ik ook niet.
                      Dus ik blijf in PS gewoonlijk beneden de 190kb en dan ga je in Windows nooit boven de 200KB,raar maar waar.
                      Wat nu het album betreft Act.........
                      Hier en daar,maar heel weinig hoor,wat minder scherpte.( muggen ziften hoor )
                      De meeste zijn heel scherp zelfs en close-ups zie ik ook heel graag.( bij mij zijn dat dan gewoonlijk dieren )
                      Dus Act je hebt je nieuwe toestel al serieus onder de knie,ondanks het heel zonnige weer die dag.
                      Last edited by Cois; 8 mei 2005, 09:31.
                      mvg FrançoisVM
                      Canon 7D

                      Comment


                      • #12
                        Re: Album Hanswijkprocessie

                        Cois, bedankt voor je tips. Ik zal daar zeker op letten.
                        En ja, ze zijn niet allemaal optimaal scherp, maar zoals jij ook vindt, ik vond dat het nog aanvaardbaar was. Soms is de gelaatsuitdrukking belangrijker dan de scherpte hé?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Album Hanswijkprocessie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Act
                          Cois, bedankt voor je tips. Ik zal daar zeker op letten.
                          En ja, ze zijn niet allemaal optimaal scherp, maar zoals jij ook vindt, ik vond dat het nog aanvaardbaar was. Soms is de gelaatsuitdrukking belangrijker dan de scherpte hé?
                          De gelaatsuitdrukking is zeker belangrijk,neem nu nummer drie.......die krijgt precies dorst.
                          En met zo'n zonnig weer,zo'n resutaat......proficiat ,ah ja en nog een gelukkige moederkensdag Act.
                          mvg FrançoisVM
                          Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Re: Album Hanswijkprocessie

                            Bedankt Cois, dat jij eraan gedacht hebt.
                            En ja, dorst hadden ze allemaal, die man van de vuilkar kwam juist voorbij als ze mijn Ice-Tea brachten en hij keek er heel dorstig naar. Ik vroeg of hij die wou, en neen hij wou die niet, als het een pint had geweest wel, maar geen ice-tea. Tja, ik had geen pint en dat duurde uren voor ze je drinken brachten dus heeft hij niets gedronken. Dom van hem hé?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Album Hanswijkprocessie

                              prima opnames, haarscherp en goed van kleur

                              Comment

                              Working...
                              X